فروش نانو اکسید روی صنعتی

فروش نانو اکسید روی صنعتی

استفاده از علم نانو در چند سال اخیر در صنایع مختلف دارویی، نظامی و صنعت انرژی کاربردهای فراوانی داشته است. نانو اکسید روی صنعتی نیز از جمله مواد پرکاربرد و منحصر به فردی است که برای ذخیره انرژی در دستگاه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد‌. فروش این محصول در کشورمان توسط مرکز تولید و عرضه اصلی آن صورت می گیرد‌. کیفیت بالای نانو اکسید روی ارائه شده و قیمتهای ارزان آن در مقایسه با انواع مشابه، باعث گردیده صنعتگران متعددی به خرید آن بپردازند.فروش نانو اکسید روی صنعتی

بررسی مشخصات نانو اکسید روی صنعتی

بررسی مشخصات نانو اکسید روی صنعتی نانو اکسید روی یکی از ذرات با ارزش معدنی به حساب می آید که می تواند در صنایع آرایشی، مصالح ساختمانی و درمان بسیاری از بیماریها مورد استفاده قرار گیرد.

این محصول پایداری شیمیایی بسیار بالایی داشته و همچنین با دارا بودن توانایی جذب نورهای فرابنفش و فروسرخ در صنعت پزشکی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

فعالیت کاتالوزوری بالای این محصول باعث شده در صنعت برق نیز یکی از پرکاربردترین محصولات نانو به حساب بیاید.

یکی از ویژگیهای این محصول سازگاری آن با محیط زیست بوده و استفاده از آن در صنعت، هیچ زیانی به طبیعت نمی رساند و قابل تجزیه است.

این محصول دارای توانایی جذب اشعه فرابنفش بوده و به همین دلیل می توان از آن در تولید پمادهای سوختگی و کرم های ضد آفتاب استفاده کرد.

این ماده هم به عنوان گاز هم به عنوان اسید می تواند عمل کند و به عنوان یک ماده نامحلول به حساب می آید.

جالب است بدانید اکسید روی توسط پوست جذب نمی شود و به همین علت مصرف آن برای انسان بی خطر است.

این ماده با ارزش با توجه به خواص ویژه ای که دارد می تواند از ایجاد باکتری روی بدن جلوگیری کرده و از بین بردن بوی بد در اندام های انسان جلوگیری کند.

به همین علت در صنعت تولید صابون و اسپری های خوشبو کننده بدن و مواد اولیه پانسمان مورد استفاده قرار می گیرند.

اکسید روی به دلیل اینکه یک نیمه رسانای قوی است در صنایع محصولات الکتریکی، تولید حسگرها، لامپ و ساخت دستگاههای تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرد‌.

توزیع عمده نانو اکسید روی صنعتی

توزیع عمده نانو اکسید روی صنعتی توزیع نانو اکسید روی صنعتی به صورت عمده توسط سایت اینترنتی معتبر فعال در این عرصه با بیشترین میزان کیفیت انجام می شود. این مجموعه با در نظر گرفتن نیازهای جامعه اقدام به فروش نانو اکسید با قیمتهای بسیار مناسب می نماید. جالب است بدانید کیفیت این محصولات به قدری بالا بوده که بسیاری از کشورهای دنیا با مراجعه به این سایت به تهیه آن می پردازد. صنعتگران محترم می توانند با ثبت آنلاین سفارشات خود، به خرید این محصول به میزان دلخواه اقدام کرده و آن را در آدرس مورد نظرشان تحویل بگیرند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید