مرکز پخش نانو اکسید روی

مرکز پخش نانو اکسید روی

مرکز پخش نانو اکسید روی با عرضه یکی از محصولات بسیار مفید و پرکاربرد در حوزه دارویی، بهداشتی، پزشکی و صنعت به صورت مستقیم در کاهش قیمت این کالا و به موقع رساندن کالای مورد نیاز شما در میزان دلخواه نقش مهمی ایفا می کند. نانو اکسید روی که در واقع از اکسید روی منشا گرفته است از دیرباز در بین اطبا تحت عنوان توتیا شناخته شده بوده است.

مرکز پخش نانو اکسید روی

درصد خلوص انواع نانو اکسید روی

درصد خلوص انواع نانو اکسید روی

امروزه در ابعاد نانو متری و بسیار کوچک به شکل کروی و تقریبا مدور نانو اکسید روی ترکیبی پودری، سفید متمایل به زرد رنگ و در آب نامحلول است و به صورت کلویید نیز تولید می شود و به دلیل خواص ویژه ای که دارد بسیاری از کاربران متقاضی استفاده از آن در صنایع مختلف هستند.
نانو اکسید روی انواع متفاوتی دارد که بسته به کاربرد آن درصد خلوص و غلظت آنها نیز متفاوت است برای مثال استفاده از نانو ذرات اکسید روی در غلظت 25% می تواند به عنوان محافظ اشعه فرابنفش در کرم های ضد آفتاب به کار رود و همچنین با درصد خلوص های بالا مانند 95/5، 99، 99/5 و 99/8 درصد تولید می شوند.
انواع نانو اکسید روی با درصد خلوص های متفاوت و ابعاد 45 تا 60 نانومتری برای صنایع مختلفی اعم از پلاستیک سازی، شیشه و سیمان سازی و حتی به علت خواص درمانی و پزشکی مانند تسریع در بهبودی عفونت‌ها و پیشگیری از خونریزی و جذب اشعه فرابنفش و بسیاری از موارد به کار می رود.

عرضه کننده نانو اکسید روی

عرضه کننده نانو اکسید روی

این روزها با پی بردن محققان و دانشمندان شیمی به خواص الکترونیکی و نوری و همچنین خواص آنتی باکتریالی این ماده عرضه نانو اکسید بیش از پیش انجام می شود و به دلیل خاصیت فیلترینگ اشعه فرابنفش در کرم های ضد آفتاب نیز کاربرد داشته و حتی به در ترکیبات پانسمان برای پیشگیری از خونریزی جراحات و زخم استفاده می شود.
برای تهیه این محصول نیازی به هیچ گونه مراجعه حضوری نیست بلکه کافی است با تلفن همراه یا یکی از ابزارهای هوشمند خود نام این کالا را جست و جو کنید تا با انواع فروشگاه‌های مجازی و نمایندگی های انحصاری عرضه کننده نانو اکسید روی آشنا شوید و پس از اطمینان از اعتبار و کیفیت مجموعه های ارائه دهنده اقدام به ثبت سفارش نمایید.
در انتها لازم به ذکر است، قبل از اقدام به ثبت سفارش از اعتبار سایت مرکز پخش نانو اطمینان حاصل کرده و ترجیحا از سایت های دارای نماد الکترونیک اعتماد که دارای ضمانت نامه و گارانتی برای محصولات خود هستند خرید نمایید تا در صورت بروز مشکلات احتمالی بتوانید با مسئولین مجموعه ارتباط برقرار کنید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید