تولید کننده نانو ذرات طلا عمده

تولید کننده نانو ذرات طلا عمده

تولید نانو ذرات طلا به روش سبز، فیزیکی، شیمیایی صورت می گیرد که تولید کنندگان می توانند‌ تغییراتی در اندازه ذرات و شکل آن و خواص نوری الکترونیکی آن ایجاد کنتد.

تولید کننده نانوذرات طلا آن را بالاترین کیفیت می سازند و پیشرفت‌های قابل توجهی در ایجاد اشکال مختلف شده است و به دلیل پرکار بودن در صنعت و داشتن تنوع و کوچک بودن اندازه و داشتن متقاضیان زیاد به صورت عمده تولید می کنند.

تولید کننده نانو ذرات طلا عمده

نانو ذرات طلا چند بعدی است؟

نانو ذرات طلا چند بعدی است؟ قرن ها پیش که ار طلا استفاده میشد از آن زمان به عنوان فلزی ارزشمند و گرانبها بود و با توسعه جهان و پیشرفت علم و صنعت استفاده ی زیادی از طلا می شود و کم یاب تر و ارزشمند تر شده که یکی از کاربرد آن تولید نانو ذرات است.

نانوذرات طلا توسط تولیدکنندگان با تغییر در اندازه ذرات و خاصیت‌های نیرو و الکترونیکی کاربرد زیادی پیدا کرده است و از نظر ساختاری بر اساس معیارهای هندسی دسته بندی می شود و به چهار دسته تقسیم می‌شود که عبارتند از صفر بعدی مانند نانو ذرات طلا و فلز و یک بعدی مانند نانولوله های کربنی و دو بعدی مانند نانو پوشش ها و سه بعدی مانند کامپوزیت ها.

خواص نانو ذرات طلا به اندازه و شکل آن بستگی دارد که از جمله از شکل های مختلف آن می توان به شکل توخالی، میلی ای، چند وجهی، مکعبی، نواری اشاره کرده که هرکدام خواص و کاربرد خاص خود را دارد

ویژگی‌های طلا هیچکدام در نانوذرات طلا وجود ندارد و نانوذرات طلا دارد دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و قرمز رنگ است نانو ذرات طلا به دلیل اندازه کوچک و سازگار بودن و داشتن انواع مختلف اشکال کاربرد بیشتری دارد و از پرکاربرد ترین مصارف آن در مهندسی پزشکی است و یکی از پایدارترین نانو ذرات به شمار می رود.

مرکز صادرات نانو ذرات طلا

مرکز صادرات نانو ذرات طلا طلا یک فلز خنثی شناخته شده است ولی وقتی اندازه آن به صورتی که در حد نانو کوچک شود پرکاربردترین فلز ها محسوب می‌شود که در صنعت داروسازی و پزشکی و مواد آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد به دلیل این ویژگی ها شرکت های تولید کننده ایران در زمینه ی صادرات این فلز پرکاربرد فعالیت موفقی دارند.

روش تولید نانوذرات طلا به صورت شیمی سبز، کم‌هزینه و بی خطر و موثر برای سنتز است ساخت نانوذرات سبز یعنی در تهیه آن از عصاره گیاهان استفاده می‌شود.

تهیه نانوذرات طلا در علم پزشکی نقش مهمی دارد از جمله در تشخیص سرطان پستان و تبدیل نور طبیعی به الکتریسیته در بیولوژیکی کاربرد دارد و ضد میکروب ضد قارچ است به همین دلیل در سراسر دنیا محبوبیت بالایی دارد و حتی در تهیه آن پیشرفت های چشمگیری صورت گرفته است به طوری که هر کشوری که معدن طلا در آن بیشتر است به تولید عمده نانو ذارت طلا می کنند و کشور ایران جزو این تولیدکنندگان است که در صادرات نانو ذرات طلا به کشورهایی که در آنجا کمتر است صادرات دارند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید