قیمت کود نانو خضرا ارزان برای محصولات کشاورزی

قیمت کود نانو خضرا ارزان برای محصولات کشاورزی

کود ها از جمله محصولاتی هستند که کشاورزان و باغداران به جهت دست یابی به محصول بهتر و بیشتر همه ساله به صورت چال کود و روش های دیگر، از آن در زمین های کشاورزی خود بهره مند می شوند، بدون اینکه از اثرات، خطرات و عوارض جانبی آن اطلاعی داشته باشند. طی سال های اخیر، با پیشرفت علم و تکنولوژی در صنعت کشاورزی، دانشمندان به نانو کود ها دسترسی پیدا کردند که به دلیل ویژگی های بی نظیری که دارد، می توان از آن به عنوان راهبردی کلیدی برای حل معضلات کشاورزی نظیر آلودگی آب ها بهره مند شد. جهت دریافت آخرین قیمت کود نانو خضرا ارزان، با جستجو در فضای اینترنت، از آن اطلاع حاصل نمایید.

قیمت کود نانو خضرا ارزان برای محصولات کشاورزی

نانو کود خضرا چیست؟

نانو کود خضرا چیست؟تاثیر کود های نیتروژنه و فسفره بر افزایش رویکرد محصول تا 30 درصد بوده و با افزایش بکارگیری می تواند مشکلات مردابی شدن زمین های کشاورزی را به همراه داشته باشد. اما متاسفانه در کشور عزیزمان، ایران اسلامی، به این مسائل توجهی نشده و اغلب به دنبال سودآوری بیشتر هستند.

استفاده از نانو کود خضرا با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد، می تواند به منظور دست یابی به گامی بزرگ در کشاورزی پایدار که همه علاقه مندان به علم کشاورزی به دنبال آن هستند، راه گشا بوده و عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. بدین طریق از هزینه های سنگینی که به منظور حفاظت از محیط زیست به عمل می آید نیز، به میزان چشم گیری کاهش پیدا می کند.

این محصول در واقع معجزه قرن اخیر بوده و به جرات می توان گفت با بکارگیری مستمر آن، نه تنها به افزایش باروری محصولات خود کمک کرده بلکه نیاز های آتی بشر را نیز تامین می کنید. نانو کود خضرا همان محصول دلخواه کشاورزان بوده و منبعی برای تبدیل رنج های کشیده شده آن ها در این مسیر و تبدیل آن به سود قابل توجه می باشد.

کاربرد نانو کود خضرا

به دلیل استفاده بیش از اندازه کشاورزان از کود های شیمیایی و عدم تصفیه مناسب فاضلاب کارخانجات، منابع آبی کشور با مشکل جدی رو به رو شده و مواد خطرناکی را وارد آب شرب نموده است. بیشترین استفاده آب در کشور نیز، در صنعت کشاورزی بوده که حدود 90 درصد این سرمایه عظیم، اتلاف شده و عملا از دسترس خارج می گردد.

به همین دلیل هر ساله بر تعداد بیماران سرطانی افزوده شده که مشکل تمامی آن ها به همین دست از موضوعات به ظاهر کوچک بر می گردد. با بکارگیری نانو کود ارزان، عناصر آن به صورت مداوم در خاک آزاد شده و از آلودگی آب ها به میزان زیادی جلوگیری به عمل می آورد.

تکنولوژی همواره می تواند در خدمت انسان بوده و کمک کننده باشد. بدین روش، فرصت مناسبی برای احیا هرچه بیشتر محیط زیست و افزایش راندمان محصولات غذایی برای نسل های آتی به وجود خواهد آمد.

 از جمله عواملی که نانو کود ها را برتر نموده گزینه های زیر می باشند؛ سرعت جذب بالاتر مواد غذایی توسط ریشه، آزاد سازی عناصر غذایی مورد نیاز گیاه به صورت مداوم در کل طول دوره رشد گیاه و تقویت میکروارگانیسم ها، ذخیره رطوبت و محصولات غذایی خاک به دلیل آب شویی کم تر سموم، کاهش آلودگی خاک، کاهش فرسایش خاک، کاهش شوری و تنش های آبی خاک و قابلیت حمل آسان.

تأثیرات استفاده از نانو کود در کشاورزی

تأثیرات استفاده از نانو کود در کشاورزیوقتی برای خرید محصولات کشاورزی نظیر میوه ها و سبزیجات به بازار میوه و تره بار یا بازار های محلی شهر خود مراجعه می کنیم، اغلب با ارقامی مواجه می شویم که به دلیل استفاده بیش از اندازه از سموم تقویتی یا کود های شیمیایی اندازه های بزرگ غیر طبیعی دارند.

وقتی که آن ها را مصرف می کنیم، کیفیت میوه مرغوب را نداشته و بی مزه می باشد. از طرف دیگر، این ارقام از نظر ایمنی و سلامتی نیز آسیب زا بوده و می توانند در طولانی مدت خطرات جدی را برای دستگاه گوارشی و متابولیسم سلول ها به وجود بیاورد.

زمانی که از نانو کود خضرا صحبت می کنیم، موادی در اندازه های بسیار ریز می باشد که بدلیل کوچک بودن خواص بی نظیری را در خوی جای داده که می توانند اثر بخشی بالاتری داشته باشند. 

تاثیری که با استفاده از این دست از کود ها نصیبتان می شود، این است که حاصلخیزی خاک به نحو چشم گیری بالا رفته و محصولات زراعی و باغی شما، توانایی جذب بیشتر و بهتری از عناصر میکرو و ماکرو را داشته و رشد طولی آن ها سریع تر خواهد بود.

در نتیجه شما می توانید به راحتی و در کمال خونسردی کشت خود را دو الی سه هفته زودتر از سایر کشاورزان برداشت نمایید. با این روش خریداران عمده برای دست یابی به محصولات شما لحظه شماری نموده و تمایل دارند که هرچه سریع تر آن را در بازار عرضه نمایند.

بدین طریق شما سود خوبی کسب نموده و می توانید در مورد طرح های بزرگ تر حتی تفکر نمایید. با بکارگیری یک دستگاه سورتینگ مناسب محصولات خود را درجه بندی و بسته بندی نموده و به عنوان تولید کننده، به کشور های همسایه ایران که نیازمند ارقام باکیفیت و مرغوب کشاورزی هستند، ارسال کنید.

قیمت خرید کود نانو خضرا ارزان

قیمت نانو کود خضرا به عوامل زیادی بستگی دارد، که مهم ترین آن ها موارد زیر می باشد؛ مواد اولیه بکار رفته در آن، در ساخت آن به چه میزان به موضوع تفکیک پذیری این ماده و بازگشت به چرخه محیط زیست توجه شده و نوسانات بازار ارز.

بدلیل عملکرد بالایی که نانو کود خضرا دارد، معمولا باغداران از خرید و استفاده از آن راضی بوده و برداشت خوبی در سال بدست می آورند. کشاورزان جهت دریافت نسخه کودی مناسب زمین خود، در ابتدا به دستور مهندس گیاهپزشک از زمین خود آزمون خاک به عمل می آورند.

گزارش آن که توسط تکنیسین آزمایشگاه تحلیل و بررسی می شود، نتایج کاملی از میزان عناصر موجود در خاک را به مهندس نشان داده و می تواند بر حسب آن، کود بیولوژیک مناسب و راهبردی را که همان خرید نانو کود خضرا می باشد، پیشنهاد کند.

جهت دریافت آخرین قیمت نانو کود خضرا ارزان قیمت، با روشن نمودن تلفن همراه خود و جستجو در شبکه بزرگ فضای مجازی، آدرس سایت ما را پیدا نموده و از طریق شماره تماس مندرج در آن، هزینه کود انتخابی خود را دریافت کنید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید