عرضه کنندگان کود نانو پتاسیم مرغوب

عرضه کنندگان کود نانو پتاسیم مرغوب

در حال حاضر با بالا رفتن جمعیت، پایین آمدن مخازن آبی و همچنین بالا رفتن قیمت زمین‌ های زراعی و کشاورزی با استفاده از تکنولوژی از اهمیت بخصوصی برخوردار شده است.

با ورود کود نانو پتاسیم به انواع تولید کودها، به خاطر کوچکتر شدن ذرات کودی تا اندازه یون، قدرت جذب آنها توسط گیاه به صورت فوق العاده زیاد افزایش یافته است.


عرضه کنندگان کود نانو پتاسیم مرغوب

خصوصیات کود نانو پتاسیم مرغوب چیست؟

خصوصیات کود نانو پتاسیم مرغوب چیست؟ در عصر مدرن تکنولوژی نانو، منبع بهبود در جهت خارج شدن مشکلات فنی کود ها شده است.

کود نانو پتاسیم مرغوب نمودار مصرفی بالایی دارند و می‌توانند به روش مناسب‌ برای رشد و نمو ریشه گیاه، مواد غذایی خود را آزاد کنند.

در کود نانو پتاسیم از فن‌آوری جدید نانو برای ابزاری در راستای هم ‌زمان‌ کردن آزاد سازی مواد غذایی کودهای فسفره و نیتروژنه با جذب آن‌ ها توسط ریشه‌ گیاه و مانع نشدن از واکنش عناصر غذایی با خاک، آب و هوا استفاده می‌ شود. بر اساس یک حساب کلی با استفاده از کود نانو پتاسیم می‌توان از هدر رفتن وقت و سرمایه تا حد چشمگیری جلوگیری کرد.

با در نظر گرفتن به احتیاج کمتر به کودها هم در اقتصاد و هم هزینه تولید در واحد کشاورزان فوق‌ العاده مناسب شده است. همچنین مصرف کودهای نانو در تنظیم آزادسازی مواد غذایی و عناصر مورد نیاز گیاه در راستای کشاورزی بسیار تاثیر گذار و با محیط زیست سازگاری بالایی دارد.

همچنین کود نانو پتاسیم به دلیل اندازه ذرات کود در واحد نانو است می‌توانند موجب تنظیم در جذب ریز مغذی‌ ها در گیاه شود و همچنین راحت ‌تر در افزایش میزان تولید تاثیر گذاشته است.

کود نانو در برابر زمان خشکسالی بسیار کارایی زیاد و اثر گذاری فوق العاده خوبی در واحد کشاورزی دارد.

پخش کود نانو پتاسیم مرغوب

پخش کود نانو پتاسیم مرغوب عرضه کنندگان کود نانو پتاسیم با مرغوبیت بالا در بازار عرضه و بر اساس مرغوبیت و نوع کود قیمت آن مشخص می شود.

هزینه پخش کود نانو با افزایش مقدار تولید و عرضه کالا به بازار قیمت ها نزول می یابد و از طرفی دیگر قدرت خرید متقاضیان افزایش می یابد تا به آسانی بتواند خرید خود را انجام دهد.

هر چه کیفیت کود نانو پتاسیم بالاتر و مرغوب تر باشد ماندگاری بالا تر پیدا می کند.‌ این واحد قیمت در بازار ایران، بسته به شرایط تغییر میکند.

فروش کود نانو به صورت عمده هزینه مناسب تری دارد و این کار موجب جذب متقاضیان به این روش عرضه شده است. مراکز پخش و توزیع کود نانو با برداشتن واسطه ها موجب شدن تا مشتریان با قیمت واقعی از خود کارخانه های تولید کود نانو خریداری کنند. تا از خرید خود رضایتمندی کامل را داشته باشند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید