عرضه کننده نانو کود پتاسیم

عرضه کننده نانو کود پتاسیم

عرضه کننده نانو کود پتاسیم این محصول را در حجم های مختلفی به بازار ارائه می نماید، در واقع کود نانو به محصولی گفته می شود که با تکنولوژی نانو ذرات تولید شده باشد و یا از فناوری نانو برای بهبود کارایی مواد مغذی موجود در کود استفاده گردد، یکی از این کود ها، نانو کود پتاسیم است که کارایی بیشتری نسبت به کود پتاس معمولی دارد، لذا امروزه بیشتر کشاورزان و تولید کننده گل و گیاه از این محصول استفاده می نمایند.

عرضه کننده نانو کود پتاسیم

موارد مصرف نانو کود پتاسیم

موارد مصرف نانو کود پتاسیم نانو کود پتاسیم به دلیل آزاد سازی آهسته در خاک منجر می شود که گیاه به راحتی و در زمان مناسب بتواند این ماده را مصرف کند و به این ترتیب از اتلاف مواد غذایی جلوگیری می نماید، از نانو کود پتاسیم برای موارد مخالفی استفاده می شود که در ادامه به آن اشاره می نماییم.

  • مهمترین نقشی که مصرف پتاسیم برای گیاه دارد بالا بردن مقاومت ریشه گیاهان است، به این ترتیب گیاهان می توانند مواد غذایی را به خوبی جذب نمایند و در نتیجه رشد مناسبی داشته باشند.
  • همچنین استفاده از این محصول سبب می گردد که گیاه در برابر آفات و بیماری های مختلف و همچنین نوسانات دمایی مقاومت پیدا کند.
  • با تاثیری که در فرآیند های شیمیایی درون گیاه می گذارد سبب می شود سلول ها آب خود را به کندی از دست دهند.
  • به افزایش پروتئین و نشاسته در گیاه کمک می کند، در نتیجه برای گیاهان زراعی مثل حبوبات و غلات استفاده از آن در عملکرد نهایی محصول تاثیر چشمگیر می گذارد.

به توجه به موارد ذکر شده با مصرف این کود ها آلودگی خاک کمتر می شود و به این ترتیب به حفظ بهتری محیط زیست کمک می گردد و علاوه بر بالا بردن عملکرد گیاهان به پیشرفت کشاورزی پایدار کمک شایانی می شود.

خرید مستقیم نانو کود پتاسیم

خرید مستقیم نانو کود پتاسیم خرید نانو کود پتاسیم به دلیل داشتن کارایی بهتر نسبت به کود های معمولی بسیار مقرون به صرفه تر می باشد، از آن جایی که کود های نانو به آهستگی در خاک آزاد می شوند طی آبیاری کمتر شسته می شوند و به مدت طولانی در دسترس گیاه قرار می گیرند، در نتیجه عملکرد بالایی خواهند داشت.

قیمت نانو کود پتاسیم به عوامل متفاوتی وابسته است که می توان به کیفیت آن، حجم خرید، بسته بندی یا فله ای بودن آن، برند تولید کننده، نحوه خرید و … اشاره نمود، از آن جایی که ما در این مجموعه فروش انواع نانو کود ها را به صورت عمده انجام می دهیم برای اطلاع از قیمت و یا ثبت سفارش این محصولات می توانید با همکاران ما تماس بگیرید، در این حین اگر برای خرید کود مناسب شک دارید می توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید تا بتوانید محصول مناسب با نیاز خود را خریداری کنید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید