مراکز پخش نانو سيليكا صنعتی

مراکز پخش نانو سيليكا صنعتی

نانو سیلیکا یکی از پرمصرف ترین مواد نانو در بين پودر هاى نانو مى باشد. اين مواد در جهان بسيار پر استفاده است، این ماده شیمیایی بسته به اندازه و شکل خود به صورت پودر هایی با رنگ های متفاوت و بيشتر سفید رنگ تولید می شود که توانايى جذب بالای آب را دارد. شما مى توانيد با مراجعه به مراكز فروش يا سايت هاى مربوطه انواع پودر نانو سيليكا را بيابيد و خريدارى كنيد.

مراکز پخش نانو سيليكا صنعتی

سنتز نانو سيليكا به روش رسوب گذاری

سنتز نانو سيليكا به روش رسوب گذاری نانو ذرات ويژگى هايى دارند كه مورد توجه متخصصان قرار گرفته‌ اند، سیلیکای رسوبی تاثیر قابل توجهى ‌در تقویت استحکام لاستیک ها دارد. همچنين به عنوان پرکننده در بتن به كار مى رود. البته موارد استفاده از سیلیکا در صنعت بسیار گسترده است كه ما در اينجا به بخشى از مهم ترين آنها اشاره كرديم.

در طى سال ها تحقيق توسط متخصصان این ذرات به وسیله ی پرتو ایکس و اندازه ی ذرات به وسیله ی میکروسکوپ الکترونی مورد بررسى قرار گرفتند و نتایج نشان می دهند که افزایش غلظت سیلیکات سدیم با کاهش اندازه ی ذرات همراه است.

اين محصول هم در داخل كشور توسط شركت هاى توليد و عرضه مى شوند و هم از كشور هاى ديگر به ايران وارد مى شوند، شما با مراجعه به سايت هاى فروش مى توانيد به راحتى مراکز پخش نانو را پيدا كنيد و اقدام به خريد كنيد. ايران در سال هاى اخير يكى از صادر كنندگان اين محصول به كشور هاى همسايه بوده است.

خرید عمده نانو سيليكا

خرید عمده نانو سيليكا پودر نانو سیلیكا از جمله مواد اولیه و مهمی است که در صنایع گوناگون از جمله صنعت پلاستیک و صنعت ساختمان به كار مى رود. تولید نانو سیلیکا در کشور ما به صورت انبوه در آمده است و طی سال های اخیر با دستیابی به فناوری تولید این متریال صنعتی نیاز داخلی با تولید این محصول در کشور برآورده شده است.

فروش پودر نانو سیلیس در شهرستان ها به صورت ارزان و عمده توسط مراکز فروش مرتبط با مواد صنعتی و شیمیایی انجام می شود و مشتريان می توانند با مراجعه به این مراکز مى توانند اين محصول را به هر اندازه كه مى خواهند خريدارى كنند. خرید نانو سيليكا از نمايندگى هاى فروش به صورت هاى مختلفى امكان پذير شده ايت.

براى راحتى مشتريان عزيز امكان خريد به صورت اينترنتى نيز فراهم شده است و افرادى در اين راستا در نظر گرفته شده تا شما را در امر خريد راهنمايى كنند. نكته ى مهمى كه هنگام خريد اينترنتى بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه از سايت هاى معتبر خريد كنيد تا مورد سو استفاده ى افراد سودجو قرار نگيريد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید