شرکت پخش نانو کود کلات آهن خضراء

شرکت پخش نانو کود کلات آهن خضراء

نانو کود کلات آهن خضراء یکی از کود های بسیار محبوب و پر فروش است که برای پر بار کردن محصولات و گیاهان استفاده می شود، این کود ها به صورت بسته بندی در بازار عرضه می‌ شود. هر یک از این دسته بندی ها حجم متفاوتی دارد بنابراین قیمت آن ها متفاوت است.

اگر می خواهید انواع کود کلات آهن را به صورت مستقیم سفارش دهید شرکت پخش کننده محصولات را به صورت کاملاً بی واسطه عرضه می‌ کند بنابراین قیمت آن ها بسیار آفت پیدا می‌ کند و خریدار می‌تواند آن را به صورت اقتصادی تر سفارش دهد.

شرکت پخش نانو کود کلات آهن خضراء

معرفی کامل نانو کود کلات آهن خضراء

معرفی کامل نانو کود کلات آهن خضراء نانو کود کلات آهن یکی از چندین کود پر فروش و محبوب است که کاملا برای تامین آهن و افزایش رشد گیاه ضروری است، این کود در سرتاسر جهان استفاده می شود.

نانو کود ۹ درصد آهن در خود دارد، به همین دلیل محصول مفیدی برای تامین کردن آهن مورد نیاز گیاهان است، این آهن در گیاهانی قابل جذب است که ph نسبتاً اسیدی دارد، البته میزان ph قابل جذب برای این کود در شماره ۳ الی ۱۱ است و می تواند بیشترین مقدار جذب را داشته باشد.

این کود به صورت محلول در آب تولید می شود و در بسته بندی های مخصوص قرار می‌ گیرد به همین دلیل استفاده کردن از آن بسیار راحت است و میزان جذب آن در گیاه به دلیل مایع بودن بالاتر رفته است.

این کود باعث می شود میزان فتوسنتز گیاهان افزایش پیدا کند، به همین دلیل گیاه و میوه ها با رشد بیشتری مواجه می شوند و از لحاظ کیفیت در طعم و رنگ کاهش پیدا نمی کنند. این کود در برابر سمپاشی و آفات مختلف بسیار مقاوم است و ماندگاری بالایی دارد.

بهترین قیمت نانو کود کلات آهن خضراء

بهترین قیمت نانو کود کلات آهن خضراء شرکت پخش نانو کود انواع کودهای درجه یک را با بهترین قیمت ممکن به دست مشتریان عرضه می کند اگر می خواهید انواع کود را با قیمت های منصفانه و ارزان تهیه کنید شرکت پخش کننده آن را به صورت اینترنتی و غیرحضوری می فروشد.

شما با خرید غیر حضوری می توانید علاوه بر ذخیره کردن زمان خود محصولاتتان را با قیمت های بسیار مناسب در مقایسه با بازار تهیه کنید. کیفیت نانو کود کلات عرضه شده توسط این سایت بسیار بالا است، خریدار بدون هیچ گونه دغدغه‌ای می تواند از طریق سایت محصولات مورد نیاز خود را سفارش داده و آن را در سریعترین زمان ممکن در آدرس مورد نظر دریافت نمایند.

چنانچه می خواهید در مورد اطلاعات کود کلات آهن و قیمت نانو کود کلات بیشتر بدانید از طریق شماره تماس ها با ما در ارتباط باشید، ما شما را برای یک خرید آسان مشاوره می کنیم.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید