قیمت فروش نانو پارتیکل نقره

قیمت فروش نانو پارتیکل نقره

 شاید تا به حال نام نانو  را شنیده باشید اما اطلاعاتی در مورد آن نداشته باشید، نانوذراتی با اندازه ۱ الی ۱۰۰ نانومتر است جنس آن  از نقره است. در حالی که اغلب با عنوان نقره شناخته می‌شوند، اما برخی از آن‌ها از درصد زیادی اکسید نقره تشکیل می شوند.  نانوذرات را به شکل های کروی ، لوزی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ همچنین ورق‌های نازک و هشت ضلعی نیز از نظر افراد مصرف کننده محبوب می‌باشند. قیمت فروش نانو پارتیکل نقره بر اساس ظاهر و میزان نقره متغیر خواهد بود. 

قیمت فروش نانو پارتیکل نقره

بررسی کاربردهای نانو ذرات در پزشکی

بررسی کاربردهای نانو ذرات در پزشکی  نانو ذرات چه کاربردی در علم پزشکی دارد؟ از نانو ذرات  در پاسنمان و باند های پزشکی، زخم پوش ها، پماد های زخمی و ضد عفونی کننده ها استفاده می شود.

این ذرات فرایند ترمیم زخم را به علت کاهش فعالیت متالوپروتئازها  کوتاه نموده و سبب تسریع بهبود زخم می شود. به همین دلیل در  تولید انواع زخم بند ها استفاده می شود نانو با کلاژن سازی این بهبودی را سرعت می بخشد. 

 امروزه بر پانسمان‌های زخمی بررسی انجام شده است نتیجه نشان داده که به کارگیری نقره برای محصولات پزشکی نظیر باند و پانسمان بر سلول‌های انسانی عوارض و اثرات سوء ندارد. همچنین استفاده از نانوذرات نقره در پمادهای پوستی سبب نفوذ نقره به بستر زخم شده سپس توسط سلول‌های حاشیه زخم جذب می شود،   درنهایت به فرایند ترمیم زخم و جلوگیری از عفونت کمک می‌کند. 

از گذشته تاکنون نقره به علت خواص ضد باکتریایی خود شهرت یافته است. در واقع نانوذرات نقره به علت رهایش یون نقره چنین خاصیتی را علیه باکتری‌ها از خود نشان می‌دهند. این ذرات  به پروتئین های حاوی گوگرد اتصال پیدا کرده و با تغییر زنجیره تنفسی باکتری فرایند مرگ سلولی را برایش به ارمغان می آورند. نکته  قابل توجه این است که  باکتری‌ها نسبت به این ذرات مقاومت پیدا نمی‌کنند بنابراین با اثرگذاری بر طیف وسیعی از باکتری‌ها سبب مرگ  ویروس ها نیز می شوند. 

بهترین تولید کننده نانو پارتیکل نقره در ایران

بهترین تولید کننده نانو پارتیکل نقره در ایران بهترین تولید کننده نانو پارتیکل نقره در ایران در تلاش است تا برترین محصول را از نظر کیفیت ارائه دهد. فروش نانو نقره و نانو ذرات طلا امروزه به صورت غیر حضوری نیز صورت می‌گیرد علاقه مندان برای خرید به این صورت کافی است با تلفن همراه یا هر وسیله ارتباطی که بتوان با آن به اینترنت متصل شد به سایت فروش نانو مراجعه کرده و در کنار مشاهده قیمت بدون خارج شدن از منزل و متحمل شدن هزینه‌های حمل و نقل خریدی ارزان ، مطمعن، به‌صرفه و اقتصادی را تجربه کنید. 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید