مرکز خرید نانو کاربید بور

مرکز خرید نانو کاربید بور

نانو کاربید بور یک ماده سرامیکی سخت، پودری، کریستالی شش ضلعی، بدون بو و به رنگ سیاه مایل به خاکستری است. اندازه این نانو ذرات کاربید 100 نانومتر است. این ماده به گروه مواد سخت غیر فلزی تعلق دارد و در دو گرید صنعتی و آزمایشگاهی به کار می رود.

مرکز خرید نانو کاربید بور

آشنایی با کاربرد نانو کاربید بور

آشنایی با کاربرد نانو کاربید بور در جهان امروز استفاده از فناوری نانو در صنعت به طور گسترده در حال افزایش است. نظریه پردازان اقتصادی، درآمدی بیش از یک تریلیون را در سال های آتی برای آن پیش بینی می کنند.
نانو ذرات ها انواع متفاوتی دارند و با توجه به اندازه ذرات، روش تولیدی و مواد اولیه تشکیل دهنده آن ها، قیمت های مختلفی دارند. ایران یکی از کشورهای تولیدکننده به شمار می رود که علاوه بر مصرف داخلی آن را به خارج صادر می کند. ایران در صادرات نانو ذرات مقام ششم را داراست.

نانو کاربید بور با نام شیمیایی B4C ،یکی از این موارد است. این نانو کاربید، به دلیل خواص منحصر به فردی که دارد در صنایع مختلف کاربرد های فراوان دارد؛ صنایع زرهی، صنعت پلاستیک، ساخت نانو کامپوزیت و حوزه پزشکی از جله این موارد است.

دمای ذوب و جوش نانو کاربید بور بالاست، به همین دلیل از آن به عنوان یک ماده نسوز استفاده می کنند. این ماده به سختی الماس است و در برابر مواد اسیدی و قلیایی مقاومت شیمیایی بالایی دارد؛ به همین جهت در صنایع زرهی برای ساخت وسایل جنگی مثل تانک، جلیقه ضد گلوله، ساخت ابزار های برش ، ساینده ها و قالب های ریخته گری مورد استفاده قرار می گیرد.

از این نانو کاربید در حوزه پزشکی هم برای درمان سرطان مغز و سر و گردن استفاده می شود. همچنین در موارد آزمایشگاهی هم کاربرد دارد و تقریبا هیچ آزمایشگاهی نیست که از این ماده استفاده نکند. کاربردهای هسته ای هم یکی دیگر از موارد استفاده این ماده است.

تولید نانو کاربید امروزه در جهان در حال افزایش است و شرکت های زیادی اقدام به تولید و توزیع آن نموده اند. بزرگترین تولید کننده نانو کاربید بور، کشور هند است. برند نانو شل بهترین برند در این حوزه است. در ایران هم شرکت های زیادی در شهرهای مختلف اقدام به تولید نانو کاربید کرده اند و آن را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

منظور از نانو کاربید بور چیست؟

منظور از نانو کاربید بور چیست؟ نانو کاربید بور یک ماده شیمیایی با علامت اختصاری B4C و جرم مولکولی 55/255g/moL است. چگالی آن 0/10 گرم بر سانتی متر مکعب و اندازه ذراتش بین 45 تا55 نانو متر است و از درجه خلوص 99% برخوردار است. این ماده از 2 اتم بور و کربن تشکیل شده است. نقطه ذوب آن حدود 2700 و نقطه جوشش 3500 است و یکی از سخت ترین مواد دنیاست. رسانایی الکتریکی و حرارتی بالایی دارد به همین جهت در صنعت هسته ای کاربرد دارد. کاربرد مکانیکی این ماده در ساخت ابزارهای سایشی و برشی است.

امروزه شرکت های زیادی در داخل و خارج ایران به تولید نانو کاربید بور اقدام نموده اند که در کارشان بسیار حرفه ای هستند؛ آمریکا، آلمان، روسیه و هند از جمله این کشورها هستند.
در ایران هم شرکت های متعددی در شهر های مختلف این محصول را تولید و در حجم های مختلف عرضه می کنند. برای خرید نانو کاربید بور فقط کافیست به یکی از این شرکت ها مراجعه کنید.

فروشندگان با راه اندازی سایت های فروش دسترسی را برای مشتریان خود آسان تر کرده اند. به علاوه سقف هایی هم برای فروش تعیین کرده اند که در صورت خرید بالای سقف تعیین شده، تخفیف های خوبی هم به مشتریان تعلق می گیرد.

تولید کنندگان نانو کاربید بور

تولید کنندگان نانو کاربید بور خرید و فروش انواع محصولات نانو توسط شرکت های معتبر در سراسر ایران امکان پذیر است. این محصولات که در حوزه های مختلفی هستند به صورت گسترده تولید و توزیع می شوند.

با توجه به تولید و عرضه نانو کاربید بور توسط شرکت هایی در داخل و خارج ایران، شرکت های ایرانی علاوه بر فروش تولیدات داخلی، اقدام به ایجاد نمایندگی های رسمی شرکت های خارجی در ایران کرده اند و محصولات خارجی را با قیمت های مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. آن ها محصولات خود را مطابق تقاضای مشتریان بسته بندی و ارسال می کنند.

با مراجعه حضوری به یک مرکز خرید نانو ذرات کاربید بور، علاوه بر خرید حضوری از مشاوره رایگان و خدمات پشتیبانی خوبی هم برخوردار خواهید شد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید