قیمت فروش محلول نانو سیلور

قیمت فروش محلول نانو سیلور

دست ها از مهمترین نقاط بدن هستند که بیشتر از سایر اعضا در مقابل آلودگی های محیطی قرار می گیرند و این امر ممکن است سلامتی انسان را به خطر بیندازد. برای جلوگیری از این کار بهترین راه استفاده از محلول نانو سیلور است که دارای خاصیت پاک کنندگی و ضد میکروبی بالایی بوده و می تواند دست ها را از هر گونه آلودگی پاک کند و تاثیرات مثبت آن ماندگار هستند.‌ قیمت فروش این محصول بر اساس کیفیت و سایز آن مشخص می شود. 

قیمت فروش محلول نانو سیلور

توضیحات کلی درباره نانو سیلور

توضیحات کلی درباره نانو سیلور اسپری نانو سیلور دارای ساختاری منحصر به فرد بوده و بدون هیچ گوته عوارضی می تواند دست ها را به خوبی ضد عفونی کرده و در عمق آن نفوذ کند. کوچکترین ویروسی که روی سطح دست باشد با این اسپری از بین می رود. سایز آن کوچک بوده و به دلیل وزن سبک به راحتی می توانید در هر جایی از آن استفاده کنید. 

این اسپری به صورت کاملاً بهداشتی تولید و در بسته بندی های استریو به بازار عرضه می گردد نحوه استفاده از آن بسیار ساده بوده و تنها با فشار دادن درب آن می توانید از این محلول استفاده کنید. این محلول ضدعفونی کننده بدون خطر بوده و کودکان نیز می توانند از آن استفاده کنند.

زمانی که محلول را به دست خود سپری می‌کنید احتیاجی به شستن ندارد و تاثیرات آن تا زمان طولانی بر روی دست باقی می ماند. این محلول علاوه بر ضد عفونی کردن خاصیت نرم کنندگی نیز دارد که پوست شما را مرطوب و لطیف می کند.

قیمت محلول نانو سیلور در بازار

قیمت محلول نانو سیلور در بازار قیمت محلول نانو سیلور در سال های مختلف متفاوت بوده و به دلیل تورم و شرایط حاکم بر بازار طی سال های اخیر افزایش زیادی پیدا کرده است که با توجه به گذر زمان امری طبیعی است اما بر بازار خرید و فروش و همچنین قدرت خرید مشتری تاثیر زیادی می گذارد.

شما می تواند نرخ بروز را در سایت های آنلاین مشاهده کرده و با مقایسه قیمت ها خرید ایده آل خود را انجام دهید. تولید کننده در فرآیند تولید نرخی مناسب را برای این محصولات مشخص می کند به همین دلیل خرید مستقیم و بدون واسطه از تولیدی مناسب و مقرون بصرفه است.

قیمت این ماده در بازار دارای تنوع بسیار است، زیرا این محصولات در نمونه های گوناگون در بازار ارائه می گردند که از نظر سطح کیفی با همدیگر فرق دارند. قیمت می تواند مشتریان را در انتخاب و خرید محصولات یاری دهد. زیرا اکثر مشتریان بر اساس نرخ محصولات مشخصات آن ها را حدس می زنند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید