مرکز خرید نانو ذرات مس درجه یک

مرکز خرید نانو ذرات مس درجه یک

نانو ذرات مس کاربردی با قدمت طولانی دارد. این ذرات بین 1 تا 100 نانومتر است و در بحث رنگ کردن شیشه و یا سفال به کار می رود. استفاده از نانو ذرات مس ابتدا در بین النهرین و قرن نهم صورت گرفته و به عنوان لعاب از در صنعت کوزه گری کاربرد داشته است. مرکز خرید نانو ذرات مس درجه یک برای جلب رضایت مشتریان بهترین و با کیفیت ترین نانو ذرات مس که دارای کمترین ناخالصی می باشد را به عرضه می نماید.

مرکز خرید نانو ذرات مس درجه یک

منظور از نانو ذرات مس چیست؟

منظور از نانو ذرات مس چیست؟ نانو ذرات مس یکی از انواع یون های فلزی است که از فلزی به همین نام به دست می آید و کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد که از جمله این کاربرد ها می توان به استفاده از نانو ذرات به عنوان لعاب و یا به عنوان روکش در وسایل پزشکی به عنوان آنتی باکتریال اشاره نمود.

همان طور که گفته شد نانو ذرات مس به اندازه یک تا صد نانومتر می باشند و بسیار کوچک و ریز بوده و نسبت سطح به حجم آن بالا است و همین موضوع باعث شده تا از آن به عنوان یک میکروب زدای قوی یاد شود. در میان فلزات موجود که دارای خاصیت ضد باکتری و آنتی باکتریال دارند می توان به نانو ذراتی چون نقره ، مس و تیتانیوم اشاره نمود. نانو ذرات مس مواد اکسید فلزی می باشند که دارای ویژگی های منحصر به فرد فیزیکی و شیمیایی است و با توجه به اندازه کوانتومی شان این مواد را از حالت توده متمایز می نماید.

خاصیت آنتی باکتریال نانو ذرات نیز به دلیل همین اندازه بسیار ریز و خصوصیات منحصر به فرد می باشد که می تواند به صورت مستقیم با غشاء میکروبی تماس داشته باشد و با طی فرایندی ضمن آزادسازی یون های فلزی سبب تخریب غشاء میکروب و یا ویروس گردد.

مشاوره فروش نانو ذرات مس درجه یک

مشاوره فروش نانو ذرات مس درجه یک امروزه مرکز خرید برای فروش بیشتر، توزیع گسترده این محصول در سراسر کشور و همچنین آگاه نمودن مشتریان و خریداران نسبت به خصوصیات و فواید این ماده و نوع کاربرد آن اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی نموده است و ضمن عرضه و فروش نانو ذرات مس درجه با ارائه مشاوره در خصوص نانو ذرات مس زمینه خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم آورده است.

مشاوره در فروش نانو ذرات مس سبب می شود تا خریداران و مصرف کنندگان با خصوصیات آن آگاه شده و در صورت داشتن هرگونه سوال توسط کارشناسان مجرب پاسخ داده می شود. این امر سبب می شود تا فرد با اطلاع کافی نانو ذرات مس درجه یک و با کیفیت را از عرضه کننده خریداری نماید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید