خریداران انواع نانو ذرات صنعتی

خریداران انواع نانو ذرات صنعتی

مواد شیمیایی که امروزه در کارخانه های تولیدی آماده فروش می شوند تاثیر بسیار در قسمت های مختلف زندگی ما دارد و به همین سبب است که با تولیدات عمده شان مواجه هستیم. نانو ذرات از جمله این موارد است که در دنیایی از تنوع یافت می شود. خریداران نانو ذرات صنعتی در انواع مختلف می توانند آن ها را یه طور عمده تهیه کنند.

خریداران انواع نانو ذرات صنعتی

آشنایی با انواع نانو ذرات صنعتی

آشنایی با انواع نانو ذرات صنعتیمی دانیم که امروزه دنیا در حال پیشرفت و تکامل می باشد و روز به روز بر علم و تکنولوژی افزوده می شود و شاهد تولید ماده و یا ابزار خاصی هستیم که می تواند در زمینه های متعدد مورد کاربری قرار گیرد. در حال حاضر پیشرفته ترین علم علم نانو است که با وجود دانشمندان و فعالیت شان در شرکت های دانش بنیان تاثیرات مثبت این علم را مشاهده می کنیم.

با کمک علم نانو محصولات بسیاری آماده می شود تا در زمینه های مختلف مورد کاربری قرار بگیرد. از جمله این موارد که بسیار معروف نیز هستند نانو ذرات صنعتی می باشند که به سبب کارایی روز به روز بر میزان تولیدات شان افزوده می شود.

انواع نانو ذرات که در دسترس قرار می گیرد را اگر بخواهیم دسته بندی کنیم به دو گروه نانو ذرات فلزی و نانو ذرات غیر فلزی تقسیم می شود. این محصولات هر کدام باز برای خود در نمونه های متنوع است که با توجه به خواص و ویژگی هایی که دارد به منظور های متفاوت مورد کاربری قرار می گیرند.

انواع مختلف نانو ذرات که در دسترس مشتریان قرار می گیرد از نظر عوامل متعدد چون مغناطیسی، الکتریکی، نوری و حرارتی با همدیگر تفاوت دارند و دلیل این امر ویژگی هایی است که برای شان در خطوط تولید قرار داده می شود.

شاخصه های انواع نانو ذرات که بسیار مطرح می باشد را اگر بخواهیم ذکر کنیم اشاره به این موارد گزینه های مناسبی می باشد که به ترتیب زیر است:

  1. نانو کامپوزیت
  2. نانو لوله
  3. نانو حفره
  4. نانو کف
  5. نانو الیاف
  6. نانو حسگر

فروش عمده نانو ذرات در تهران

نانو ذرات را توضیح دادیم و گفتیم که در نمونه های فلزی و غیر فلزی می باشند که این نامگذاری به خاطر مواد اولیه ای است که در خطوط تولید مورد کاربری قرار می گیرد. در همین جا چند نمونه از این محصولات را می گوییم که نانو اکسید روی، نانو اکسید آهن، نانو اکسید کبالت، نانو اکسید منگنز از جمله این موارد است که هر کدام از آن ها با توجه به ویژگی هایی که دارند در زمینه های مختلفی مورد کاربری قرار می گیرند.

اگر این محصولات را از نظر کاربرد شان مورد بررسی قرار دهیم در گستره وسیعی قرار می گیرد که سبب شده مرد توجه تولیدی های زیادی قرار بگیرند. علوم بسیاری هستند که تحت تاثیر نانو ذران قرار می گیرند که به علم زیست شناسی، طراحی دارو، دامپزشکی، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، شیمی، مواد پزشکی، مهندسی کشاورزی اشاره می کنیم.

با این وجود انتظار می رود که مشتریان زیادی برای خرید محصولات اقدام کنند که با این وجود شرکت های تولید کننده روش های مختلفی را برای فروش در نظر می گیرند که هر کدام از آن ها خدمات و راهکار خاص خود را دارد. سوال برخی این است که این ذرات در چه شهر هایی به فروش گذاشته می شود که برای پاسخگویی به این سوال اشاره ای داریم به شهر تهران که با فروش عمده مواجه هستیم که این امر سبب کاهش نرخ محصولات می شود.

خریداران نانو پودر اکسید روی

خریداران نانو پودر اکسید رویبا توجه به این که زمینه برای تولید مواد نانو ذرات فراهم می باشد شاهد تولید نمونه های متنوع هستیم که در خطوط تولید می دانیم که مواد ماکرو به میکرو تبدیل می شود که همین امر سبب می شود خواص و تاثیر گذاری شان هم به همین نسبت تغییر کند.

مواد اولیه ای که در تولید نانو ذرات به کار می رود متنوع است که در این جا می خواهیم به روی اشاره کنیم که اصطلاحا به آن ها نانو پودر اکسید روی می گویند که با کارایی  بسیار به طور عمده آماده فروش می شود.

این محصولات جز ذرات معدنی می باشد که اگر بخواهیم ویژگی های شانت را بگوییم باید به خواص فیزیکی و شیمیایی بی نظیر شان اشاره کنیم که بسیار مورد توجه است. در ادامه جهت تکمیل اطلاعات برخی از ویژگی ها را نیز بیان می کنیم تا با آن ها آشنا شوید: پایداری شیمیایی بالا، پایین بودن ثابت دی الکتریک، جذب نور فروسرخ و فرابنفش، ضد باکتری بودن مواد، خاصیت کاتالیزوری بالا از جمله ویژگی های این نانو ذرات است که سبب شده کاربرد شان در صنایع مختلف زیاد شود که به طبع آن بر میزان تقاضا افزوده شده و می توانند بازار فروش عالی داشته باشند.

هم خریداران نانو پودر اکسید روی به خوبی می دانند که این محصولات در درجه های کیفی متفاوتی ارائه می گردند که از نظر قیمت با هم فرق دارند که برای کسب اطلاعات در این زمینه می توانند به لیست نرخ آن ها مراجعه کنند.

کاربرد نانو ذرات اکسید روی در صنعت

نانو ذرات اکسید روی را با ویژگی های شان شناسایی کردیم و می دانیم که هر کدام از این خواص که ذکر کردیم در یک زمینه خاص مد نظر است که سبب جلب توجه صنعتگران شده است. کاربرد نانو ذرات در سطح وسیع سبب شده تا تولید کنندگان نیز به منظور پاسخگویی به نیاز خرید داران به تولید عمده آن ها بپردازند.

خوب است در همین جا به چند نمونه از کاربرد های این نانو ذرات اشاره کنیم تا اطلاعات تکمیل شود. در کارخانه های تولیدی لوازم آرایشی و بهداشتی کاربرد وسیع محصولات را می بینیم و علاوه بر این به عنوان مواد اولیه در تولید لاستیک و سرامیک از این مواد استفاده می شود که سبب بالا رفتن سطح کیفی آن ها می گردد. تولید پانسمان ها برای بستن زخم ملزم به وجود نانو ذرات اکسید روی می باشد که به همین سبب با تولیدات عمده مواجه هستیم.

گفتیم که این نانو ذرات دارای خاصیت ضد باکتری هستند و در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم می باشند. از این موارد می توان نتیجه گرفت که در تولید ضد آفتاب کاربرد بسیار دارند.

فروش نانو ذرات اکسید روی با این تفاسیر با استقبال گسترده مشتریان مواجه می باشد که خود دلیلی برای تولیدات عمده می شود. لازم به ذکر است که این محصولات برای امر صادرات به کشور های خارجی هم آماده می شوند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید