فروش مستقیم نانو ذرات نقره

فروش مستقیم نانو ذرات نقره

خرید و فروش مستقیم نانو‌ ذرات نقره از کارخانه موجب حذف واسطه ها و کاهش قیمت نانو ذرات نقره می گردد. در حال حاضر امکان خرید عمده این محصول به صورت مستقیم و با قیمت کارخانه وجود دارد. شرکت های عرضه مستقیم اسپری نانو نقره، محصولات خود را با پایین ترین قیمت ممکن به فروش می رسانند.

فروش مستقیم نانو ذرات نقره

شناخت بهتر اسپری نانو نقره

شناخت بهتر اسپری نانو نقره نانو نقره در انواع محصولات صنعتی ، دارویی ، پزشکی و مصرفی استفاده می شود. ذره نانو ذره ای بسیار کوچک بین است

اندازه 1-100 نانومتر. نانو نقره از نانوذرات نقره ساخته شده است. این ذرات به عنوان عوامل ضد باکتری و ضد قارچ برای اهداف صنعتی ، در تصفیه آب و محصولات مصرفی (مانند لباس ، مواد آرایشی ، وسایل مراقبت از کودکان ، ظروف غذا و بسیاری دیگر) عمل می کنند. از نانو نقره در برخی فیلترها برای تصفیه آب های زیرزمینی نیز استفاده می شود.

نقره با اکسید شدن و آزاد سازی یونهای نقره که برای باکتریها و مخمر کشنده است ، میکروب ها را از بین می برد. تمدن های باستان از این فلز برای درمان زخم های باز استفاده می کردند و پیشگامان آمریکایی برای تازه نگه داشتن آب سکه های نقره را در بشکه های ذخیره آب ریختند

حتی اگر بسیاری از مردم می دانند که نقره دارای ویژگی های برتر ضد باکتری و آنتی بیوتیکی است ، اما در زندگی واقعی محدودیت استفاده از آن وجود دارد ، زیرا تیره شدن در دمای بالا و هزینه زیاد است. فناوری نانو همه این دو مشکل را همزمان حل کرد.

نانو سیلور با دیواره های سلولی باکتری های بیماری زا ترکیب می شود ، سپس مستقیماً وارد باکتری ها می شود و به سرعت با سولفیدریل (-SH) آنزیم متابولیک اکسیژن ترکیب شده و آنها را غیرفعال می کند ، از استنشاق و متابولیسم جلوگیری کرده و باکتری ها را خفه می کند.

امروزه ، از فناوری Nano Silver برای پوشش دادن سطح الکترونیک ، کربن یا بلوک های کربنی ، منسوجات ، فلزات ، چوب ها ، سرامیک ها ، شیشه ، کاغذها ، مخلوط شدن با رزین پلاستیک ، استفاده در الیاف و بسیاری دیگر استفاده می شود.

فن آوری اصلی نانو سیلورور توانایی تولید ذرات در کمترین حد ممکن و توزیع بسیار یکنواخت این ذرات است. وقتی ذرات نانو روی سطح هر ماده ای پوشانده می شوند ، سطح آن چندین میلیون برابر فویل نقره معمولی افزایش می یابد.

قیمت روز انواع نانو ذرات نقره

قیمت روز انواع نانو ذرات نقره لیست قیمت نانو ذرات نقره را می شود از مراکز فروش ارزان ترین نوع آن، تهیه کرد. قیمت این نوع از محصول در بازار خرید و فروش متفاوت می باشد و هر شرکت و برندی به یک قیمت محصول را ارائه می دهند. اما اگر می خواهید از قیمت های تازه نانو ذرات نقره با خبر شوید، بهترین روش این است که به وب سایت های گوناگون اینترنتی سر بزنید. در این وبسایت ها قیمت ها درج شده اند و خریدار به راحتی می تواند با در نظر گرفتن نوع قیمت، اقدام به خرید این محصول نیز بنماید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید