صادر کنندگان نانو ذره اکسید روی

صادر کنندگان نانو ذره اکسید روی

صادرکنندگان نانو ذره اکسید روی کیفیت بالا و قیمت مناسب را سر لوحه کار خود قرار داده اند به همین دلیل توانسته اند به راحتی محصول را در بازار خارجی عرضه کنند اکسید روی یک ترکیب معدنی است که به صورت پودری سفید رنگ می باشد که ZnO فرمول شیمیایی آن است کانی زنسیت منشا طبیعی آن می باشد و ترکیب در آب محلول است.

صادر کنندگان نانو ذره اکسید روی

دانستنی های جالب درباره اکسید روی

دانستنی های جالب درباره اکسید روی اکسید روی به دلیل خواص گوناگونی که دارد در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که می توان به پوشش دهی بالا، قدرت چسبندگی بالا، خواص پایدار شیمیایی، فعالیت کاتالیزوری بالا، خنثی کردن اشعه UV خورشید، ضد عفونی کننده و ضد باکتری و ثابت دی الکتریک و… اشاره کرد این ماده خاصیت پایداری بالایی دارد و در دمای 19750c بخار و تجزیه می شود.

از ویژگی های ارزشمند و جالب آن می توان محدوده شکاف انرژی وسیع، شفافیت بالا، تابندگی نور زیاد و تحرک بالای الکترون ها را نام برد هنگام برانگیختگی الکترون ها تابندگی نور زیادی دارد به همین دلیل در ساخت چراغ های ال ای دی، ترانزیستورها و الکترود نمایشگرها استفاده می شود.

بررسی کیفیت نانو اکسید روی خالص

بررسی کیفیت نانو اکسید روی خالص کیفیت نانو روی خالص با توجه به روش تولید آن متفاوت می باشد به همین دلیل ما در این جا سعی کرده ایم روش های تولید این ماده را برای شما شرح دهیم:

  • روش غیر مستقیم: در این روش در بوته های گرافیتی فلز روی را ذوب می کنند و سپس در دمای بالای 907 درجه سانتی گراد آن را به بخار تبدیل می نمایند در مرحله بعد با اکسیژن موجود در هوا بخار روی واکنش می دهد و ZnO با افت دما روشن و درخشان می شود سپس به یک مجرای خنک کننده ذرات اکسید روی انتقال داده می شود و در یک محفظه جمع آوری می گردد بیشترین اکسید روی که در جهان تولید می شود با این روش است که کیفیت بالایی هم دارد.
  • روش مستقیم: در این روش سنگ های حاوی روی را ذوب می کنند سپس با حرارت دیدن مواد ذوب شده توسط منبع کربنی مانند آنتراسیت به بخارات روی کاهیده می شود و سپس روش غیر مستقیم را ادامه می دهند اکسید روی تولید شده به روش مستقیم خلوص و کیفیت پایین تری نسبت به اکسید روی دارد که به روش غیر مستقیم تولید شده است.
  • فرآیند شیمیایی مرطوب: در این روش از محلول های آبی نمک روی تولید اکسید روی شروع می شود که به وسیله این محلول رسوب هیدروکسید روی یا کربنات روی را تولید می کنند و سپس در دمای 800 درجه سانتی گراد رسوبات جامد را کلسینه می نمایند در این روش رنگ اکسید روی را می توانید به تغییر میزان غلظت اکسیژن استفاده شده به سبز یا قرمز در آورید.

فروش کلی نانو ذره اکسید روی

فروش کلی نانو ذره اکسید روی فروش کلی نانو ذره اکسید روی به صورت آنلاین توسط حداکثر فعالان مختلفی که در این عرصه فعالیت می کنند به صورت آنلاین انجام می شود چون می توانند با کمترین سرمایه به راحتی محصول خود را به تمام نقاط کشور ارسال کنند علاوه بر این کاربرد های مختلف نانو ذره اکسید روی باعث شده فروش پر رونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • در ساخت لاستیک بین ۵۰ تا ۶۰ درصد از نانو اکسید روی استفاده می کنند در واقع برای جوشاندن لاستیک از اکسید روی استفاده می نمایند در واقع استفاده از این ماده برای ساخت لاستیک باعث افزایش مقاومت آن در برابر نور فرابنفش و قارچ ها می شود.
  • برای تامین عنصر روی به مکمل های غذایی، کورن فلکس و غلات صبحانه اضافه می کنند.
  • برای تولید رنگدانه های لازم برای پوشش رنگ سفید ظروف چینی و پوشش های کاغذی استفاده می شود برای تولید رنگ نانو رطوبتی کاربرد دارد.
  • برای تهیه فرآورده های آرایشی و بهداشتی مانند پمادهای صورت، صابون، لوسیون بدن بچه و لاک ناخن مورد استفاده قرار می گیرد.
  • برای درمان آکنه، بریدگی، سوختگی، خارش ناشی از اگزما و درماتیت کاربرد دارد و همین ها باعث شده اند خرید نانو آهن اکسید و نانو اکسید آهن بازار گرمی پیدا کند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید