تولید کننده نانو کود فسفر

تولید کننده نانو کود فسفر

خرید و فروش برای مصارف صنعتی، دارویی، آرایشی و … به کار می رود. در حال حاضر شرکت های گوناگونی در ایران تولید کننده ی این محصول هستند. همچنین شرکت های مختلفی در جنوب ایران از جمله شرکت آسا صنعت ساتیا در اهواز که تامین کننده و وارد کننده ی این محصول در زمینه ی دارویی، صنعتی و دیگر مواد اولیه در صنعت است. امروزه شرکت های داروسازی بسیاری در زمینه تولید و پخش نانو پودر اکسید روی دارویی و بهداشتی حاوی روی اکسید تحت عنوان زینک اکساید فعالیت دارند.نانو کود فسفر کاراییزیادی دارد.

تولید کننده نانو کود فسفر

راهنمای انتخاب نانو کود فسفر

راهنمای انتخاب نانو کود فسفر انواع نانو هابسیار متفاوت می باشند که در اینجا می خواهیم به آنها اشاره کنیم نانو نقره درجه یک جزو پلیمر های شیمیایی مورد استفاده در صنایع مختلف است که از آن در فرایند های مختلفی مانند تصفیه آب و فاضلاب، تکنیک های کروماتوگرافی، خالص سازی دارو ها و غیره استفاده می شود.

محلول نانو به عنوان واسطه برای تبادلی های یونی مورد استفاده قرار می ‌گیرد و این محصولات در واقع دارای رنگ سفید یا زرد هستند و در ریز دانه های بسیار کوچک در میزان نانویی معرفی می گردند. یک نوع دیگر از انواع نانو ها مدل های کاتیونی می باشد در حال حاضر تولید انواع مختلفی از محلول نانو کاتیونی در کشور انجام می پذیرد که تمامی صنایع به راحتی می ‌توانند از این محصولات استفاده نمایند.

محلول های کاتیونی بیشترین کاربرد خود را به عنوان نرم کننده در رفع آنزیم های موجود در آب سخت به انجام می‌ رساند و با کاربرد هایی که در این زمینه دارند، ارزش بسیار زیادی به خود اختصاص می دهد. در صنعت آب و فاضلاب دیده برای تصفیه سازی و برطرف کنندگی سختی آب از این محلول استفاده می شود و این محصول جایگزین یون های منیزیم و کلسیم موجود در آب می شود و سختی آب را از بین می برد.

صادرات عمده نانو کود فسفر

صادرات عمده نانو کود فسفر کارخانه تولیددر ایران در شهرهای مختلفی وجود دارد. نیاز مردم داخل کشور به این محصول علاوه بر اینکه تکسط این کارخانه ها انجام می شود بلکه هر ساله مقدار زیادی از این محصول از کشورهای مختلف دیگر نیز به داخل ایران وارد می شود. پس در حالت کلی می توان گفت اکسید روی وارداتی و تولیدی در داخل کشور به عنوان منایع تامین کننده این مادخ به شمار می روند.

صادرات نانو کود بسیار رونق دارد. تولید کننده نانو کود این محصول را در اختیار همه قرار داده است و افراد زیادی از این محصل استفاده می کنند به دلیل محبوبیتی که دارد به خارج از ایران ارسال می شود

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید