لیست قیمت فروش عمده کود نانو خضرا

لیست قیمت فروش عمده کود نانو خضرا

کودهای کشاورزی دارای انواع مختلفی هستند که یکی از بهترین و مرغوب ترین انواع آن ها کود نانو می باشد که به دلیل مزایای فراوانی که دارد، توجه بسیاری از کشاورزان و باغداران را به خود جلب نموده است و یکی از پرفروش ترین آن ها کود نانو خضرا می باشد که تأثیر زیادی در تقویت بهتر خاک و رشد سریع تر محصولات کشاورزی و باغی دارد و قیمت آن با توجه به کیفیت، برند، نحوه خرید و فروش و … متفاوت می باشد. قیمت عمده کود نانو خضرا نسبت به قیمت جزیی آن مناسب و مقرون به صرفه تر می باشد.

لیست قیمت فروش عمده کود نانو خضرا

ویژگی های نانو کود مخصوص غلات

ویژگی های نانو کود مخصوص غلاتامروزه در کارخانه های تولید کننده در کشور انواع مختلف کود برای مصارف کشاورزی تولید می شوند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی و خصوصیات متفاوتی می باشند که از انواع این کودها می توان به کود کشاورزی نانو، کود کشاورزی گرانوله، کود گیاهی، کود زیستی و کود شیمیایی اشاره نمود. یکی از کودهای کشاورزی که بیشترین استفاده را دارد کود نانو می باشد که دارای مزیت های فراوانی است.

نانو کود غلات در میان کشاورزان بسیار حائز اهمیت می باشد و غلات شامل برنج، جو و گندم و … از اقلام پرمصرف در میان مردم است که با استفاده از این کودها این غلات رشد بسیار خوبی نموده و باعث تقویت بهتر خاک شده و ریشه این گیاهان به آسانی مواد مغذی را از خاک دریافت می کنند و بازدهی بسیار خوبی را فراهم می کند. این نانو کودها به دلیل داشتن عناصر ریز مغذی مواد مورد نیاز غلات را به خوبی تأمین می کنند. مزیت ها و فواید استفاده از نانو کود غلات چیست؟

  • منابع ریز مغذی خاک را محافظت نموده و پایدارتر می کند.
  • فرایند فتوسنتز را افزایش می دهد.
  • میزان قدرت جوانه زنی را افزایش می دهد.
  • باعث بارور شدن بهتر آن ها می شود.
  • باعث افزایش حجم بهتر محصولات از نظر کمیت و کیفیت می شود.
  • استفاده از کودهای شیمیایی را تا حدود زیادی کاهش می دهد.
  • مانع از ریزش ساقه ها در هنگام برداشت محصولات می شود.

انواع مختلف نانو کود خضرا

کود در صنعت کشاورزی کاربرد زیادی دارد و استفاده از آن بسیار حائز اهمیت می باشد. امروزه با استفاده از مواد نانو بهترین کودهای مورد نیاز برای انواع گیاهان و درختان تولید می شود که علاوه بر رشد بهتر گیاهان باعث تقویت خاک کشاورزی نیز می شود و یکی از بهترین کودها نانو کود خضرا می باشد که یکی از مرغوب ترین کودها محسوب می شود و هیچ گونه خطری برای انسان و محیط زیست ندارد و دارای فواید بی شماری برای گیاهان و زمین های کشاوری می باشد.

از انواع نانو کود می توان به کود کلات آهن، کود کلات کلسیم و نانو کود رویش اشاره نمود. شرکت های تولید کننده انواع این کودها را با استفاده از مواد اولیه درجه یک و با استفاده از دستگاه های پیشرفته تولید می کنند و آن را در بسته بندی های متنوع و در اوزان مختلف در داخل و خارج از کشور ارائه می کنند. با توجه به مزیت های بسیار خوبی که استفاده از کودهای نانو برای رشد و تقویت گیاهان و خاک دارد، بازار خرید و فروش این محصول بسیار پررونق می باشد و مورد استقبال خریداران و مشتریان زیادی قرار گرفته است.

بسیاری از برندهای تولید کننده نانو کود علاوه بر ارائه این محصول در داخل کشور انواع آن را در بسته بندی های متنوع و با ضمانت کیفیت به کشورهای همسایه صادر می کنند که به دلیل کارایی و عملکرد بسیار مناسب در کشورهای مقصد نیز از فروش بالایی برخوردار می باشد و مورد استقبال خریدذاران زیادی قرار گرفته است. صادرات نانو کودها ارزآوری خوبی را برای کشور به همراه دارد.

لیست قیمت کود نانو خضرا

لیست قیمت کود نانو خضرا قیمت کود نانو ذرات با توجه به نوع، کیفیت، برند، نوع بسته بندی، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات اقتصادی حاکم بر کشور، شرکت تولید کننده و … متفاوت می باشد و قیمت عمده این کودها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از قیمت جزیی آن است. کود نانو خضرا با توجه به توع و محصول کشاورزی مورد نظر طریقه مصرف متفاوتی دارد و در مصرف آن باید دقت زیادی شود و به اندازه مورد نیاز استفاده گردد.

کودها در سه رده تقسیم بندی می شوند که عبارت است از: رده اولیه، رده میانی و رده تخصصی و کشاورزان باید با توجه به نوع محصول کودهایی متناسب با نیاز گیاه را در این سه مرحله استفاده نمایند. این کود به صورت پودر بوده و از مواد ارگانیک تهیه می شود و به عنوان غذای اصلی گیاهان تلقی شده و مواد مهم و ضروری را برای آن ها تأمین می کند و خاک را به خوبی تقویت می کند.

این محصول در بسته بندی های مختلفی وجود دارد که بسیار پرفروش بوده و مواد تشکیل دهنده آن عبارتند از: پتاسیم، فسفر و نیتروژن که بدون بو بوده و دارای قابلیت نگهداری در آب را دارا می باشد.

خواص مهم نانو کود خضرا

خواص نانو کود خضرا بسیار زیاد و قابل توجه می باشد و دارای مواد معدنی از جمله آهن، منگنز، بور و مس می باشد که تأثیر فوق العاده ای بر رشد گیاهان و محصولات کشاورزی دارد و باعث رشد بهتر آنها می شود. آهن موجود در این کودها باعث تأثیرات زیادی در خاک می شود که عبارت است از: برای فتوسنتز و تنفس نقش مهمی دارد و عملکرد بسیاری از آنزیم ها به درست انجام می شود و برای سنتز کلروفیل در گیاهان نقش بسیار مهمی دارد.

جایگزین بسیار خوبی برای کودهای شیمیایی می باشد، زیرا مضرات و خطرات کودهای شیمیایی را برای انسان و محیط ندارد. عناصر میکرو که با فناوری نانو در این کودها به کار رفته اند، خطرات ناشی از مصرف کودهای شیمیایی را به حداقل رسانده است و این عناصر میکرو غنی شده در دو نوع نانو ذره و نانو کلات می باشند که نانو کود کلات در شرکت های تولید کننده با بهترین و جدیدترین دستکاه ها و با بهره گیری از نیروی مجرب تولید و ارائه می شود. از ویژگی ها و خصوصیات این کودها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تقویت کننده گیاه و خاک می باشد زیرا دارای عناصر ضروری و مورد نیاز برای آن هاست.
  • باعث کاهش آلودگی محیطی و زیستی می شود.
  • دارای ساختاری پایدار و مقاوم در برابر تغییرات محیطی می باشند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید