مراکز پخش کود نانو گیاهی

مراکز پخش کود نانو گیاهی

کود در افزایش تولید محصولات کشاورزی نقشی اساسی دارد، اما استفاده بیش از اندازه از کودهای شیمیایی به طور جبران ناپذیری به اکولوژی شیمیایی خاک آسیب می‌رساند و زمین مناسب برای کشاورزی و کشت محصول را کاهش می‌دهد. در سال‌های اخیر کود نانو برای کسب بیشترین مقدار و بالاترین کیفیت تولید محصول، تولید شده‌اند.کود نانو گیاهی در کشاورزی برای افزایش میزان محصول و تاثیر بیشتر خاصیت غذایی محصولات و کاهش استفاده بیش از حد از کودهای شیمیایی مهم است.

مراکز پخش کود نانو گیاهی

مزایای استفاده از کود نانو گیاهی

مزایای استفاده از کود نانو گیاهی روزانه به دلیل فرسایش، آلودگی محیط زیست، آبیاری نامناسب و استفاده بیش از حد از کودهای شیمیایی، زمین‌های کشاورزی کاهش می‌ یابند. از طرفی برای تامین نیازهای صنعت و احتیاجات غذایی جمعیت در حال رشد، افزایش تولید محصولات کشاورزی امری ضروری است. در سال‌های اخیر اهمیت و کاربرد فناوری نانو در علوم گیاهی و کشاورزی افزایش یافته است و تولید کود نانو یکی از دستاوردهای این فناوری است. این کود اثرات سوء ناشی از استفاده بیش از حد از کودهای شیمیایی را به حداقل می‌رساند و تعداد دفعات مصرف کود را کاهش می‌دهد. 

ساختار نانویی کود نانو، نسبت سطح به حجم بالایی ایجاد می‌کند و بنابراین گیاهان می‌توانند مواد غذایی را به طور پایدار و آهسته دریافت کنند. کود  نانو سم خاک را کاهش می‌دهد و باعث افزایش حاصلخیزی آن می‌شود. بعلاوه اتلاف مواد مغذی گیاهان را کاهش و باروری محصول را افزایش می‌دهد و با محیط زیست سازگار است و آلودگی وارد به محیط زیست را کاهش می‌دهد و محیطی مناسب برای میکروارگانیسم‌ها ایجاد می‌کند.

همچنین کود نانو گیاهی، حاوی انواع مختلفی از ریز مغذی‌ها مانند روی، آهن و مس است که این نانو ذرات در زراعت و باغداری، نقش گسترده‌ای در رشد سالم گیاه دارند. روی هورمون‌های رشد و کلروپلاست تولید می‌کند. نانو ذرات آهن نقش بالقوه‌ای در رشد گیاه دارند، زیرا عملکرد فتوسنتز و جذب مواد مغذی را در گیاه افزایش می‌دهند و نانو ذرات مس نیز به عنوان ماده‌ای ضد میکروب و ضد باکتری عمل می‌کنند.

تولید کننده برتر کود نانو گیاهی

تولید کننده برتر کود نانو گیاهی

مرکز نانو صدرا، کود نانو گیاهی را با برترین کیفیت و پیشرفته‌ترین دستگا‌ه‌‌‌های روز دنیا تولید می‌کند و با مناسب‌ترین قیمت کود نانو، این محصول را به مشتریان عزیز عرضه می‌کند.
کارشناسان فروش این مجموعه همواره آماده پاسخگویی به مشتریان هستند و مشاوران خرید، مشتریان را در خرید محصول راهنمایی می‌کنند تا بهترین و مناسب‌ترین محصول را بدون صرف هزینه اضافی خریداری نمایند و با اطمینان و آسایش خاطر و با صرف حداقل زمان و هزینه، محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.
همچنین تیم پشتیبانی به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات هموطنان عزیز است. مجموعه نانو صدرا با هدف رضایت مشتری، تمام تلاش خود را می‌کند تا با عرضه محصولی ایده‌آل، با کیفیت و قیمتی مناسب و ارائه بهترین خدمات، خاطره خریدی خوش را برای هموطنان گرامی رقم بزند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید