مرکز فروش نانو اکسید تیتانیوم

مرکز فروش نانو اکسید تیتانیوم

ما خرید نانوذرات اکسید تیتانیوم را برای همه صنعتگران و محققین آسان کرده ایم. قیمت خرید اکسید تیتانیوم در این سایت نسبت به سایت های مشابه کمتر است، بنابراین ما بالاترین کیفیت را برای محصولات خود تضمین می کنیم. فرآیند خرید نانومواد از این شرکت با آگاهی کامل از تمامی ویژگی های محصول خریدار انجام می شود. از این رو می توانید به سایت مرکز فروش نانو اکسید تیتانیوم ما مراجعه کنید و این محصول را با قیمت خوبی خریداری نمایید.

مرکز فروش نانو اکسید تیتانیوم

راهنمای خرید نانو اکسید تیتانیوم

راهنمای خرید نانو اکسید تیتانیوم ذرات اکسید تیتانیوم TiO2 در اندازه نانو، کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف دارند. نانوذرات اکسید تیتانیوم Anataş مهمترین رنگ سفید است که اثر محافظتی در برابر اشعه ماوراء بنفش و همچنین رنگ آمیزی ذرات ایجاد می کند.

نانوذرات اکسید تیتانیوم آناتاز به عنوان یک فوتوکاتالیست می‌تواند شرایط را برای یک واکنش کاهش اکسیداسیون در زیر نور خورشید فراهم کند. نانو پودرهای اکسید تیتانیوم می توانند به عنوان یک فوتوکاتالیست، در تجزیه اکسیدهای نیتروژن به اکسیژن و نیتروژن و یا در تجزیه مواد آلی به دی اکسید کربن و آب عمل کنند. نانوذرات اکسید تیتانیوم Anatas TiO2 نور ماوراء بنفش را جذب کرده و ترک خوردگی و شکنندگی را هنگام ترکیب با پلیمر به حداقل می رساند.

انواع نانوذرات اکسید تیتانیوم در سه حالت موجود هستند: روتیل، آناتاز و بروکیت. بیشترین فعالیت فوتوکالیستی در بین این سه محصول، مختص به آناتاز است و از نظر ترمودینامیکی، روتیل پایدارترین فاز اکسید تیتانیوم در فشار معمولی است و دو فاز دیگر فازهای ناپایدار این سیستم هستند. در گذشته از روتیل فقط در تولید محصولات صنعتی استفاده می شد در حالی که امروزه از آناتاز بیشتر در تولید محصولات صنعتی استفاده می شود.

خصوصیات نانوذرات اکسید تیتانیوم نانوذرات اکسید تیتانیوم با خواص فتوکلسیفیک عالی خود مورد توجه زیادی قرار گرفته اند. از دیگر خواص این ماده که توجه محققین را به خود جلب می کند می توان به سازگاری با محیط زیست، ابرآب گریز بودن و نیمه هادی بودن اشاره کرد. نانوذرات اکسید تیتانیوم همچنین دارای پایداری حرارتی هستند که در نتیجه باعث افزایش خواص دوام در دماهای بالا و تأثیر مثبت بر محافظت در برابر اشتعال می شود.

مشخصات نانو اکسید تیتانیوم

مشخصات نانو اکسید تیتانیوم نانوذرات اکسید تیتانیوم، امروزه به دلیل خواص نوری، الکتریکی و کاتالیزوری که دارند، در صنایع مختلف، بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین روش های تولید نانوذرات اکسید تیتانیوم توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

  1. روش هیروترمال
  2. سات روش
  3. ژل
  4. روش هیدرولیز
  5. روش مایکروویو هیدروترمال
  6. روش مکانیکی روش اکسیداسیون در هوا
  7. روش رسوب شیمیایی و الکتروشیمیایی

روش پلاسمای حرارتی فرکانس رادیویی موارد استفاده از نانو منیزیم اکسید تیتانیوم نانوذرات اکسید تیتانیوم به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی خاص نانوذرات از نظر اندازه، مورفولوژی، نوع فاز و ویژگی‌های کریستالی، کاربردهای زیادی دارند که در زیر به برخی از آن ها اشاره می‌شود. درمان و ضد عفونی کردن، ساخت سرامیک سفارشی، از بین برنده سلول های سرطانی، کاغذ سازی لوازم آرایش، پوشش های محافظ UV، سلول های سوختی باتری ها.

کاربرد نانو اکسید منیزیم آناتاز تجهیزات سطحی خود تمیز شونده کاربرد نانوذرات اکسید تیتانیوم آناتاز در سلول های سوختی ضد مه روی آینه و شیشه به دلیل آب دوستی بودن استفاده از نانوذرات اکسید تیتانیوم آناتاز در تولید باتری ساخت سرامیک سفارشی، کاربرد نانوذرات اکسید تیتانیوم آناتاز در فیلتراسیون گاز فیلترهای هوای خانه.

شرکت پخش نانو اکسید تیتانیوم

شرکت پخش نانو اکسید تیتانیوم نانو ذرات مس که با نام نانو دی اکسید تیتانیوم یا دی اکسید تیتانیوم شناخته می شود یکی از پرمصرف ترین مواد صنعتی است و به عنوان کم خطر برای انسان و محیط زیست شناخته شده است و مصارف صنعتی متعددی دارد. در پراکندگی نانوذرات دی اکسید تیتانیوم و به عنوان پوششی برای جلوگیری از خوردگی فلزات فعال در فضای مجازی، حذف آلاینده ها، استفاده در لامپ های خورشیدی و غیره استفاده می شود. از این رو بهتر است برای خرید به شرکت پخش نانو اکسید تیتانیوم مجموعه ما مراجعه کنید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید