خرید نانو ذرات سیلیکا کلوییدی

خرید نانو ذرات سیلیکا کلوییدی

نانو ذرات کلوئیدی چگونه تهیه می شوند؟ نانو سیلیکا کلوییدی چه کاربردهایی دارد؟ اگر قصد خرید نانو سیلیس کلوییدی دارید این مطلب می تواند راهنمای شما باشد.

نانو ذرات کلوییدی از اضافه کردن پودر و مواد جامد به مایع تهیه می شوند. کلویید حالتی است که در آن مواد حل نمیشوند اما ته در مایع ته نشین هم نمی شوند. این حالت بوسیله دستگاه کلویید ساز که نوعی همزن است انجام میشود. ذرات کلوییدی سیلیکا در حالت نانو تغییر خاصیت داده و چگالی بالایی می یابند. سیلیکا را می توان یکی از مواد مهم صنعتی نام برد که در صنایع مختلف از جمله لاستیک سازی، کشاورزی و ساختمان کاردبرد دارد. برای مثال اگر از سیلیکا استفاده شود لاستیک می تواند مقاومت بالاتری در برابر سایش داشته باشد.

برای خرید نانو ذرات چند فاکتور مهم وجود دارد. در گذشته اگر کسی میخواست نانو ذرات تهیه کند میباست خودش انواع آنالیز و عکس TEM و SEM را تهیه کند. امروزه شرکت های تولیدی و بازرگانی برای راحتی کار پژوهشگران و صنایعی که نانو مواد نیاز از قبل این آنالیزها را تهیه کرده اند و در اختیار افراد و شرکت ها قرار می دهند. شما دیگر برای خرید نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارید و می توانید با خیالی آسوده محصول خود را تهیه کنید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید