تولید محلول نانو کلوئید نقره 1000PPM

تولید محلول نانو کلوئید نقره 1000PPM

امروزه با توجه به شرایط موجود در جهان تولید محلول نانو کلوئید نقره PPM 1000 به صورت عمده افزایش چشمگیری داشته است. محلول نانو کلوئید نقره در انواع مختلف تولید می شود که برای خرید این محلول می توانید از طریق این سایت و ارتباط با کارشناسان فروش ما اقدام نمایید. اثر ضد باکتریایی این محلول منجر به افزایش تولید آن در کشورهای مختلف جهان از جمله ایران شده است. همچنین تقاضا و فروش بالا این محصول در بازار، باعث افزایش تولید آن شده است.

تولید محلول نانو کلوئید نقره 1000PPM

سنتز نانو ذرات نقره کلوئیدی پایدار

سنتز نانو ذرات نقره کلوئیدی پایدار نانو ذرات نقره می‌توانند به‌عنوان یکی از عوامل ضد باکتریایی مهم مطرح باشند. با توجه به نگرانی‌های زیست‌محیطی دربارۀ گسترش کاربرد نانو ذرات نقره، استفاده از روش‌های سبز برای سنتز این نانو ذرات، ضمن کاهش نگرانی‌ ها می‌تواند به تکامل نانو ذراتی با خصوصیات برتر نیز منجر شود.

عصارۀ اتانلی برگ گیاه سرخدار تهیه شد و در غلظت‌ های مختلف برای احیای نیترات نقره و سنتز نانوذرات نقره استفاده شد. نانو ذرات حاصل با روش‌های مختلف شامل طیف‌ سنجی مرئی- ماوراء بنفش، میکروسکوپ الکترونی عبوری، طیف ‌سنجی تبدیل فوریه مادون قرمز، سنجش پراکندگی دینامیکی نور و پتانسیل زتا مشخصه‌یابی شدند. در نهایت خصوصیات ضد باکتریایی نانو ذرات با روش‌های انتشار دیسک و کمینه‌ غلظت بازدارندگی بررسی شد.

 عصارۀ گیاه سرخدار قابلیت بالایی در سنتز نانو ذرات نقره پایدار و با کیفیت بالا با اندازۀ کمتر از 50 نانومتر داشتند. نانو ذرات کلوئیدی پایدار اثر ضدباکتریایی قابلِ‌توجهی بر روی انواع ویروس ها نشان داده اند. 

استفاده از ترکیبات زیستی به‌ویژه عصاره‌های گیاهی به جای استفاده از مواد شیمیایی سمی و خطرناک برای سنتز نانوذرات نقره می‌تواند راهکاری برای کاهش نگرانی‌های زیست‌ محیطی این نانوذرات باشد. با توجه به خصوصیات ضد باکتریایی قابلِ‌ توجه نانوذرات سنتز شده با این روش، می‌توان از آن‌ها برای کاربردهای مختلف پزشکی، دارویی، غذایی و صنعتی استفاده کرد.

فروش محلول نانو کلوئید نقره ویروس کرونا

فروش محلول نانو کلوئید نقره ویروس کرونا همانطور که میدانید انواع محلول های ضد ویروس کرونا با توجه به شرایط موجود در جهان در بازار از فروش بسیار بالایی برخوردار هستند. دلیل این افزایش، خاصیت ضد باکتریایی عالی این محصول می باشد.

فروش نانو کلوئید نقره ویروس کرونا در بازار تقاضا بالایی دارد و تولیدکنندگان با توجه به میزان تقاضا در بازار این محصولات را با بالاترین کیفیت تولید و به صورت عمده در بازار عرضه می کنند.

برای خرید بهترین و با کیفیت ترین محلول نانو کلوئید نقره به صورت عمده روش های مختلفی وجود دارد. اما بیشتر خریداران برای خرید راحت و آسان سایت های فروش معتبر را برای خرید خود انتخاب می کنند. برای خرید عمده این محلول می توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید.

پخش و فروش این محلول پرکاربرد و قوی در این سایت توسط کارشناسان متخصص و مجرب صورت می گیرد. لازم به ذکر است بدانید با خرید عمده می توانید سود بالایی را کسب نمایید و بهترین و با کیفیت ترین نوع آن را با کمترین قیمت خریداری نمایید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید