مرکز پخش نانو اکسید آلومینیوم گاما

مرکز پخش نانو اکسید آلومینیوم گاما

نانو اکسید آلومینیوم گاما از طریق تکنیک آسیاپ توپ سنتز می شود. این محصول تقریبا به صورت پودری سفید رنگ که با ظرفیت گرمایی ویژه 880 کیلو ژول است در بازارها عرضه می شود. دانسیته این محصول 3890 کیلو متر مکعب است و مرکز پخش این محصول نانو اکسید را طبق یک جدول مشخصات کامل از آن به مشتریان ارائه می کند. آنها به شما می گویند که نانو اکسید به صورت پودر توزیع می شود.

مرکز پخش نانو اکسید آلومینیوم گاما

اطلاعاتی درباره نانو اکسید آلومینیوم

اطلاعاتی درباره نانو اکسید آلومینیوم شاید زمینه فعالیت شما کار با اکسید آلومینیوم باشد در این صورت لازم است به شرایط و موارد استفاده از اکسید آلومینیوم واقف باشید. از آنجایی که نانو ذرات آلومینیوم با اکسیژن موجود در هوا واکنش می‌دهند یک لایه نازک اکسید از این تغییر شیمیایی حاصل می شود، ضروری است که امر گفته توجه کافی داشته باشید.

این را هم بدانید که ضخامت نانو اکسید خیلی کم است. صدها لایه نانو اکسید ۱ متر ضخامت خواهد داشت. این لایه متراکم است و باعث محافظت از سطوح مورد استفاده نانو اکسید می شود. اگر مشکلی در حین کار پیش بیاید به راحتی لایه خود را تعمیر می‌کند، همچنین استفاده از نانو اکسید مقاومت در برابر خوردگی را افزایش می‌دهد.

از فرسایش لیزر جهت تولید نانو اکسید استفاده می شود. دلیل استفاده از لیزر توانایی سنتز شدن در گاز، خلاء و مایع می باشد. اما مهمترین دلیل آن درجه خلوص سریع و بالای لیزر می باشد. بعلاوه ذرات نانو اکسید تهیه شده توسط لیزر باعث فرسایش مواد در مایع می شود.

استفاده از کود نانو منیزیم باعث رشد بهتر و سریعتر درخت انگور شده و به تقویت ریشه گیاه لوبیا چشم بلبلی توجه بهتری خواهد داشت، و البته به جذب بهتر مواد غذایی توسط گیاه و افزایش سطح کیفیتی سنتز پروتئین در غلات کمک می کند. اما نانو کربن صنعتی رنگ، بو و ناخالصی ها را تحت شعاع قرار می دهد.

استفاده های نانو اکسید گاما

استفاده های نانو اکسید گاما

کاربردهای نانو اکسید گاما و تاثیر آن بر اثر بخشی داروها که از طریق وریدی به بدن انسان انتقال پیدا می کند، ختم نمی شود، بلکه به توانایی فرد در برابر آنتی اکسیدان ها کمک زیادی می کند. در کاهش تولید ROS با بکارگیری نانو اکسید گاما در تولید دارو موثر است. از مهمترین موارد کاربردی نانو اکسید گاما ارتوپدی نانو کامپوزیت های سرامیکی است که توانایی فرد را مطابق با خواص شیمیایی، بیولوژیکی و مکانیکی استخوان افزایش می دهد.

دانش پژوهان از کاربرد نانو اکسید در زمینه پزشکی نام می برند، آنها می گویند نانو اکسید گاما به افزایش میزان مقاومت استخوان می افزایند. همچنین نانو ذرات آلومینیوم در عملکرد صحیح آنتی‌ اکسیدان‌ها تاثیر مستقیمی دارد و تولید ROS را بلوکه می‌کند. از دیگر موارد کاربردی نانو اکسیدها ارتوپدی نانو یا کامپوزیتهای سرامیکی استکه به کاهش خرابی دندان می انجامد.

یکی دیگر از موارد استفاده از نانو اکسیدها هوا فضا است. در واقع ارتقاء دهنده بازدهی هواپیما یا یک سیستم خنک‌ کننده در هواپیماها یا یک افزایش دهنده راندمان حرارتی و احتراق سوخت در هواپیما محسوب می شود. از این نانوها در تصفیه حلال ها، دفع آلودگی هوا و رستوران ها که کارشان فرآوری مواد غذایی و صنایع شیمیایی است استفاده می شود. و همینطور به از بین بردن رنگ فلزات مختلف نقره، طلا و سایر فلزات اجحاف دارد.

سفارش عمده نانو اکسید آلومینیوم گاما

سفارش عمده نانو اکسید آلومینیوم گاما جهت سفارش انواع محصولات نانو اکسید آلومینیوم گاما با ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم جهت ارائه محصول را به شما بگوئیم. یک سایت اینترنتی برای نمایش محصولات تولیدی خود پیاده سازی کنید و مشخصات دقیق و کاملی از محصولات نانو را به همراه قیمت و وزن خالص ارائه را سایت به نمایش بگذارید.

یک پشتیبان آشنا به کامپیوتر برای سایت محصولات نانو گاما استخدام کنید که ۲۴ ساعت به مشتریان شما در معرفی محصولات شما کمک کند. برای دریافت سفارشات عمده، شرایط فروش را تغییر دهید، تا میزان فروش تان بیشتر شود. نوع بسته بندی محصولات نانو گاما در سفارشات عمده باید متفاوت تر باشد تا هزینه شما کمتر شود.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید