تولید محلول ضد عفونی کننده نانو نقره

تولید محلول ضد عفونی کننده نانو نقره

در حال حاضر، با پیشرفت تکنولوژی و فناوری نانو، بسیاری از محصولات با استفاده از فناوری نانو ساخته می شود و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. بکارگیری نانو ذرات مزایای دارد و باعث کاهش هزینه های تولید به طور قابل توجهی شده است.

تولید محلول ضد عفونی کننده نانو نقره، بر اساس استاندارد های کیفی و مرغوبیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن، انجام می پذیرد. کیفیت بالا، از ملاک های مهم تولید است. 

تولید محلول ضد عفونی کننده نانو نقره

افزایش خواص ضدعفونی‌کننده‌ با نانو ذرات نقره

افزایش خواص ضدعفونی‌کننده‌ با نانو ذرات نقره استفاده از نانو ذرات نقره در مواد و محلول های ضد عفونی کننده، خواص و ویژگی های منحصر به فرد آن را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. به دلیل اینکه، در هنگام استفاده از این محصول، رادیکال های آزاد رها می شود و این رادیکال ها، خواص آنی باکتریالی پیدا می کنند. در نتیجه، به راحتی و در مدت زمان کمی ویروس ها و میکروب ها را از بین می برد. 

ضد عفونی هایی که بر پایه الکل ساخته می شوند و از الکل در ساخت این محصولات به کار برده می شود، کارایی و عملکرد به مراتب کمتری در مقایسه با ضد عفونی های پایه نانویی دارند. به دلیل اینکه، به محض اینکه الکلی که در معرض هوا قرار گیرد به مرور تبخیر شده و اثربخشی و خواص لازم برای مقابله با میکروب ها را از دست می دهد. از این رو، می توان با اضافه نمودن نانو ذرات نقره به محلول های ضد عفونی کننده، خواص و مزایای آن را به طور قابل توجهی افزایش داد. 

خواص و فواید عالی نانو ذرات نقره و محلول های ضد عفونی کننده ساخته شده از آن، موجب شده است به طور گسترده و وسیعی برای ضد عفونی کردن معابر، بیمارستان ها و منازل مورد استفاده قرار گیرد. فرمولاسیون این محصول به گونه ای است، که  با ویروس های آنفولانزا و سایر مقابله کرده و آن ها را از بین می برد. از طرفی، هزینه تولید این محلول ها بسیار مناسب تمام می شود و شرایط نگهداری از آن بسیار راحت و آسان است. 

خرید ماده نانو کلوئید نقره ضد ویروس

خرید ماده نانو کلوئید نقره ضد ویروس خرید نانو نقره ضد ویروس، بر اساس استاندارد های کیفی و مرغوبیت مورد تایید توسط واحد های کنترل کیفی، در بسته بندی های متنوع انجام می پذیرد. خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه با حذف دلالان، دارای مزایای ویژه ای است. از جمله این مزیت ها این است که قیمت نهایی بسیار مناسب تمام می شود و از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون بصرفه است.

در هنگام خرید، حتما مشاوره های لازم را از کارشناسان فعال  سایت نانو صدرا دریافت نمایید. 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید