خرید مستقیم نانو الیاف سلولزی

خرید مستقیم نانو الیاف سلولزی

سلولز یک ماده اولیه موجود در گیاهان است که با فناوری نانو ترکیب شده و جهت کاربردهای گوناگون در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل تقاضای بسیار بالایی که برای خرید نانو الیاف وجود دارد، امکان خرید مستقیم نانو الیاف سلولزی برای مشتریان به وجود آمده تا بتوان این محصول با کیفیت را به راحتی خریداری نمود. خرید مستقیم محصول کمک می کند که واسطه گری حذف شده و آن را با کیفیتی بسیار بالا دریافت کنید.

خرید مستقیم نانو الیاف سلولزی

نانو الیاف سلولزی چه کاربردی دارد

نانو الیاف سلولزی چه کاربردی دارد با توجه به اینکه امروزه محیط زیست یک موضوع بسیار مهم برای زندگی بشر است ، افراد زیادی به آن توجه می‌ کنند و سعی دارند از محصولاتی در صنایع استفاده نمایند که برای طبیعت کمترین ضرر را داشته باشد از جمله این محصولات نانو الیاف های سلولز است.

طبق تحقیقات انجام شده استفاده از این ماده در خودروسازی برای قطعات خودرو برای محیط زیست ضرر کمتری داشته و با آن سازگارتر هم است که جایگزین بسیاری از قطعات پلیمری خودرو شده و با انتشار کمتر دی اکسید کربن از آلوده شدن هوا هم جلوگیری می کند.

این محصول در ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی کاربرد زیادی دارد و به عنوان یک ماده شفاف است که بدون چسبندگی می‌ باشد و باعث خاصیت نگهداری آب می گردد، در تولید آن ها استفاده می شود که در واقع این الیاف تجدید پذیر است و به همین دلیل قابل بازیافت و استفاده مجدد می باشد.

کاربرد بعدی این محصول جهت تولید کاغذ است که از قطع درختان جلوگیری کرده و باعث می شود که محیط زیست آسیب کمتری ببیند. در حال حاضر این نانو الیاف ها امروزه به محصولات بسیار مهم تبدیل شده که حتی در صنعت ساختمان سازی و تولید مصالح ساختمانی هم اهمیت زیادی دارد. استفاده از این محصول برای مسلح کردن بتن بوده و مشکلاتی همچون شکستند و ضعف کشش در سیمان را از بین می برد و باعث تولید یک بتن تقویت‌ شده می شود.

آشنایی بیشتر با نانو الیاف سلولزی

آشنایی بیشتر با نانو الیاف سلولزی نانو الیاف سلولز در واقع یک محصول استخراج شده از گیاهان چوبی و غیر چوبی است که ویژگی‌ های بسیار خوبی دارد و به دلیل قابلیت دسترسی، تولید آن افزایش پیدا کرده است که با افزودن ماده نانو با محیط زیست سازگار شده و کاربردهای آن گسترده می گردد.

این محصول با وزن کم و چگالی پایینی که دارد به راحتی در صنایع گوناگون استفاده شده و به دلیل حمل و نقل راحت، هزینه‌ های جابجایی آن کمتر است. همچنین مقاوم در برابر مواد شیمیایی، نوسانات جوی و فشار است که از طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشد.

همانطور که در بالا شرایط گفتیم، اصلی ترین کاربردهای این محصول در صنعت خودروسازی است که باعث می‌ شود خودرو با وزن کمتری تولید شده و با محیط زیست هم سازگارتر باشد زیرا سلولز یک ماده کاملا طبیعی موجود در گیاهان است که میزان انتشار دی اکسید کربن در حین سوختن آنها بسیار کم کرده و از آلوده شدن هوا جلوگیری می‌کند.

همان طور که گفتیم آلودگی محیط زیست معضل بسیاری از افراد از این و به دنبال راهکارهایی جهت تولید محصولات هستند که با محیط زیست آسیب وارد نکند و نانو الیاف سلولز تمامی ویژگی‌ها را دارد و در صنایع غذایی، پزشکی، لوازم آرایشی، خودروسازی و… به کار گرفته می شود.

فردشندگان نانو الیاف سلولزی

فردشندگان نانو الیاف سلولزی در حال حاضر فروشندگان نانو الیاف توانستند بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار تمامی مشتریان عزیز قرار دهند و به دلیل این که توانسته اند از طریق مراکز مختلف نیاز افراد در صنایع گوناگون های محصولات را برطرف کنند، جز فروشندگان معتبر شناخته شده که محصولات مرغوب و خود را با کیفیتی بی نظیر به تمام افراد عرضه می کند.

برای خرید این محصولات از این فروشندگان فقط کافی است که با شماره تلفن های موجود در صفحه تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را کسب کرده و محصول مورد نظر را با قیمتی عالی و به صرفه خریداری کنید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید