قیمت خرید نانو کود کلات میکرو کامل خضرا

قیمت خرید نانو کود کلات میکرو کامل خضرا

صنعت کشاورزی به منظور بالا بردن کیفیت محصولات و حفظ محیط زیست اقدام به تولید نسل جدیدی از کودها با عنوان نانو کود کرده اند که استفاده از آن ها خاک را حاصلخیز کرده و گیاه را پربار تر می کنند و  بر اساس مواد تشکیل دهنده و کاربردی که در صنعت کشاورزی دارند، به چند دسته تقسیم بندی می شوند که قیمت خرید نانو کود بستگی به این دارد که در کدام دسته بندی قرار گرفته باشد.

قیمت خرید نانو کود کلات میکرو کامل خضرا

همه چیز درباره نانو کود خضرا

همه چیز درباره نانو کود خضرا  با وجود خسارات جبران ناپذیری که در اثر استفاده از کودهای شیمیایی داشتیم که منجر به تخریب ساختمان خاک و آلوده شدن آب می گردید، به سلامت بشر هم آسیب رسانده و باعث به وجود آمدن بیماری های مختلفی در انسان ها می شد، بنابراین دانشمندان تصمیم به ساخت گونه ی جدیدی از کودها با عنوان نانو کودها نمودند، که پایه و اساس نانو کودها بر اساس مواد معدنی مختلفی ساخته شده است که هر کدام از این مواد نه تنها به رشد گیاهان کمک می کند، بلکه مزایای مختلفی برای خاک به همراه خواهد داشت.

در حقیقت نانو کودها با استفاده از صنعت نانو تولید می شوند و دارای انواع مختلفی بوده و قادریم که از نانو کودها برای تمامی محصولات زراعی، باغی، گلخانه ای و فضای سبز استفاده کنیم و انواع نانو کودها عبارتند از: نانو کلات ها که به صورت جامد و مایع بوده، نانو کودهای بیولوژی، نانو کامپوزیت بیوارگانیک و کودهای ماکرو 

البته لازم به ذکر است در زمان استفاده از نانو کودها دقت داشته باشیم که هر محصول به کدام نوع از نانو کود و چه میزان از آن ها احتیاج دارد و در صورتی که نوع کود را اشتباه انتخاب نماییم و یا مقدار مورد استفاده برای محصول زیاد یا کم باشد، موجب بروز خسارت های زیادی به گیاه می گردد.

از طرفی دیگر استفاده از نانو کودها نه تنها بر حفظ محیط زیست موثر بوده و سلامت محصولات زراعی را به دنبال دارد، بلکه باعث می شود با افزایش کیفیت محصولات و هم چنین افزایش بازدهی محصولات زراعی، سود آوری را برای کشاورزان با خود به همراه می آورد.

از دیگر مزایای نانو کودها استفاده راحت و بی دردسر از آن ها می باشد و از آن جایی که در بیشتر مواقع نانو کودها به صورت محلول مورد استفاده قرار می گیرند، به راحتی می توانیم کودهای مورد نظر را به خاک تزریق کرده تا از طریق ریشه مواد غذایی جذب گیاه شود و یا از طریق محلول پاشی بر روی برگ ها، مواد مغذی مورد نیاز در اختیار گیاه قرار داده شود و نانو کود خضرا از جمله نانو کود هایی است که برای تمامی محصولات کشاورزی، زراعی و گلخانه ای محصولات جداگانه ای تولید نموده است.

خرید نانو کود کلات میکرو کامل خضرا

همان طور که گفتیم نانو کود کلات ها از جمله نانو کود کامل می باشد که به صورت پودری تولید شده است و با خرید این محصول، با افزایش رشد و کیفیت محصولات کشاورزی رو به رو می شویم و هم چنین زمانی که برای محصولات زراعی از نانو کود کلات استفاده می کنیم، مقاومت محصولات زراعی در برابر عواملی چون آفت ها و تنش های محیطی مانند گرما و سرما چندین برابر خواهد شد و به علت کامل بودن عناصر میکرو در ساختار این نوع از کودها، جذب عناصر مهم مانند آهن و روی در گیاه افزایش یافته و در نتیجه کیفیت و عملکرد محصول به بالاترین میزان خود می رسد.

مواد تشکیل دهنده در این کودها عبارتند از 8 درصد آهن، 1.5 درصد روی، 1.5 درصد منگنز، 0.5 درصد بور، 0.5 درصد مولیبدن، 0.5 درصد مس کلات شده و قابل جذب برای گیاه می باشد و به صورت پودری و محلول در آب بوده و به دو روش جذب از طریق ریشه و جذب از طریق برگ ها به مصرف گیاهان می رسد.

معمولا کشاورزان از این کود برای محصولات باغی طی سه مرحله جوانه زدن، ابتدای رشد میوه و بعد از برداشت محصول استفاده می کنند و برای محصولات زراعی و غلات خود طی چهار مرحله ی بذر مال، پنجه زنی، ساقه دهی و بعد از رویش خوشه استفاده می کنند.

اهمیت استفاده از نانو کود برای محصولات کشاورزی

اهمیت استفاده از نانو کود برای محصولات کشاورزی هر روزه شاهد فرسایش خاک و نابودی محیط زیست هستیم و یکی از عواملی که در فرسایش خاک موثر می باشد استفاده از کودهای شیمیایی می باشد، به طوری که این کودها به مرور زمان به علت آب شویی و تبخیر وارد چرخه محیط زیست می شوند و تاثیرات نامطلوبی در آب های زیر زمینی، آب رودخانه ها و خاک خواهند داشت. بنابراین سلامت بشر هم بر اثر آب و خاک آلوده به خطر خواهد افتاد.

با توجه به مشکلات گفته شده دانشمندان نوع جدیدی از کودها را تولید کردند که چون بر اساس صنعت نانو تولید شده بودند با عنوان نانو کودها شناخته شده اند.

هم چنین استفاده از نانو کودها تحولات اساسی در صنعت کشاورزی به وجود آورده اند که این تحولات منجر به افزایش عملکرد کاشت و افزایش مقاومت گیاه در برابر عواملی بیرونی چون آفت ها، بیماری ها، خشکی، شوری و سرمازدگی می باشد. هم چنین نانو کودها باعث خوش رنگ تر شدن میوه ها و رشد بیشتر محصول می گردد. استفاده از آن ها حتی بعد از برداشت محصول هم منجر به ماندگاری طولانی تر آن خواهد شد.

لیست قیمت انواع نانو کود در بازار

همان طور که می دانیم نانو کودها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها از عناصر فلزی و اکسید های متفاوتی تشکیل شده اند و سپس بنابر نیاز مصرف کننده در بسته بندی های مختلف و در اندازه های متفاوت به بازار فروش عرضه می شوند که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند و کشاورزان باید که در طی آشنایی با انواع کودها نیاز خود را شناسایی کرده و نانو کود مورد نظر را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری نمایند.

تمام مواردی که در بالا گفته شد بر روی قیمت نانو کود تاثیر مستقیم دارند، ولی با توجه به نوسانات اقتصادی در بازار، نمی توانیم قیمت مشخص و نهایی برای نانو کودها مشخص کنیم ولی در مجموع استفاده از نانو کودها در صنعت کشاورزی از لحاظ اقتصادی به صرفه می باشد، زیرا زمانی که از نانو کودها استفاده می کنیم علاوه بر این که کیفیت محصول بهینه می شود، محصول بیشتری هم برداشت خواهیم کرد و همین امر باعث شده که در سال های اخیر نانو کودها، طرفداران زیادی پیدا کند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید