خرید تضمینی نانو الیاف سلولز درجه یک

خرید تضمینی نانو الیاف سلولز درجه یک

نانو الیاف سلولز ماده ای است خاص با ساختار منحصر به فرد که از خرد کردن الیاف چوب بدست می آید. این محصول دارای وزنی کم و مقاومتی بالا بوده که در صنایع مختلف از جمله خودروسازی و پوشاک و ..‌ . مورد استفاده قرار می گیرد. بافت آن بسیار متراکم است که به راحتی شکسته نمی شود. خرید تضمینی نانو این امکان را به مشتری می دهد تا از خرید محصولی با کیفیت و ارزان قیمت مطمئن باشد که برای او صرفه اقتصادی زیادی هم دارد. 

خرید تضمینی نانو الیاف سلولز	درجه یک

نکات مهم درباره نانو الیاف سلولز

نکات مهم درباره نانو الیاف سلولز درباره نانو الیاف سلولز نکات مهمی وجود دارد که در زی به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

  • اولین اینکه دارای چکالی کم و وزن سبکی است که حمل و نقل و مصرف آن را آسان تر کرده است. 
  • مقاومت این محصول در مقابل فشار و مواد شیمیایی و نوسانات جوی بسیار زیاد بوده و طول عمر خوبی هم دارد. 
  • این الیاف سطح کاربری گسترده ای دارند و شما می توانید در محیط های مختلف از آن استفاده کنید. 
  • زمانی که از این الیاف در صنعت خودروسازی استفاده می کنند وزن خودرو سبک تر شده و با محیط زیست هم سازگاری بیشتری دارد و انرژی بالاتری هم تولید می کند. 
  • میزان انتشار گاز دی اکسید کربن در زمان سوختن این الیاف بسیار کم بوده که مانع از آلوده شدن هوا می شود. 
  • از دیگر نکات می توان به چند جزیی بودن این الیاف اشاره کرد که مقاومت آنها را بیشتر می کند و در این صورت بهترین بازدهی را از خود نشان می دهد. 

میزان صادرات نانو الیاف سلولز درجه یک

میزان صادرات نانو الیاف سلولز درجه یک میزان صادرات نانو الیلف سلولز درجه یک به کشورهای خارجی طی سال های اخیر رونق زیادی پیدا کرده است. شرکت های ایرانی صادر کننده به منظور فعالیت در بازار جهانی نیز بهترین مارک ها را ارائه می دهند. با این اقدام می توانند مشتریان زیادی را به صورت مستقیم یافته و از آنها در رابطه با فروش همکاری خوبی داشته باشند. 

ایران در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های این الیاف در دنیا مطرح است. از این رو محصولاتی صادراتی و درجه یک را ارائه داده و انها را راهی بازار جهانی خواهد کرد. در بسیاری از کشورها نانو الیاف ایرانی به عنوان بهترین نوع شناخته شده و برای خرید آنها اقدام می شود. 

تاثیر بالا بردن میزان کیفیت الیاف را می توان در بهبود میزان صادرات می توان به خوبی شاهد بود. به این ترتیب تولید کننده های ایرانی توانسته اند در بازار جهانی از بازارهای مختلف کمک گرفته و تولیدات زیادی را برای فروش خارجی ارائه می دهند. از این رو مشتریان قابل توجهی را در سراسر دنیا تامین نیاز می کنند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید