توزیع کنندگان نانو اکسید گرافن

توزیع کنندگان نانو اکسید گرافن

نانو اکسید گرافن ترکیبی آب دوست است و ساخته شده از ترکیب هیدروژن، اکسیژن و کربن است. این ماده که امروزه استفاده های زیادی از آن در صنایع مختلف، پزشکی و درمان، محیط زیست و … می شود سرشار از خاصیت های متفاوت است که باعث محبوبیت این ماده ارزشمند در مطالعات و صنعت شده است که در ادامه به بررسی ویژگی ها و خاصیت های اکسید گرافن می پردازیم.

توزیع کنندگان نانو اکسید گرافن

آشنایی بیشتر با نانو اکسید گرافن

آشنایی بیشتر با نانو اکسید گرافن استفاده از این اکسید امروزه رواج زیادی یافته و در پزشکی نیز باعث پیشرفت های مهمی در زمینه درمان و بهبود سرطان و زخم ها و عفونت ها شده است که یکی از مهم ترین ویژگی های این ماده تاثیر در اثر دارو و انتقال و خاصیت درمانی دارو است.

گرافن ویژگی های منحصر به فردی مانند رسانایی الکتریکی بالا و کشش مکانیکی و سطح مقطع کم به دلیل دو بعدی بودن است که سبب شده اکسید ساخته شده از این ماده ویژگی های موثری داشته باشد که در انواع صنایع مختلف قابل استفاده باشد.

اکسید گرافن با روشی به نام سنتز از پایین به بالا ساخته می شود که این روش باعث کاهش هزینه ها و ایمنی بیشتر می شود و همچنین به محیط زیست آسیب کمتری می رساند.این اکسید آب دوست است و آب گریز نیست یعنی در صورتی که در برابر بخار آب قرار بگیرد یا در آب قرار گیرد به آسانی هیدراته می شود یعنی آب پوشیده می شود، از دیگر ویژگی های این ماده حلال پذیری بالای آن است که در حلال های قطبی پراکنده می شود

و این ماده را برای ساختن پوشش های کامپوزیتی ایده آل می سازد.از کاربرد های اکسید گرافن می توان به استفاده در فیلتراسیون، پزشکی و انتقال انواع دارو، مهندسی و سازه های نانو و کاهش اشتعال پذیری در صنایع مختلف اشاره کرد که هنوز نیز محققان و دانشمندان به دنبال کشف دیگر ویژگی های این ماده هستند تا به کارایی های بیشتر آن در صنایع مختلف پی ببرند.

نکاتی در مورد نانو اکسید گرافن

نکاتی در مورد نانو اکسید گرافن از نکاتی که در مورد نانو اکسید گرافن قابل ارزیابی و ذکر کردن است این است که این ماده به دلیل ساختار های نانو و جدیدی که ایجاد می کند می تواند با تجزیه شدن مواد در کمک به محیط زیست بسیار موثر واقع شود.
در جدیدترین تحقیقات به دست آمده اکسید گرافن به دلیل ویژگی های مکانیکی و حرارتی ای که دارا است می تواند در افزایش هوشمندی و بهبود مقاومت در مواد شیمیایی مفید باشد همچنین در این تحقیقات بر روی مقاوت در برابر خوردگی و انجماد و ذوب شدن مواد شیمیایی تمرکز کرده اند که با استفاده از نانو اکسید گرافن می توان در زیر ساخت مواد شیمایی تغییراتی ایجاد نمود تا این مواد در برابر خوردگی و انجماد خاصیت بیشتری داشته باشند و مقاومت بیشتری پیدا کنند که در صنعت بسیار موثر و قابل استفاده است.
از دیگر نکات فلورسنت بودن اکسید گرافن است که باعث شده برای اهداف پزشکی مختلف و انتقال و تاثیر دارو مفید باشد، از دیگر مواردی که از این ماده استفاده می شود پوشش های ساخته شده از این ماده است که در بسته بندی های پزشکی قابل استفاده است و در افزایش ماندگاری و دوام آن بسیار موثر می باشد.

مراکز خرید نانو اکسید گرافن

مراکز خرید نانو اکسید گرافن شما می توانید برای خرید نانواکسید گرافن از مراکز توزیع نانو اکسید گرافن و سایت های معتبر عرضه نانو اکسید نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید و همچنین می توانید با تماس به مشاوران و کارشناسان مجموعه از قیمت و کیفیت محصولات آگاه شوید و از خرید خود اطمینان حاصل فرمایید.با این روش خرید مستقیم و بدون واسطه از مزایای زیادی برخوردار می شوید که یکی از آنها قیمت منصفانه و پایین تر است به این دلیل که دست دلالان کوتاه می شود، از دیگر مزایا صرفه جویی در کاهش هزینه های اضافی رفت و آمد و صرف انرژی اضافی در جست و جوی مکان مناسب خرید است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید