قیمت پودر نانو سیلیس ایرانی در کشور های اروپایی

قیمت پودر نانو سیلیس ایرانی در کشور های اروپایی

قیمت پودر نانو سیلیس ایرانی ، به علت ملی بودن تولید آن، نسبت به نمونه ی  تولیدی مشابه در خارج از کشور، بسیار مناسب می باشد. پودر نانو سیلیس در بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن در بازار روز عرضه می شود و به فروش می رسد. نانو سیلیس یکی از مواد پر کاربرد در کارخانه های مختلف کشور است که برای  نماسازی، بتن سازی با مقاومت بالا برای کانال ها، تونل ها و پل ها، پلیمر سازی، استخراج ناخالصی فلز ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

قیمت پودر نانو سیلیس ایرانی در کشور های اروپایی

صادرات پودر نانو سیلیس به قیمت کارخانه

صادرات پودر نانو سیلیس به قیمت کارخانهشرکت و کارخانه های زیادی در سراسر کشور تولید پودر نانو سیلیس را ملی کرده و فروش آن را تا کشور های دیگر افزایش داده اند. آن ها با هدف صادرات پودر نانو سیلیس باکیفیت با قیمت تمام شده کارخانه و بدون حضور دلالان و واسطه ها، موجب افزایش فروش و در نتیجه ورود ارز با ارزش به داخل کشور شده اند.

مراکز بسیاری در تهران و شهر های مختلف ایران، همواره قرارداد فروش پودر نانو سیلیس با درصد خلوص بالا را با کشور های آسیایی و اروپایی امضا می کنند.

از کشور هایی که خریدار پودر نانو سیلین ایرانی هستند، می توان چین، ترکیه، روسیه، افغانستان و ارمنستان و … را نام برد.

بازار خرید و فروش پودر نانو سیلیس در کشور

بازار خرید و فروش پودر نانو سیلیس در کشور بازار خرید و فروش پودر نانو سیلیس به علت کارایی بسیار زیاد این محصول از رونق زیادی برخوردار است. نمایندگی های زیادی همواره در راستای فروش محصولات با کیفیت و در قیمت مناسب فعالیت می کنند. خریداران زیادی هم همواره به دنبال بهترین فروشندگان هستند؛ بنابراین بازار خرید و فروش این محصول گرم است و در صنایع تولیدی، تاثیر فوق العاده ای دارد.

فروشندگان این محصولات با ارائه خدمات و برگزاری جشنواره های تخفیف ویژه، همواره در جهت جذب مشتری کوشیده اند. یکی از خدمات این مراکز، فروش اینترنتی و ارسال رایگان به محل مورد نظر مشتری می باشد.

از عواملی که بر رونق این بازار تاثیر گذارند، می توان موارد زیر را ذکر کرد: 

  • توسعه ی نانو فناوری و افزایش روز افزون کاربرد این محصول 
  • کیفیت نمونه ی تولیدی 
  • قیمت کالای نام برده 

قیمت پودر نانو سیلیس در اروپا

قیمت پودر نانو سیلیس در اروپادر کشور های اروپایی و آمریکایی سال هاست که فروش پودر نانو سیلیس به علت کاربرد بالای آن رواج یافته است. در کشور های اروپایی قیمت های این محصولات از قیمت داخل ایران، بیشتر است و کارخانجات وابسته به این نمونه ی تولیدی برای تهیه ی این ماده، باید هزینه های زیادی بپردازند. 

از جمله مواردی که قیمت این محصول را در بازار ایران، اروپا و سایر مناطق جهان تعیین می‌کنند، عبارتند از: 

  • انواع گوناگون
  • ابعاد متفاوت
  • رنگ های مختلف 
  • برند های متنوع و معتبر 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید