شرکت واردات و فروش نانو ذرات نقره در تهران

شرکت واردات و فروش نانو ذرات نقره در تهران

فلز نقره دارای خاصیت ضد میکروبی، ضد قارچ و ضد ویروسی است. وقتی ابعاد ذرات نقره تا حد نانومتر کوچک شود به دلیل بیشتر شدن سطح تماس ذرات با محیط بیرون، خواص ذکر شده برای نقره تا 99 درصد افزایش می یابد. تحقیقات نشان می دهد که نانو ذرات نقره می توانند بیش از 650 نوع باکتری شناخته شده را از بین ببرند. هم اکنون کشور های تولید کننده ی نانو ذرات نقره عبارت اند از چین، کره ی جنوبی، ژاپن، آمریکای شمالی و چند کشور اروپایی. در واقع فعلا توان تولید نانو ذرات نقره در ایران وجود ندارد و به همین دلیل واردات و فروش نانو ذرات نقره می تواند فعالیت سود آوری برای تجار باشد. 

شرکت واردات و فروش نانو ذرات نقره در تهران

مرکز خرید نانو ذرات نقره در شیراز

مرکز خرید نانو ذرات نقره در شیرازدر آزمایشگاه نانو بیو تکنولوژیِ دانشگاه علوم پزشکی فسا در شیراز، نانو ذرات نقره و میکرو ساختار های سیلیس با استفاده از میکرو ارگانیسم ها ساخته شده اند. شیراز یکی از شهر های صنعتی ایران است که شرکت های دانش بنیان بسیاری در آن مشغول به کار هستند.

تعدادی از این شرکت های دانش بنیان در زمینه ی تولید و توسعه ی فناوری نانو فعالیت می کنند. این مراکز برای انجام تحقیقات و فعالیت های خود به نانو ذرات مواد گوناگون در سایز های مختلف نیاز دارند. اگرچه گفته شد که در دانشگاه فسا پژوهشگران موفق به تولید نانو ذرات نقره شده اند، اما این تولید در سطح آزمایشگاهی بوده و هوز واردات نانو ذرات نقره در اولویت است. 

در حال حاضر اکثر شرکت های واردات و پخش نانو ذرات نقره در تهران فعالیت می کنند. اما امکان فروش نانوذرات نقره را به صورت آنلاین نیز فراهم کرده اند تا مراکز علمی-پژوهشی و صنعتی در سراسر کشور بتوانند به سادگی به این محصول دست پیدا کنند. 

واردات نانو ذرات نقره به کشور

واردات نانو ذرات نقره به کشورنانو ذرات نقره برای مسئولان گمرک کشور چندان شناخته شده نیست. به همین دلیل شرایط خاصی برای واردات این محصول وجود ندارد. حتی برخی از شرکت های وارد کننده ی نانو ذرات نقره این محصول را به عنوان پودر نقره ی صنعتی به گمرک معرفی کرده اند. به بیانی دیگر هنوز تعرفه ی خاصی برای واردات  نانو ذرات نقره وجود ندارد و همان نرخ 4% که برای تمام مواد وارداتی محاسبه می شود برای نانو ذرات نقره نیز منظور می گردد.

فروش نانو ذرات نقره با قیمت ارزان

فروش نانو ذرات نقره با قیمت ارزانقیمت نانو ذرات نقره به عواملی همچون:

  • توریع ذرات
  • مورفولوژی 
  • روش تولید 
  • و…

بستگی دارد. 

برند نانو ذرات نقره نیز در تعیین قیمت آن موثر است. به همین دلیل مقایسه ی قیمت فروش نانو ذرات نقره ی تولید شده توسط شرکت های مختلف با یکدیگر آسان نخواهد بود. و انواع نانو ذرات نقره ی تولید شده مانند یکدیگر عمل نمی کنند. ممکن است بتوانید نانو ذرات نقره را با قیمت ارزان پیدا کنید، اما بسته به کیفیت و شرایط تولید، این نانو ذرات ارزان کاربرد محدودی نیز خواهند داشت. 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید