مرکز خرید آنلاین انواع نانو کود

مرکز خرید آنلاین انواع نانو کود

اما امروزه شرکت نانو، به ترکیب انواع کودهای نانو بیولوژی دست یافته است و آن ها را در حجم انبوهی تولید می کند. خرید آنلاین نانو کود در مقدار بالا نیز از سایت های این شرکت امکان پذیر است. 

فناوری نانو کاربردهای بسیاری در زمینه های مختلف دارد از جمله این کاربردها استفاده از آن در زمینه های تولید، فرآوری و نگه داری، بسته بندی و انتقال تولیدات کشاورزی به سایر نقاط کشور می باشد.

مرکز خرید آنلاین انواع نانو کود

مرکز خرید و فروش آنلاین انواع کود نانو

مرکز خرید و فروش آنلاین انواع کود نانودر مرکز خرید آنلاین انواع نانو کود با درصدهای مختلف موجود می باشد. کاربرد زیاد کودهای شیمیایی که به کودهای ازته معروف هستند خسارت های جبران ناپذیری به محیط زیست وارد می کند. مصرف کودهای شیمیایی همچنین باعث می شود، که ساختار صحیح خاک از بین برود و سبب بروز بیماری های مثل سرطان شوند.

مرکز خرید و فروش آنلاین انواع کود نانو از جمله نانو کود کلات و نانو کودهای ماکرو را دارا می باشد. از این کودها برای تمام محصولات باغی و گلخانه ای و چمن استفاده می شود. این کودها توانایی گیاه را برای رشد و توسعه بسیار زیاد می کنند و سبب می گردند محصول تولید شده درجه یک گردد. 

در ادامه می خواهیم بدانیم که کود نانو به چه نوع ماده ای گفته می شود. ماده معدنی می باشد از نوع آلی یا بیولوژیک که دارای عناصر غذایی فراوانی بوده و باعث حاصلخیزتر شدن خاک و زیاد شدن عملکرد کیفی و کمی محصولات، کاشته شده در داخل این نوع کود می گردد.

بدون شک با بهره گیری از مزایای فوق العاده نانو به عنوان یک فناوری پیشرفته، در بخش کشاورزی می توان به نتایج مطلوبی از نظر تضمین کردن امنیت غذایی و همچنین توسعه کشاورزی پایدار و سازگار با محیط زیست در کلیه کشورها و نواحی در حال توسعه در جهان، دست پیدا کرد.

می توان گفت امروزه در بیش تر کشورهای جهان انواع کودهای نانو جایگزین کودهای شیمیایی گردیده اند و موجب شده اند که استفاده از کودها، آسیب کمتری به محیط زیست وارد نماید. تولیدکنندگان ایرانی این محصولات را با بهترین کیفیت و داشتن ضمانت اصل بودن برای فروش به بازارهای جهانی عرضه می کنند. دلیل مرغوبیت بالای این کودها استفاده کردن از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت می باشد که موجب شده در بازارهای جهانی جزء برندهای معتبر این محصولات باشند.

اگر اطلاعاتتان راجع به این کودها اندک می باشد می توانید با مراجعه به نمایندگی پخش این محصول ، از کارشناسان برخط فروش انواع کود نانو مشاوره بگیرید.

مهمترین خواص کود نانو

از مهمترین خواص کود نانو می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • مصرف کودهای ازته شیمیایی را تا حد زیادی کاهش می دهند.
  • گیاه را از نظر تامین کردن عناصر ضروری تقویت می کنند.
  • آلودگی ناشی از سموم فسفره را کاهش می دهند.
  • موجب حاصلخیزی بیش تر خاک ها می شوند.
  • تولید را به میزان بالایی افزایش می دهد.

از دیگر خواص نانو کود می توان از افزایش مقدار محصول در هکتار، جلوگیری از ریزش محصولات و کاهش ضایعات آن ها و درنتیجه افزایش بهره وری باغات اشاره نمود. 

برای استفاده از کود نانو خضراء باید میزان دقیق مورد نیاز جهت اضافه شدن به خاک، وضعیت آب و خاک هر منطقه توسط کارشناسان بررسی و تعیین گردد. استفاده مقدار بالا از این نوع کود در خاک، باعث زردی برگ گیاهان و خرابی محصولات می شود. 

برای اضافه کردن این کودها در خاک باید  آن را به چند قسمت تقسیم نماییم و طی مدت زمانی که توسط کارشناسان تعیین می شود آن را اضافه کنیم.

همانطور که می دانید بهترین روش برای این که خاک دارای آهن و منگنز و روی شود باید از کودهای نانویی استفاده کرد. این کودها را  روی خاک در دور تا دور گیاهان ریخته تا بعداز آب دادن آن ها به داخل خاک نفوذ کرده و سبب تقویت شدن خاک شوند.

دستور مصرف کود نانو خضرا

دستور مصرف کود نانو خضرادستور مصرف کود نانو خضرا بر روی بسته بندی های این محصول نوشته شده است. از مشخصه های اصلی این کود این است که حاوی نیتروژن، فسفر، آهن و مس می باشد.  مهم ترین مزیت کود نانو خضرا با محیط سازگار بودن آن است و برخلاف دیگر کودهای شیمیایی که حاوی نیترات و فلزات سنگین و آلاینده های محیط زیستی هستند، این کود فاقد هرگونه از این مواد می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های این کود افزایش مقاومت در برابر سرما و گرما،  کم کردن شوری خاک و کم آب بودن خاک می باشد. این محصولات تاثیرات بسزایی روی ریشه های انواع گیاهان و ایجاد مقاومت بالای غلات به سرمای زمستان و خواب رفتن درختان نیز دارند.

با توجه به این که اکثر خاک های کشور ما دارای آهک می باشند و نظر به این که مقدار زیادی از محصولات زراعی و باغی در این نوع خاک کشت می شود، داشتن برنامه ی کودی مناسب برای باغات جزیی از امور واجب در کشاورزی می باشد. به طور کلی فناوری نانو با بهینه کردن نهاده های کشاورزی همچون آب، کود، سم و کاهش آلودگی های محیط زیستی می تواند، کمک‌به سزایی در رونق این صنعت داشته باشد.

مشخصات نانو کود کلات پتاسیم خضرا

از مشخصات نانو کود کلات پتاسیم خضرا این است که با داشتن ذره های ریز مغذی سبب رشد خوب گیاهان و غلات می گردند. امروزه اکثر کشاورزان این نوع از کودها را برای خرید انتخاب می کنند به این دلیل که تاثیر فوق العاده ای در تولید بیش تر محصولات باغی دارند.

برای خرید نانو کود می توانید به نمایندگی پخش کلی انواع کودها مراجعه نمایید. در این نمایندگی کودهای نانو در بسته بندی با اندازه های متفاوت وجود دارد، این محصول به صورت عمده به فروش می رسد. شما می توانید با خریدن آن به مقدار بالا و به صورت عمده در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

نانو کودها با قیمتی بسیار مناسب در این نمایندگی ها به فروش می رسند و دلیل قیمت مناسب بودن آن این است که این محصولات بدون واسطه و به صورت مستقیم به مراکزپخش ارسال می گردند.

امروزه شرکت های تولید کننده این کودها با تولید انبوه توانسته اند فروش بالایی در بازارهای داخلی کشورمان داشته باشند. همچنین با بازاریابی در کشورهای همسایه توانسته اند مقدار قابل توجه ای از این کودها را به آن کشورها صادر نمایند.

تولیدکننده های نانو کود همواره تلاش می کنند که بهترین نوع کودها را  از نظر کیفیتی به مشتریانشان عرضه نمایند به همین دلیل این کودها با بهترین کیفیت و استانداردهای جهانی تولید می شود.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید