فروش ویژه نانو سیلیکا صنعتی درجه یک

فروش ویژه نانو سیلیکا صنعتی درجه یک

مواد نانوسیلیس و نانوذرات آن ها در بسیاری از زمینه ها برای تولید مواد جدید با عملکردها و ویژگی های جدید مانند مواد الکتریکی و مکانیکی، مواد افزودنی یا عوامل متعادل استفاده شده است که از نظر زیست محیطی مواد زیست سازگار و عالی هستند. برای خرید نانو سیلیکا صنعتی و اطلاع از پیشنهاد ویژه ای که برای ما داریم با ما همراه باشید.

فروش ویژه نانو سیلیکا صنعتی درجه یک

مهم ترین ویژگی نانو سیلیکا صنعتی درجه یک

مهم ترین ویژگی نانو سیلیکا صنعتی درجه یک این مقاله ویژگی های نانوذرات دی اکسید سیلیکون صنعتی (NPs-SiO) و تأثیر آنها را بر روی خواص مکانیکی مقاومت فشاری در نمونه های سیمان پرتلند نوع 1 با ترکیب 4٪ با سرعت تشکیل ملات 4٪، مطابق با استاندارد ارزیابی می کند. با شروع از خصوصیات انجام شده توسط ، مشاهده می شود که این نانو ذرات دارای دامنه تقریبی 12.1 نانومتر و 0.3 نانومتر و آمورف هستند. مشاهاده شده است که اندازه ی آن ها که بین 10 تا 20 نانومتر می باشد، اگرچه میانگین اندازه هیدرودینامیک برای DLS 11.6 نانومتر ± 0.7 نانومتر است. این ماده به عنوان یک افزودنی در نمونه های سیمان پرتلند نوع 1 استفاده می شود که باغث، افزایش مقاومت با عملکرد 20.82 کیلوگرم در سانتی متر مربع در یک دوره، در مقایسه با سیمان های مخلوط بدون افزودن ذرات نانو سیلیکون می شود. هنگامی که SiO2 با مواد قلیایی و اکسیدهای اساسی و همچنین با کربناتهای فلزات فعال ذوب می شود ، سیلیکات ها تشکیل می شوند.

اکثر سیلیکات ها ترکیب ثابت ندارند. از بین تمام سیلیکات ها ، فقط سیلیکات های سدیم و پتاسیم در آب محلول هستند. به محلولهای این سیلیکاتها در آب، شیشه مایع گفته می شود. به دلیل هیدرولیز، این محلول ها بسیار قلیایی هستند. برای سیلیکات های هیدرولیز شده، تشکیل محلولهای درست، اما کلوئیدی مشخص است. هنگام اسیدی کردن محلولهای سیلیکات های سدیم یا پتاسیم ، رسوب سفید ژلاتینی اسیدهای سیلیسیک هیدراته رسوب می کند.

مواد جدید اکولوژیکی و کارآمدتر بوده و با مصرف انرژی کمتر و انتشار گازهای کمتری مانند CO2 تولید می شوند. آنها همچنین توانایی از بین بردن عناصر آلاینده موجود در جو مانند مونوکسیدکربن و اکسیدهای ازت و غیره را دارند. عنصر اصلی ساختاری هم دی اکسید سیلیکون جامد و هم کلیه سیلیکات ها گروه [SiO4 / 2] است که در آن اتم سیلیکون Si توسط یک چهار ضلعی چهار اتم اکسیژن احاطه شده است. در این حالت ، هر اتم اکسیژن به دو سیلیکون متصل می شود اتمها قطعات [SiO4 / 2] می توانند از طرق مختلف با یکدیگر مرتبط باشند.

نحوه خرید نانو سیلیکا صنعتی درجه یک

نحوه خرید نانو سیلیکا صنعتی درجه یک مرکز ما سعی کرده بهترین محصولات را به صورت فروش ویژه نانو ذرات سیلیکا صنعتی به شما عزیزان عرضه کند. این محصولات با کیفیت ترین و بهترین در نوع خود هستند که شما می توانید برای اطلاع از نحوه خرید نانو سیلیکا صنعتی و کسب اطلاعات بیشتر در این مورد از طریق غیر حضوری اقدام کنید و از متخصصان ما مشورت بخواهید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید