قیمت فروش نانو نقره آنتی باکتریال

قیمت فروش نانو نقره آنتی باکتریال

نقره با نماد Ag ، شماره 47 در جدول تناوبی است ، که قوی ترین رسانای الکتریکی و حرارتی در میان تمام عناصر است و از طلا سخت تر است اما انعطاف پذیر و قابل انعطاف است. از مدتها قبل از خاصیت ضد باکتریایی فلز نقره برای ضدعفونی زخمهای ناشی از جنگ یا ظروف نقره برای از بین بردن باکتریها استفاده می شد و با ظهور آنتی بیوتیک ها ، استفاده از این فلز روز به روز کاهش یافته است. نانو نقره آنتی باکتریال امروزه در تمام صنایع دنیا به کار گرفته می شود.

قیمت فروش نانو نقره آنتی باکتریال

بررسی اثر آنتی باکتریال نانو ذرات نقره

بررسی اثر آنتی باکتریال نانو ذرات نقره

یکی از مهمترین خواص نانومواد نقره سمی بودن دوگانه آن است. این به این معنی است که برای ویروس ها و باکتری ها کشنده است ، اما با بدن انسان و حیوان کاملا سازگار است. علاوه بر خاصیت ضد باکتریایی، نانوذرات نقره دارای خواصی نظیر اثرات ضد قارچی و ضد التهابی، سازگاری محیطی ، غیر تحریک کننده و غیر آلرژی زا، مقاومت در برابر حرارت و پایداری را دارا می باشند.

بازار خرید نانو نقره آنتی باکتریال

بازار خرید نانو نقره آنتی باکتریال فروش و خرید نانو نقره به صوت عمده یا جزئی توسط فروشندگان زیادی در کشورمان انجام می شود. چندین سال است که در بازار های داخلی و خارجی به دلیل استقبال زیاد از این کالا تولیدات آن نیز افزایش یافته است. به همین جهت بسیاری از این محصول های درجه یک به بسیاری از کشور های دنیا صادر می گردند. عمده فروشی های بیشماری هم در بعضی از شهر ها وجود دارند که اقدام به خرید و فروش این کالا ها با قیمت ارزان می کنند. افرادی که قصد خرید عمده این اجناس با قیمتی ارزان تر هستند به این مراکز می توانند مراجعه کرده و مایحتاج خود را تهیه کنند.

با توجه به رونق نانو نقره آنتی باکتریال در ایران بسیاری از این اجناس در کیفیت های مختلف با قیمت های متنوع به فروش می رسند. در بسیاری از شهر ها مانند تبریز قیمت این کالا نسبت به سایر شهر ها ارزان تر است. زیرا در این شهر تولیدی های بسیار زیادی وجود دارد که به دلیل رقابت سعی می کنند تا کالا های خود را با قیمتی ارزانتر به بازار عرضه کنند.

شرکت های فروش نانو نقره در کشورمان به قدری زیاد شده است که می توان انواع این نمونه ها را با طرح های مختلف در بازار داخلی مشاهده کرد. در بسیاری از شهر های ایران فروشگاه های زیادی وجود دارند که تأمین کننده انواع این محصولات می باشند. بسیاری از این مراکز مدل های متنوعی که بر اساس استاندارد ملی تولید شده اند را به قیمت مناسب در اختیار خریداران خود قرار می دهند. شعبات فروش و نمایندگی های زیادی نیز وجود دارد که این نمونه ها را با کیفیتی خوب به مشتریان خود به صورت مستقیم عرضه می کنند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید