پخش کلی نانو سیال مس

پخش کلی نانو سیال مس

مس یکی از ظروفی است که امروزه مورد استفاده ی زیاد افراد در آشپزخانه و در دکور های خانگی می باشد این ظروف بعد از مدتی استفاده ممکن است دارای رنگ تیره و سیاه شوند که پژوهشگران ایرانی با تولید نانو سیال مس این مشکل را حل کرده اند .

آن ها برای اینکه مس براقیت خود را ازدست ندهند از نانو کردن مس استفاده می کردند پخش کلی نانو سیال مس در بیشتر مغازه ها و یا در نمایندگی های نانو مس افرادی هستند که این کار نانو کردن مس را انجام می دهند .برای خرید محصولات نانو و میلگرد راد همدان ۱۴ می توانید با مراجعه به بزرگترین فروشگاه نانو اکسیدهای فلزی و آهن به این بخش و وب سایت، به آسانی این محصولات را تهیه کنید.

پخش کلی نانو سیال مس

منظور از نانو سیال مس چیست؟

منظور از نانو سیال مس چیست؟

نانو مس برای خیلی از افراد ممکن است دارای اسمی ناشناخته باشد برای همین نانو مس را می توان این طور معرفی کرد مس یکی از ظروف است که خیلی دارای کاربرد می باشد نانو مس گرفته شده از جوهر نانو می باشد .

از جمله محصولات نانو اکسید فلزات و میلگرد راد همدان کارخانه می توان به نانو اکسید آهن، نقره، روی، مس و آلومنیم اشاره کرد و از اینجا به تمامی آنها دسترسی داشته باشید جهت خرید.

در قدیم مس را کنار گذاشته بودن به خاطر اینکه زود سیاه و زیبای خود را از دست می داد ابتدا که مس خریداری می شد دارای زیبایی خاصی بود ولی چون در معرض هوا و رطوبت قرار می گیرفت زود سیاه می شد و زیبایی ظاهر و داخل خود را از دست می داد .

برای اینکه این محصول را بتوانند دوباره استفاده کنند آن را قلع می دادند که از لحاظ اقتصادی به صرفه نبود و بعد از استفاده ی مجدد باز دوباره این محصول سیاه می شد و نیاز به قلع کاری دوباره داشت ولی امروزه با همت جوانان ایرانی این مشکل حل شده به طوری که با تولید نانو مس توانسته اند این زیبایی را در ظروف مسی در داخل و خارج ظروف حفظ کنند به طوری که بعد از استفاده های مکرر آن ظروف نانو شده براقیت و زیبایی خود را از دست نمی دهد .

مشخصات ظاهری نانو سیال مس

مشخصات ظاهری نانو سیال مس هریک از وسایل دارای یک نانو می باشند یعنی تا حدی در یک درجه حرارت توان گرمایی دارند و تا یک اندازه ای می تواند خاصیت خود را در برابر حرارت و یا استفاده زیاد حفظ کنند ممکن است شکل ظاهری خود را از دست بدهد مثل ظروف مسی که بعد از چند بار استفاده ممکن است زیبایی خود را از دست دهد که زود این محصول سیاه می شود و قلع درون خود را از دست می دهد .

چون مس در بیشتر فصول استفاده می شود پژوهشگران جوان به این فکر افتاده اند که یک نانو مس تولید کنند که مس شکل ظاهری و زیبای خود را حفظ کند و هم قلع درون آن سیاه نشود این کشف هم برای خانم خانه داری که مس را استفاده می کند بسیار مناسب است و هم برای تولید کننده که مس را با یک براقیت خاصی تولید می کند و هم برای فروشنده که باعث می شود وسایل مسی در دکور سیاه نشود.

این نانو برای حرارت نیز مناسب است این ظروف هرچند هم حرارت داده شوند آن زیبایی و براقیت خود را از دست نمی دهد پخش کلی نانو در کارگاه های تولید مس انجام می شود بیشتر افراد هستند که با این دستگاه ها ی نانو در نمایندگی های خود توانسته اند آن ها مس های رنگ رفته و سیاه را نانو کنند نانو کردن مس دارای مشخصاتی هست:

۱- دارای زیبایی و براقیت خاصی می باشد و سیاه نمی شوند.

۲- نانو مس باعث می شود که در برابر گرما نیز این ظروف خاصیت خود یعنی زیبایی و براقیت خود را حفظ کنند.

۳- همچنین دارای یک سطح صاف می باشند .

تولید کننده نانو سیال مس

تولید کننده نانو سیال مس نانو مس به ظروف و وسایل مسی یک زیبایی خاصی را هدیه می کند نانو کردن مس توسط یک دستگاه نانو در چهار مرحله می توان ظروف را نانو کرد این کار را در کار گاه های کوچک ویا نمایندگی ها نانو مس انجام می دهند.

خیلی از افراد که دنبال یک کسب و کار خوب بودند توانسته اند با در آمد خوب چرخه ی زندگی خود را بچرخانند، تولید کننده ی این محصول یک جوان ایرانی فعال است که توانسته به اقتصاد کشور کمکی زیاد کند.

پخش نانو سیال مس توسط نمایندگی هایی که این ظروف را نانو می کنند انجام می شود این محصولی نیست که هر فرد بتواند بخرد و استفاده کند بلکه باید ظروف مسی خود را به نمایندگی نانو مس برده و نانو کند و سالیان داراز از آن استفاده کند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید