فروش عمده نانو اکسید مس

فروش عمده نانو اکسید مس

نانو اکسید مس از جمله محصولات مهم و پرکاربرد می باشد و استفاده از آن دارای کاربرد و گستره وسیع است. این محصول بی نظیر به عنوان یکی از اصلی ترین مواد اولیه برای رنگی کشتی های دریایی استفاده می گردد و به سبب داشتن خاصیت ضد زنگ زدگی، ضد قارچ و ضد خز در این زمینه کاربرد فراوانی دارد. استفاده از نانو اکسید مس توانسته است تحولی شگرف در تولید بسیاری از محصولات ایجاد نماید. مجموعه ما در زمینه فروش نانو اکسید مس و فعالیت دارد و محصولات خود را با بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه می کند.

فروش عمده نانو اکسید مس

مختصری درباره نانو اکسید مس

مختصری درباره نانو اکسید مس نانو اکسید مس جزو مهم‌ترین نانو ذرات فلزی می‌باشد که به عنوان کاتالیزگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه استفاده از این محصول بی نظیر جایگاه ویژه‌ای در صنایع مختلف پیدا نموده است و همچنین برای انجام آزمایش های مختلف در مراکز دانشگاهی و مطالعات استفاده می گردد.

این محصول بی نظیر جایگزین مناسبی برای نانو اکسید های نقره و طلا که دارای ارزش بالایی هستند، می باشد و به سبب داشتن ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد از سایر نانو اکسید فلزهای دیگر موجود در بازار متمایز گردیده است.

در واقع نانو اکسید مس از جمله مواد نیمه هادی می باشد که در آب حل نمی شود، شایان ذکر است این محصول قابلیت حل در الکل و آمونیاک را به آرامی دارا است. این محصول بی نظیر دارای پایداری شیمیایی و فیزیکی بسیار بالایی می‌باشد.

از کاربردهای نانو ذرات اکسید مس می‌توان به تولید انواع سرامیک، سوخت موشک اشاره نمود. همچنین این محصول باعث تبدیل انرژی خورشیدی می گردد و به عنوان فیلتر مادون قرمز استفاده می‌شود و یکی از مواد پرکاربرد در محیط‌ های ذخیره‌ سازی مغناطیسی می باشد.

ویژگی‌های نانو اکسید مس

ویژگی‌های نانو اکسید مس همانطور که بیان شد نانو اکسید مس به عنوان ماده نامحلول در آب شناخته می شود. از دیگر ویژگی های نانو اکسید مس می توان به خاصیت اشتعال زایی آن اشاره نمود.

از این رو در بسیاری از صنایع و کارخانجات استفاده می گردد، شایان ذکر است به سبب قابل اشتعال بودن این محصول باید در مکان های مناسبی که امکان احتراق وجود ندارد، نگهداری شود تا برای افراد و محیط پیرامون مشکلی ایجاد نکند‌ این محصول دارای ساختار مونوکلینیک می باشد و از لحاظ ویژگی‌های ظاهری می‌توان به ساختار کروی شکل آن اشاره نمود.

کروی شکل بودن ساختار نانو اکسید مس و یکنواخت و هم اندازه بودن دانه‌های آن باعث گردیده است در مزارع نیز استفاده گردد و به عنوان کود نانو مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از این محصول بی نظیر فواید فراوانی برای خاک و گیاه به همراه دارد. این محصول دارای خاصیت آنتی باکتریال و میکروب زدایی می‌باشد. از این رو در صنایع تولید فرآورده های غذایی بسیار پرکاربرد است و در مکان هایی که ممکن است وجود آلودگی، قارچ و میکروب رخنه کرده باشد، استفاده از این محصول بسیار پرکاربرد است. نانو ذرات اکسید مس دارای رسانای الکتریکی قوی می باشد و در صنعت تولید جوهر چاپگر مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین از جمله موارد پرکاربرد در محیط های زیست پزشکی هستند. داشتن خاصیت کاتالیزوری این محصول باعث گردیده است به عنوان کاتالیزور در واکنش های شیمیایی استفاده شود و از محصولات مهم برای استفاده در حسگرهای زیستی و الکترو شیمیایی به شمار می‌آید. این محصول به سبب داشتن مقاومت بالا در دماهای بالا قابل استفاده می باشد.

شرکت پخش نانو اکسید مس

شرکت پخش نانو اکسید مس عمده فعالیت ما در شرکت پخش نانو اکسید می باشد. این مجموعه محصولات دیگری از قبیل نانو کربن فعال، کود نانو، نانو آهن، نانو نقره، رنگ نانو، نانو سلولز، نانو زئولیت، نانو کیتوسان را با بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه می کند و توانسته رضایت مشتریان را حاصل گرداند. این مجموعه در زمینه صادرات محصولات خود نیز فعال است. مشتریان عزیز جهت خرید رنگ ضد آب نانو و سایر محصولات می‌توانند به صورت حضوری و غیرحضوری اقدام نمایند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید