مراکز خرید نانو نقره آنتی باکتریال

مراکز خرید نانو نقره آنتی باکتریال

نانو نقره آنتی باکتریال (AgNP) با استفاده از روش پلیول در غیاب پلیمرهای تثبیت کننده تهیه شدند. برای رسیدن به این ماده در اولین بار، AgNO3 در حضور NaOH  mol.L-1 به اتیلن گلیکول اضافه شد، سوسپانسیون تشکیل شده با منبع مایکروویو به مدت 60 ثانیه با توان 465 وات تابش شد. امروزه این ماده پرکاربرد در مراکز خرید نانو ذرات نقره ما عرضه می گردند.

مراکز خرید نانو نقره آنتی باکتریال

مشخصات نانو ذرات نقره باکیفیت

مشخصات نانو ذرات نقره باکیفیت نانوذرات نقره با استفاده از الیاف پنبه به عنوان تکیه گاه و Camellia sinensis به عنوان عامل کاهنده ، زیست کامپوزیت تهیه شدند. برای تهیه بیوکامپوزیت ، الیاف پنبه باردار آنیونی ابتدا در یک محلول یون نقره غوطه ور شدند. بعداً ، دومین غوطه وری از الیاف در محلول Camellia sinensis انجام شد. به منظور شناسایی تغییرات ساختاری سلولز ، از طیف سنجی مادون قرمز مشخص شده است. این الیاف در میکروسکوپ الکترونی روبشی انتشار میدانی (FE-SEM) و میکروسکوپ الکترونی انتقال انتشار میدانی (FE-TEM) به منظور تعیین اشباع سطحی الیاف با نانوذرات Ag و توزیع اندازه دانه مشاهده شدند ، با یافتن اندازه های متوسط 5 و 11 نانومتر برای دو کاوشگر مختلف. سرانجام ، انرژی اتصال نقره کاهش یافته با اندازه گیری طیف سنجی فوتوالکترون اشعه X (XPS) نشان می دهد که نقره فلزی (Ag0) و یک مجموعه نقره و اکسیژن (Ag-O) بر روی الیاف ارائه شده اند. مشخصات ریختشناختی و اندازه نانوذرات توسط میکروسکوپ الکترونی انتقال انتشار میدانی (FETEM) با استفاده از میکروسکوپ FEI XL 30 که در ولتاژ شتاب 15 کیلوولت کار می کند.

ذکر این نکته مهم است که نانو ذرات نقره با کیفیت از ترکیبات فنلی (CAE = معادل اسید کلروژنیک در میلی گرم در گرم ماده خشک) و ترپنوئیدها از جمله اجزای اصلی بیولوژیکی است که دارای فعالیت ضد باکتری و آنتی اکسیدانی هستند. این نوع ترکیبات ، همانطور که در مطالعات قبلی در مورد روشهای بازآفرینی زیستی گزارش شده است ، به روند کاهش یونهای فلزی کمک می کند و همچنین می تواند اندازه و پایداری ساختارهای نانو تشکیل شده را کنترل کند. بیوکامپوزیتهای تشکیل شده ابتدا توسط FE-SEM مشاهده و توسط EDS برای بررسی وجود نقره در الیاف پنبه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. همچنین شامل تجزیه و تحلیل مقدماتی عمومی منطقه ای است که در آن اوج انرژی مربوط به نقره ، کربن و اکسیژن شناسایی شده در فیبر مشاهده می شود. واضح است که نقره در سطح الیاف پنبه وجود دارد.

فروش انواع نانو نقره آنتی باکتریال

فروش انواع نانو نقره آنتی باکتریال مجموعه ما اقدام به تولید و فروش نانو نقره آنتی باکتریال نموده است. در حال حاضر انواع نانو ذرات نقره به دلیل طیف گسترده ای از کاربردهای بالقوه در زمینه هایی از جمله زیست پزشکی ، نوری ، الکترونیکی ، نانو شیمی یا کشاورزی ، در ناحیه تحقیقات علمی و کاربردی شدیدی هستند. در صورت نیاز به این ماده با ما تماس بگیرید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید