قیمت روز کربن نانو تیوب با کیفیت عالی

قیمت روز کربن نانو تیوب با کیفیت عالی

کربن نانو تیوب، نوعی از نانولوله های کربنی، لوله های کوچکی از ورقه های اتم کربن پیچیده هستند که از جمله موارد دیگر می توانند برای انتقال حرارت درمانی ، داروها و حسگرهای پزشکی در نقاط دقیق برای حمله به سلول های سرطانی استفاده شوند. قیمت روز نانو تیوب با کیفیت عالی همواره به سبب فرایند مدرن و مواد اولیه آن ها متغیر است.

قیمت روز کربن نانو تیوب با کیفیت عالی

راه شناخت کربن نانو تیوب کدام است؟

راه شناخت کربن نانو تیوب کدام است؟ نانولوله های کربنی لوله های کوچکی از ورقه های اتم کربن پیچیده هستند که از جمله موارد دیگر می توانند برای انتقال حرارت درمانی ، داروها و حسگرهای پزشکی در نقاط دقیق برای حمله به سلول های سرطانی استفاده شوند. قطر این نانولوله های کربنی (CNT) چند نانومتر و طول چند میکرون است. توسعه پتانسیل آن به عنوان سیستم حامل دارو یا حسگر برای کارهای تشخیصی و درمانی در مقیاس سلولی ، هدف تعیین شده توسط تیم مسئول پروژه CARBIO (“نانولوله های کربنی چند منظوره برای کاربردهای پزشکی”) ، اتحادیه اروپا.

نانولوله های کربنی یک شکل آلوتروپیک از کربن است ، مانند الماس ، گرافیت یا فولرن ها. ساختار آن را می توان از روی یک ورق گرافیت که روی خودش غلتیده است ، در نظر گرفت. بسته به درجه سیم پیچ و نحوه شکل گیری ورق اصلی ، نتیجه می تواند منجر به نانولوله هایی با قطر متفاوت و هندسه داخلی شود. این شکل ها به گونه ای است که گویی انتهای ورق در انتهای آنها به هم متصل شده و لوله فوق الذکر را تشکیل می دهد ، به آنها نانولوله های تک لایه یا تک جداره می گویند.

همچنین نانولوله هایی وجود دارد که ساختار آنها شبیه مجموعه ای از لوله های متحدالمرکز است ، که یکی در داخل دیگری قرار دارد ، مانند عروسک های ماتریوشکا و از نظر منطقی ، قطرهای آنها از مرکز به حاشیه افزایش می یابد. اینها نانولوله های چند لایه هستند. مشتقات شناخته شده ای هستند که در آنها لوله با نیم کره فولرن بسته می شود و سایر مواردی که بسته نشده اند.

ورقهای استوانه ای گرافن از اتمهای کربن و در دو انتهای آنها با درپوشهای حاوی حلقه های پنج ضلعی بسته می شوند. این نانولوله ها مولکولهای منفردی هستند که به طور معمول چند نانومتر قطر و چندین میکرون طول دارند. آنها به عنوان علاقه کامل به شیمی و کاربردهای تکنولوژیکی آنها ، مانند فولرن ها ، به طور فعال مورد مطالعه قرار می گیرند

توزیع کربن نانو تیوب با کیفیت عالی

توزیع کربن نانو تیوب با کیفیت عالی مجموعه ما اقدام به توزیع نانو کربن تیوب با کیفیت عالی نموده است. این اولین ماده شناخته شده برای بشریت است که از نظر تئوری قادر به حفظ وزن نامحدود خود در زمین است. از لحاظ تئوری ، ساخت آسانسور فضایی امکان پذیر است ، زیرا برای این ماده به مقاومت کششی 100 GPa نیاز است و محاسبه می شود که نانولوله های کربنی دارای مقاومت کششی 200 GPa هستند

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید