تولید کننده اسپری نانو سیلور در تهران

تولید کننده اسپری نانو سیلور در تهران

امروزه، تهیه کنندگان اسپری نانو سیلور در تهران به علت تقاضای بالای مشتریان، میزان خط تولید خود را دو چندان کرده اند. این اسپری ها به علت داشتن خواص آنتی باکتریال، برای ضد عفونی کردن انواع زخم های دیابتی، زخم بستر و سوختگی های سطحی و عمقی مورد استفاده قرار می گیرند و اکثرا فاقد مواد آسیب زننده به پوست می باشند.

تولید کننده اسپری نانو سیلور در تهران

راهنمای خرید انواع اسپری نانو

راهنمای خرید انواع اسپری نانو ما در این مطلب، به صورت خلاصه، نکات مفیدی را جهت راهنمایی شما عزیزان برای خرید انواع اسپری رنگ سیلور ارائه می دهیم به امید آن که برایتان مفید و موثر واقع گردد.

هشدار! اول از همه باید این نکته را به شما گوشزد نماییم که استفاده از اسپری های ضدعفونی کننده، حتما باید توسط پزشک مربوطه تجویز گردد.

به هنگام خرید اسپری های نانو حتما به نوع بسته بندی آن ها دقت نمایید، محفظه ی این محصولات باید فاقد هرگونه سوراخ، برآمدگی و فرورفتگی باشد؛ همچنین دارای تمامی برچسب های لازم اعم از تاریخ انقضا، تاریخ تولید، نوع مواد اولیه ی به کار رفته در مرحله ی تولید، شیوه ی نگهداری، نام تولید کننده، سری ساخت، تاییدیه ی وزارت بهداشت و شیوه ی نگهداری باشد.

آزمایشات لازم در مورد عدم حساسیت زایی بر روی آن انجام گرفته و به اثبات رسیده باشد؛ پس تحقیقات لازم را در این زمینه را انجام دهید.

فاقد هر نوع ماده ی شیمیایی و یا رنگ های غیر مجاز باشد و تا حد امکان بی رنگ به نظر برسد.

به هنگام استفاده، بوی تند و زننده به مشام نرسد زیرا این امر نشان دهنده ی بی کیفیت بودن و تقلبی بودن اسپری است.

با تکان دادن به مقدار اندکی کف کند و حالت پیش آمده زود رفع گردد؛ پس هر بار قبل از خرید، اسپری نانو را کاملا تکان دهید.

در ابتدا به نقطه ی سالمی از بدن، آن را پاف کنید و اطمینان حاصل نمایید که منجر به قرمزی، سوزش و تورم در پوست تان نمی شود.

قیمت فروش عمده اسپری نانو سیلور

قیمت فروش عمده اسپری نانو سیلور قیمت فروش ضدعفونی نانو نقره مانند هر محصول دیگری به شرایط متعددی بستگی دارد که از این میان می توان به نوع بسته بندی، حجم، کیفیت، نوع برند تولید کننده، میزان تقاضا و تولید و قیمت تمام شده ی مواد اولیه اشاره نمود.

شما می توانید جهت استعلام جدید ترین و به روز ترین نرخ های تصویب شده برای محصول فوق الذکر، به فروشگاه های آنلاین ما مراجعه فرمایید و از آن ها دیدن کنید.

در صورتی که موفق به این امر نشدید، از طریق شماره تلفن های ثبت شده در همین صفحه به صورت شبانه روزی با همکاران واحد فروش یا پشتیبانی تماس بگیرید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید