فروشگاه خرید نانو اکسید روی

فروشگاه خرید نانو اکسید روی

نانو اکسید روی در واقع پر کاربرد ترین ذرات نانویی می باشد که در صنایع مختلف و بسیاری به کار برده می شود و با توجه به میزان تقاضای بالایی که برای این محصول وجود دارد تولید کنندگان متعددی در تلاش هستند تا ان را با کیفیت مطلوب در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند، فروشگاه خرید نانو اکسید روی در شهر های مختلف کشور حضور دارد تا این محصول را با قیمت بسیار مناسب در اختیار خریداران قرار دهد.

فروشگاه خرید نانو اکسید روی

بارز ترین ویژگی نانو اکسید روی

بارز ترین ویژگی نانو اکسید روی

بارزترین ویژگی نانو اکسید روی در واقع همین خاصیت رسانا و نیمه رسانا بودن آن می باشد که این خاصیت سبب شده تا این ذرات همواره مورد نیاز صنایع متعددی و مختلفی قرار گیرد، البته این محصول دارای ویژگی های مختلف دیگر مانند خاصیت آنتی باکتریایی می باشد و این ویژگی سبب شده تا این ذرات در مقابل باکتری‌هایی همچون باکتری اشرشیاکلی و باکتری استافیلوکوکوس اورئوس مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد و مانع نفوذ و گسترش آن‌ها شوند.

این محصول کاربرد هایی متنوع و گسترده ای دارد و قابل استفاده در صنایع و کارخانجات متعددی می باشد، این محصول در انواع ابزار آلات نوری در بخش‌های نور فرا بنفش و آبی کاربرد دارد و از ویژگی های بسیار عالی این محصول این است که با محیط زیست سازگار می باشد و هیچ گونه خطری برای محیط زیست ندارد، این محصول از خطرات ناشی از تابش اشعه‌های فرا بنفش به بهترین صورت جلوگیری می کند. هر یک از موارد بالا باعث شده است تا نانو اکسید روی دارای زمینه‌های کاربردی بسیار متنوعی باشد و در انواع و اقسام صنعت‌ها و کارخانجات مورد استفاده قرار بگیرد.

اطلاعات خواندنی در مورد نانو اکسید روی

اطلاعات خواندنی در مورد نانو اکسید روی

نانو اکسید روی دارای ظاهری شبیه به دانه‌های کریستال می باشد که به صورت پودری به رنگ سفید می باشد و توسط تولید کنندگان به صورت شیمیایی تولید می شود اما این محصول در طبیعت نیز وجود دارد که به مقدار بسیار کم می باشد و با توجه به مصارف گوناگونی که دارد تولید کنندگان آن را به صورت شیمیایی و در حجم بالا تولید می کنند.

نانو اکسید روی محصولی پر کاربرد است که در اوایل پیدایش تولید کنندگان این محصول را فقط برای چند کاربرد تولید می کردند اما این ماده با گذشت زمان کاربرد آن گسترش یافته و امروزه صنایع بسیاری این ماده را برای تولید محصولاتشان نیاز دارند و بر این اساس از تقاضای بالایی برخوردار می باشد.

این محصول در گذشته برای تولید انواع آب رنگ‌ها، تولید رقیق سازهای نقاشی، کاغذ فتوکپی، رنگ‌های روغنی و افزایشکیفیت کاغذ ها مصرف می شد اما هم اکنون با گذشت زمان و کشف مزیت‌های آن در زمینه‌های گوناگون کاربرد این محصول بسیار گسترش یافته است و ویژگی های خاص این محصول سبب شده تا امروزه صنایع بسیاری این محصول را به کار گیرند.

قیمت انواع نانو اکسید روی

قیمت انواع نانو اکسید روی

قیمت نانو اکسیدبا توجه به سایز ذرات متفاوت است و همچنین میزان درصد خلوص این محصول نیز در قیمت آن تاثیر دارد و محصولات خالص تر با قیمت بالاتری ارایه می شوند، همچنین یکنواختی ذرات نیز در قیمت این محصول تاثیر دارد و به طور کلی محصولات باکیفیت تر به دلیل هزینه بالاتر تولید و تقاضای بالا با قیمت بالاتری به فروش می رسند، قیمت این محصول در بازارهای مختلف نیز متفاوت می باشد و عرضه کنندگان برتر این محصول را با کیفیت بهتر و قیمت مناسب تری به فروش می رسانند.

انواع نانو اکسید روی را می توان به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها با قیمت ارزان تری تهیه نمود و مشتریان عمده می توانند از طریق اینترنت به بهترین فروشندگان این محصول دسترسی داشته باشند و محصولات را با کمترین هزینه به صورت سفارشی تهیه کنند، البته خریداران می توانند به آسانی از طریق تماس با مشاورین اطلاعات کافی را در مورد کیفیت محصولات و قیمت روز آنها را به دست آورند و پس از کسب آگاهی های لازم این محصول را سفارش و خریداری نمایند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید