تولید نانو اکسید روی صنعتی

تولید نانو اکسید روی صنعتی

تنوع محصولات نانو سبب شده تا استفاده از آنها در صنایع مختلف بسیار رایج گردد، یکی از پرکاربردترین انواع محصولات نانو که در مقدار بالا به صورت عمده تولید می گردد نانو اکسید روی صنعتی نام دارد.

تولید نانو اکسید روی صنعتی توسط کارخانجات تخصصی تولید کننده نانو اکسید با رعایت اصول و همچنین استانداردهای جهانی انجام می‌ گردد تا محصول نهایی تولید شده کیفیت بالایی داشته باشد، در ادامه با نانو اکسید روی صنعتی بیشتر آشنا خواهید شد.

تولید نانو اکسید روی صنعتی

نانو اکسید روی صنعتی چه کاربردی دارد

نانو اکسید روی صنعتی چه کاربردی دارد قطعاً هر محصول نانویی که تولید می‌ گردد در صنایع مختلف جهت مصارف گوناگون کاربرد دارد، در این بخش قصد داریم کاربردهای مهم نانو اکسید روی صنعتی را مورد بررسی قرار دهیم و اطلاعات مفیدی را در رابطه با این محصول به دست آوریم.

  • یکی از صنایعی که در آن نانو اکسید روی استفاده فراوانی می گردد صنعت کشاورزی است، با استفاده از نانو اکسید روی کودهای مخصوصی تولید می‌ شوند که باعث رشد بهتر گیاهان می گردند و باعث می شوند محصولات باکیفیت تری برداشت شوند.
  • حتی در صنعت ساختمان سازی نیز در تولید انواع مصالح ساختمانی از جمله کاشی می‌ توان از نانو اکسید روی استفاده کرد.
  • در صنعت تولید رنگ و همچنین رزین نیز می‌ توان از نانو اکسید روی بهره برد و انواع رنگ های باکیفیت و بادوام را به راحتی تولید نمود.
  • شاید جالب باشد بدانید که حتی در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین محصولات دارویی نیز نانو اکسید روی مصرف می گردد.
  • کارخانه های تولید کننده پلاستیک و لاستیک قطعاً در تولید محصولات خود از مواد مخصوصی استفاده می‌ کنند، یکی از محصولاتی که سبب افزایش کیفیت محصولات پلاستیکی و همچنین لاستیک ها می گردد نانو اکسید روی است.
  • در تولید انواع خوراک های مخصوص دام و طیور نیز از نانو اکسید روی استفاده می گردد تا خوراک تهیه شده غنی باشد و ارزش غذایی بالایی را داشته باشد.

اطلاعات کلی در مورد نانو اکسید روی

اطلاعات کلی در مورد نانو اکسید روی بسیاری از شما می دانید که محصولات نانو چقدر کاربردی و مهم هستند، این محصولات باعث افزایش کیفیت محصولات گوناگونی می گردند، برای خریداران این محصول اطلاع از مشخصات کلی نانو اکسید روی مهم است، در ادامه قصد داریم تا اطلاعات کلی را در مورد نانو اکسید روی در اختیار شما قرار دهیم.

  • همان طور که می دانید از نانو اکسید روی در صنایع مختلف و بسیار گوناگونی استفاده های فراوانی می گردد، در تولید انواع محصولات مختلف و کاربردی می توان از نانو اکسید روی استفاده کرد و کیفیت محصولات را افزایش داد.
  • نانو اکسید روی که در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می شود به دلیل دارا بودن قدرت محافظت در برابر اشعه uv خورشید کاربرد بسیار فراوانی دارد، به طور مثال از آن در تولید انواع ضد آفتاب در کیفیت های مختلف استفاده می شود.
  • نانو اکسید روی در جلوگیری از رشد باکتری های مختلف نیز نقش دارد به همین دلیل است که از آن در تولید محصولات بهداشتی ضد باکتری استفاده می گردد.
  • ذرات نانو اکسید روی اندازه مخصوص به خود را دارند، این محصولات در میزان خلوص معینی در بازار به فروش می‌ رسند، این ذرات از اکثرا به صورت متخلخل می باشند.

قیمت نانو اکسید روی صنعتی

قیمت نانو اکسید روی صنعتی نانو اکسید روی صنعتی مورد عرضه در بازار بسته به میزان خلوصی که دارد و همچنین حجمی که در هر بسته بندی موجود می باشد در بازار با قیمت مشخصی به فروش می رسد، مشتری باید با توجه به نیاز خود اقدام به تهیه هر کدام از انواع بسته بندی های مختلف نانو اکسید روی نماید.

جهت اطلاع از قیمت این محصول می توانید با مرکز عرضه نانو اکسید روی ما تماس بگیرید، قطعاً قیمت دقیق این محصول را به صورت بروز به شما اعلام می‌ کنیم تا با توجه به آن بتوانید خرید عمده راحت تری را داشته باشید، بدون شک عرضه مستقیم محصولات ما سبب شده تا قیمت نانو اکسید مورد عرضه در مرکز ما به شدت مناسب باشد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید