مرکز پخش کلوئید سیلیکا در تهران

مرکز پخش کلوئید سیلیکا در تهران

مرکز پخش کلوئید سیلیکا تهران و دیگر شهرهای کشورمان ایجاد شده است و ارائه دهنده بهترین و باکیفیت‌ترین کلوئید سیلیکا به شما مشتریان در بهترین بسته بندی ها می باشد که کلوئید سیلیکا استفاده های زیادی در صنعت های مختلف دارد.

مرکز پخش کلوئید سیلیکا در تهران

خصوصیات و مشخصات کلوئید سیلیکا

خصوصیات و مشخصات کلوئید سیلیکا خصوصیات و مشخصات پودر نانو سیلیس یا کلوئید سیلیکا بسیار متمایز و عالی بوده و به همین دلیل در صنعت های گوناگون از آن کاربردهای زیادی مشاهده خواهد شد.

سیلیس های کلوئیدی اغلب در یک فرایند چند مرحله ای تهیه می شوند که در آن محلول قلیایی سیلیکات تا حدی خنثی شده و منجر به تشکیل هسته های سیلیس می شود.  زیر واحد ذرات سیلیس کلوئیدی به طور معمول در محدوده 1 تا 5 نانومتر است.  این که این زیر واحد ها به هم وصل شوند یا نه بستگی به شرایط پلیمریزاسیون دارد.  اسیدی شدن اولیه محلول آب شیشه (سیلیکات سدیم) Si (OH) 4 را به همراه دارد.

 اگر pH زیر 7 کاهش یابد یا نمک اضافه شود ، واحدها معمولاً در زنجیرها به هم چسبیده اند.  این محصولات غالباً ژلهای سیلیس نامیده می شوند.  اگر pH کمی در سمت قلیایی خنثی نگه داشته شود ، زیر واحد ها از هم جدا می شوند و به تدریج رشد می کنند.  این محصولات اغلب به عنوان سیلیس رسوب شده یا سیلیس رسوب شده نامیده می شوند.  یون های هیدروژن از سطح سیلیس کلوئیدی تمایل به جداسازی در محلول آبی دارند و بار منفی بالایی را به همراه دارند.  تعویض برخی از اتم های Si توسط Al به افزایش بار منفی کلوئیدی معروف است ، به ویژه هنگامی که در pH زیر نقطه خنثی ارزیابی شود.  به دلیل اندازه بسیار کوچک ، سطح سیلیس کلوئیدی بسیار زیاد است.

 سیستم تعلیق کلوئیدی با تنظیم pH تثبیت می شود و معمولاً با تبخیر غلیظ می شود.  حداکثر غلظت بدست آمده به اندازه ذرات بستگی دارد.  به عنوان مثال ، ذرات 50 نانومتر می توانند بیش از 50 درصد وزنی٪ جامد غلیظ شوند در حالی که ذرات 10 نانومتر فقط قبل از تعلیق بیش از حد ناپایدار می توانند تقریباً در حدود 30٪ وزنی درصد جمع شوند.

در تهیه بذر سیلیس کلوئیدی به عنوان یک ابزار تخلیه استفاده می شود.  این مقدار نشاسته کاتیونی را که می توان در کاغذ نگه داشت ، افزایش می دهد.  نشاسته كاتيوني به عنوان ماده اندازه گيري براي افزايش مقاومت خشك كاغذ اضافه مي شود.

 نانو پزشکی

 اتصال دهنده های درجه حرارت بالا

 ریخته گری سرمایه گذاری – در قالب ها استفاده می شود

 ساینده – برای پرداخت ویفرهای سیلیکونی

قیمت فروش عمده کلوئید سیلیکا

قیمت فروش عمده کلوئید سیلیکا برای خرید نانو سیلیس یا همان کلوئید سیلیکا می توانید به سایت معتبر ما مراجعه کرده زیرا قیمت فروش عمده کلوئید سیلیکا در سایت ما بسیار عالی و مناسب بوده و برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید