پخش عمده نانو سیال مس

پخش عمده نانو سیال مس

ذرات نانو به دلیل بالا بودن ضریب هدایتی شان با توزیع در سیال پایه باعث زیاد شدن ضریب هدایت حرارتی سیال که یکی از پارامترهای اساسی انتقال حرارت محسوب شده میشوند.با اینکه نانو سیال ها انواع مختلفی را دارا هستند نانوسیال مس مورد بحث ما است.

این نانو سیال کاربرد های فراوانی دارد. اما پخش عمده نانو و محصول های مشابه توسط این مجموعه انجام میشود. پخش عمده نانو سیال مس به سر تا سر کشور و با مرغوب ترین قیمت توسط این مجموعه انجام میشود.

پخش عمده نانو سیال مس

مهم ترین کاربرد نانو سیال مس

مهم ترین کاربرد نانو سیال مس نانو سیال کاربرد های فراوانی دارد از این کاربرد ها میتوان به: این نانوسیال در مبدل‌های خنک‌کننده، ژنراتور دیزل، نیروگاه‌ها، ماشین‌آلات معدن و کشاورزی، سیستم‌های سرمایش، موتورهای دیزل خودرو ها مثل اتوبوس و کامیون و انواع خودروهای سواری اشاره کرد.از کاربرد نانو سیال ها میتوان به انتقال حرارت نیز اشاره کرد.

نانو سیال مس کاربرد های فراوانی دارد از این کاربرد ها میتوان به: استفاده انها در خنک کننده هذ، ژنراتور ماشین های بزرگ، و در نیروگاه ها مثل نیروگاه های هسته ای، ماشین‌آلات بزرگ معادن و کشاورزی و کارخانه ها، سیستم‌های سرمایشی منزل یا موتورهای دیزل خودرو ها مثل اتوبوس و کامیون و انواع خودروهای سواری اشاره کرد .از کاربرد نانو سیال ها میتوان به انتقال حرارت نیز اشاره کرد. با توجه به این که نانوسیال ها فقط در سیکل‌های بسته کار قابلیت استفاده دارند و قابلیت استفاده در سیکل‌های باز را ندارند. ما به سراغ محصول دیگری رفتیم و از نانوپوشش نیز برای بهبود انتقال حرارت استفاده خواهیم کرد.

این نانوپوشش‌ها به شدت مورد توجه پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌های سر تا سر کشور قرار دارند .و اما شما یک نانوسیال مس فوق العاده را میتوان با خرید آسان از ما خریداری کنید.


منظور از نانو سیال مس چیست؟

منظور از نانو سیال مس چیست؟ نانو سیال مس که از توزیع ذرات با ابعاد نانو در سیال های بزرگ مس حاصل می‌شوند، نسل جدیدی از سیال های مس کاربرد بسیار زیاد در کاربردهای صنعتی هستند. اما طرز تهیه این نانوسیال ها متفاوت است. بهبود خواص حرارتی نانوسیال احتیاج به انتخاب روش تهیه مناسب دارند تا از ته‌نشینی و ناپایداری آنها جلوگیری کنند. مطالعات زیادی روی چگونگی تهیه نانو سیالات و روش‌های پراکنده‌سازی آنها در سیال پایه انجام شده که در اینجا به طور مختصر یک روش متداول‌ را که برای تهیه نانوسیال را ذکر میکنیم.

یکی از روش‌های متداول تهیه نانوسیال، روش دو مرحله‌ای بوده در این روش ابتدا نانو ذره یا نانولوله معمولاً به وسیله روش رسوب بخار شیمیایی در فضای گاز بی‌اثر به صورت پودرهای خشک تهیه شده ، در مرحله بعد نانوذره یا نانولوله در داخل سیال پراکنده میکنند.

برای این کار از روش‌هایی مانند لرزاننده‌های مافوق صوت و یا از سورفکتانت‌ها استفاده میکنند تا توده‌های نانوذره‌ای به حداقل برسد و باعث بهبود رفتار پراکندگی شوند. روش دو مرحله‌ای برای بعضی موارد مانند اکسید فلزات در آب، دیونیزه شده بسیار مناسب بوده است. برای نانوسیالات شامل نانوذرات فلزی سنگینی، کمتر موفق بوده اند.

روش دو مرحله‌ای دارای مزایای اقتصادی زیادی است. زیرا شرکت‌های زیادی توانایی تهیه نانو پودرها در مقیاس صنعتی را دارا هستند . این نانوسیال مس کاربرد های بسیار گسترده ای در دنیای امروزه داشته است . از این کاربرد در بالا گفته شد که اغلب کارخانه ها و پالایشگاه از آن برای توسعه صنعت خود استفاده میکنند. از بهترین نانوسیال مس موجود در بازار میتوان به محصول این مجموعه اشاره کرد که از بهترین نانوسیال مس در سر تا سر کشور است.

خرید کلی نانو سیال مس

خرید کلی نانو سیال مس نانو سیال ها که از توزیع ذرات با ابعاد نانو در سیالات معمولی حاصل شده اند ، نسل جدیدی از سیالات با پتانسیل بسیار زیاد در کاربردهای صنعتی دارند. اندازه ذرات مورد استفاده در نانو سیالات از ۱ نانومتر تا ۱۰۰ نانومتر است. این ذرات از جنس ذرات فلزی همچون مس، نقره و… و یا اکسید فلزی همچون آلومینیوم اکسید، اکسید مس، و… میباشند.

سیالات متداولی که در زمینه انتقال حرارت استفاده شده اند ضریب هدایت حرارتی پایینی را دارا هستند.

و اما در آخر خرید نانو سیال از طریق این فروشگاه با دو روش و به دو صورت کلی و جزئی امکان پذیر است. این خرید هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری در اختیار شما عزیزان قرار دارد.

انواع نانو سیال ها با بهترین کیفیت و برای رونق بخشیدن به کار شما از طریق این مجموعه با یک فروش ویژه و فوق العاده امکان پذیر است. فقط کافیست به سایت فروشگاه یا خود فروشگاه مراجعه کنید و نانو سیال یا محصولات مشابه را خریداری کنید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید