خرید عمده نانو الیاف کربنی

خرید عمده نانو الیاف کربنی

خرید عمده نانو الیاف کربنی به صورت گسترده و با قیمت بسیار مناسبی در سراسر کشور صورت می گیرد. البته همان طور که می دانید خرید این محصول به صورت عمده و مستقیم می تواند قیمت این محصول را تا حد زیادی کاهش دهد.

خرید عمده نانو الیاف کربنی

موارد مصرف نانو ذرات در صنعت

موارد مصرف نانو ذرات در صنعت

الیاف نانو کربنی گونه ای از ساختارهای استوانه ای شکل بوده که به صورت مخروط انباشته شده و یا صفحات بدون هسته و توخالی هستند که دارای با به صورت شبکه های لبه ای در دیوار بیرونی منظم شده اند. 

فیبر کربن رشد یافته از بخار و انواع کوچکتر آنها از نظر اندازه، از جمله فیبر های کربنی کوتاه می باشند که به علت پتانسیل آنها برای پیشرفت خواص حرارتی، الکتریکی، محافظ فرکانس و مکانیکی توجه زیادی را به خود معطوف کرده اند.

این مواد به طور گسترده در سیستم های مختلف مانند کامپوزیت ها مورد استفاده قرار می گیرند که به دلیل خواص استثنایی و قیمت پایین آنها می باشد. این محصول به عنوان یک گزینه مقاوم و اصلی برای مسلح کردن و استحکام بیشتر بتن به کار می روند. 

استفاده از این محصول سبب بهبود مقاومت در برابر پخش شدن ترک سیمان و بتن، محافظت در برابر امواج الکترومغناطیسی می شود. نانو رشته های کربنی برخلاف نانو لوله ها بسیار راحت تر در مخلوط سیمان توزیع می شوند. از طرف دیگر استفاده از این مواد با سهولت بسیار زیاد و هزینه پایین انجام می شود. 

این نانو الیاف ها معمولا مطابق با روش تولید نانو لوله های کربنی تولید می شوند. البته گاهی اوقات نیز درصد استفاده از نانو الیاف بسیار بالا می باشد. برای مثال برای تولید قوس الکتریکی عمدتا نانو لوله های کربنی تولید شده در حالی که در روش رسوب شیمیایی بخار، این میزان بسیار کاهش می یابد. 

به طور کلی می توان گفت این نانو ذرات دارای کاربردهای زیادی هستند که در اینجا به صورت اجمالی به آنها پرداخته می شود. نانو الیاف کربنی کاربردهای بسیاری دارند که قطر آنها تاثیر زیادی روی کاربردشان دارد، اما کنترل قطر نانوالیاف بسیار زمان‌بر و پر هزینه است.

لازم به ذکر است که این الیاف کربن در بتن معمولا خواص حرارتی و مکانیکی بسیار خوبی از خود نشان می دهند. از سوی دیگر برای افزایش خواص آنها، معمولا آنها را تحت عملیات خالص سازی قرار می دهند. 

قیمت فروش عمده نانو الیاف کربنی

قیمت فروش عمده نانو الیاف کربنی

قیمت فروش این حصول به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله مهمترین این موارد می توان به کیفیت و نوع برند سازنده آنها اشاره کرد. شما می توانید برای خرید نانو الیاف به صورت عمده و مستقیم از طریق همین سایت اقدام نمایید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید