قیمت روز شربت کلوئید نقره در تهران

قیمت روز شربت کلوئید نقره در تهران

شربت کلوئید نقره:

سایت بازرگانی شیمیایی تهران، همواره در تلاش است که کلوئید نقره را با قیمت مناسبی ارائه دهد ولی به دلیل نوسانات بازار و عدم ثبات قیمت مواد شیمیایی، قیمت ها در حال تغییر است.

سایت های اینترنتی معتبر در خصوص لیست قیمت ها جوابگو هستند.

قیمت روز شربت کلوئید نقره در تهران

خصوصیات بهترین نقره کلوئیدی

خصوصیات بهترین نقره کلوئیدی نقره کلوئیدی یک ترکیب مایع است که از ذره های نقره ای معلق در مایع ساخته شده است و نوعی آنتی بیوتیک طبیعی است که دارای خواص ضد قارچی، ضد ویروسی و …… می باشد و برای انواع مختلف بیماری ها مفید است از جمله:

درمان عفونت چشم: با توجه به خاصیت ضد باکتریایی آن، این ماده در درمان عفونت های چشم مفید است و بر علیه باکتری ها و ویروس ها عمل می کند. سلول های عفونی را جذب می کند و به جریان خون منتقل می کند تا از بدن خارج شوند.

درمان عفونت استاف: در کنترل عفونت های استاف نظیر؛ استافیلوکوک موثر است. نوعی آنتی بیوتیک قوی است که با میکروب ها مبارزه می کند.

سلامت دهان و دندان: از رشد مخمر و باکتری ها در داخل دهان جلوگیری می کند و برای مصرف خانگی نیز مفید است.

درمان سرماخوردگی: به عنوان عامل ضد باکتریایی از رشد ویروس سرماخوردگی جلوگیری می نماید و برای درمان سینوزیت موثر است به گونه ای که در داخل بینی اسپری شود و هم چنین برای درمان عفونت گوش نیز کاربرد دارد.

باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و برای مبارزه با آلرژی از نوع قارچی، مفید است و آلرژی را کاهش می دهد. برای ضد عفونی کردن سبزیجات و میوه می توان از آن استفاده کرد.

محلول نانو سیلور نیز یک ماده ضد عفونی کننده است که تا چند روز روی سطوح می ماند و عمل ضد عفونی کردن را انجام می دهد. این مایع هیچ ضرری برای محیط زیست ندارد و به وسیله آب و نقره تولید شده است.

تولید کننده ایرانی شربت کلوئید نقره

تولید کننده ایرانی شربت کلوئید نقره یک تولید کننده ایرانی توانسته است که کلوئید نقره را در داخل کشور تولید کند با توجه به خواص و کاربرد های زیاد کلوئید نقره در صنایع مختلف از جمله: صنایع نساجی به خصوص جوراب بافی، صنایع پزشکی، نظامی، بهداشتی، ورزشی و…… فروش نانو نقره بسیار زیاد بوده است.

اکثر تولید کنندگان داخل ایران نانو نقره را به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده تولید می کنند و نانو نقره محصول اصلی این شرکت ها می باشد.

نانو نقره یکی از پرکاربرد ترین محصولات نانو تکنولوژی است که در هنگام تماس با پوست حساسیت ایجاد نمی کند و کارآیی بالایی دارد و برای تصفیه آب نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید