فروش انواع نانو سيليكا کلوئیدی

فروش انواع نانو سيليكا کلوئیدی

نانو سيليكا به صورت ژل، پودر و کلوئید ها تولید و به بازار عرضه می شوند فروش نانو سیلیکا کلوئیدی که بیشتر در دارو رسانی ها، مصالح ساختمانی و غیره کاربرد دارد ازطریق سایت ها و فروشگاه های مواد شیمیایی که توسط تولید کنندگان و بازرگانان راه اندازی شده است انجام می گیرد و مشتریان می توانند خریدی ایمن از این سایت ها داشته باشند.

فروش انواع نانو سيليكا کلوئیدی

بهترین شیوه سنتز نانو سيليكا

بهترین شیوه سنتز نانو سيليكا روش های تولید نانو سیلیکا عبارتند از روش رسوب گیری، تراکم بخار شیمیایی، تجزیه گرمایی و روش سل- ژل را نام برد که از بین روش های گفته شده روش سل- ژل به دلیل قابلیت کنترل نحوه توزیع و ساختار و اندازه ی نانو ذرات بهترین روش تولید می باشد.

نانو سیلیکای تولید شده دارای خصوصیاتی از جمله آبدوست بودن، زیست سازگاری بسیار بالا و سمیت پایین، توانایی عامل دار شدن با یک سری مولکول ها و به دست آوردن ویژگی های جدید و سنتز آسان و هزینه های تولید پایین این نانو ذرات و همچنین دارا بودن ثبات و پایداری بالا می باشد.

از جمله موارد استفاده از نانو ذرات سیلیکا می توان به استفاده در لوازم آرایشی از جمله کرم های ضدآفتاب به علت مقاوم بودن در برابر اشعه UV و انواع کرم شب و روز، سفید کننده و غیره اشاره نمود، پر کننده تقویتی در بتن و مصالح ساختمانی، تولید سرامیک خود تمیز شونده و ساخت شیشه و جوهر مرکب را نیز نام برد.

از نانو ذرات کلوئیدی سیلیکادر تولید انواع رنگ ها به علت بالا بردن پوشش و بالا رفتن استحکام و در صنایع بهداشتی و آرایشی به عنوان رنگدانه‌ شناخته شده اند، و به کاربرد آنها در باتری‌ ها و کاتالیزور ها اشاره نمود و در مصالح ساختمانی به عنوان حجیم کننده و پر کننده بتن های سیمانی و همچنین به عنوان سخت کننده مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین در تصویر برداری های پزشکی و زیستی، عایق های الکتریکی و حرارتی، در سنتز مواد غذایی به عنوان کاتالیزور مورد استفاده قرار می گیرند که به علت دیسپرس و پراکنده شدن در آب با سطح ویژ های متفاوت آن را به یک نانو ذره ی آبدوست فعال تبدیل نموده است.

تولید کننده نانو سيليكا عمده

تولید کننده نانو سيليكا عمده ایران یکی از منابع مهم تولید سیلیس در جهان می باشد و تولید کنندگان ایرانی با بهره مندی از همین ظرفیت اقدام به تولید نانو سیلیکا به صورت عمده نموده اند که با استفاده از فضای مجازی و استفاده از سایت ها و فروشگاه های آنلاین اقدام به فروش محصولات خود به صورت عمده و جزئی نموده اند مشتریان پس از ثبت سفارش خود می توانند در کمترین زمان و با قیمت مناسب در محیط کار تحویل بگیرند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید