تولید کنندگان نانو اکسید روی صنعتی

تولید کنندگان نانو اکسید روی صنعتی

نانو اکسید روی یا توتیا پودری این سفید رنگ که کاربرد های فراوانی را در صنایع مختلف از آن خود کرده است. این ماده در دو نمونه دارویی و شیمیایی تولید می شود که هر یک برای فعالیتی مورد استفاده قرار می گیرند. تولید کنندگان نانو اکسید روی صنعتی را با بهترین مواد خام مصرفی در بهترین شرایط و با پیشرفته ترین دستگاه ها تولید می نمایند از این رو کیفیت بسیار بالایی دارد. این تولید کنندگان بسیار باسابقه و معتبر در این زمینه هستند.برای اینکه در مورد محصولات نانو و کوره ذوب فلز بیشتر بدانید وارد این قسمت از لینک شوید.

تولید کنندگان نانو اکسید روی صنعتی

نانو اکسید روی صنعتی چه کاربردی دارد

نانو اکسید روی صنعتی چه کاربردی دارد همان گونه که گفتیم نانو اکسید ها نمونه های مختلفی دارند که هرکدام دارای کاربردی هستند نانو اکسید روی صنعتی به نوبه خود کاربرد های فراوانی دارد که از مهمترین کاربردهای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید انواع لاستیک ها
  • باطری ها
  • بتن ها
  • رنگ ها
  • زینگ اکساید

لوازم و تجهیزات و مواد صنعتی متعددی وجود دارند که ماده اولیه آنها برای تولید نانو اکسید روی می باشد، این ماده در شکل گیری و بالا بردن مقاومت آنها نقش اساسی و مهمی را ایفا می کند. کاربردهای فراوان ماده در صنایع مختلف باعث شده تا هر روزه به تعداد مصرف‌کنندگان آن در دنیا افزوده شود. البته ناگفته نماند نمونه های صنعتی بعد نوع شیمیایی و دارویی تولید می شوند که این امر کاربرد آنها را متفاوت تر کرده است مثلا از نمونه های دارویی می توان به کرم ها و پماد های آرایشی اشاره کرد.

فناوری نانو و کوره ذوب فلزات حوزه ای است که علاقه شرکت ها ، محققان و سازمان های عمومی را برانگیخته است و در ادامه این مقاله به توضیحات دقیقتر آنها پرداخته ایم.

اطلاعات کلی در مورد نانو اکسید روی

اطلاعات کلی در مورد نانو اکسید روی نانو اکسید روی ماده‌ای است که حالت پودری دارد و رنگ آن سفید می باشد، این ماده در آب حل نمی شود و با دیگر مواد خشک به راحتی ترکیب می گردد. این ماده صنعتی در دو نمونه شیمیایی و دارویی تولید می شود که هر کدام دارای مشخصات و کاربردهایی هستند.

این پودر همان گونه که از نامش مشخص است طی فرآیندهایی از مواد نانویی به دست آمده، بسیاری از شرکت های دارو سازی از این پودر برای تولید انواع کرم ها و دیگر لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می کنند. بدانید که این مواد نانویی مقاومت و دوام لوازم تولیدی را بالا می برند. تولید کننده نانو این ماده را با بهترین مواد خام مصرفی تهیه می نماید و البته نحوه تولید آن بسته به نوع ماده و کاربردی که دارد کاملا متفاوت است.

این ماده نه تنها برای تولید انواع لاستیک ها و رنگ ها کاربرد دارد بلکه برای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی هم مورد استفاده قرار می گیرند و البته نامفته نمانددخه با کمک این پودر می توان بسیاری از بیماری های پوستی را درمان کرد، اکسید روی و سرطان پوست با هم رابطه مستقیمی دارند و شما با مصرف این ماده می توانید از خواص آنتی اکسیدانی آن استفاده کرده و از بروز سرطان و بیماری های دیگر جلوگیری کنید. این پودر سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و با فعال سازی آنزیم های انسانی در از بین بردن سلول های سرطانی نقش اساسی دارد.

قیمت نانو اکسید روی صنعتی

قیمت نانو اکسید روی صنعتی تولید کننده این محصول پس از تهیه و پیش از عرضه آن به بازار ها قیمت نانو اکسید روی را براساس نوع و کیفیتی که دارد مشخص می کند، البته بدانید که زمان محاسبه قیمت ها تورم ها و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه هم مورد توجه قرار می گیرد زیرا این دو مورد تاثیر به سزا و مستقیمی بر روی قیمت‌ها می گذارند.

مثلاً تورم ها قیمت این محصول را به صورت سالانه افزایش می دهند اما در کنار آن شرایط اقتصادی نرخ ها را روزانه دچار نوسانات می کنند به همین دلیل کارشناسان توصیه می کنند که شما هر زمان که قصد خرید دارید استعلام جدید دریافت کنید تا بتوانید متناسب با بودجه خود حجم سفارشات را مشخص کرده و خرید خود را انجام دهید.

زمان استعلام محصول با قیمت های متفاوت روبرو شدید دلیل اصلی آن می‌تواند وجود برندهای متفاوت در بازارها باشد، شما عزیزان می توانید برای بهره مند شدن از قیمت های استثنایی خریدهای خود را به صورت مستقیم از تولیدکننده و آنلاین از این سایت انجام بدهید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید