خرید عمده نانو مواد سلولز

خرید عمده نانو مواد سلولز

نانو سلولز کاربردها و خواص ویژه ای از جمله جذب آب، شکل‌پذیری، تخلخل و… دارد؛ بنابراین خرید عمده نانو مواد سلولز جزء یکی از پرکاربرد ترین بازرگانی های سراسر ایران محسوب می شود، اگر می خواهید درمورد نان و مواد سلولز آشنایی داشته باشید توصیه می شود در ادامه همراه ما باشید.

خرید عمده نانو مواد سلولز

آشنایی مختصر با نانو مواد سلولز

آشنایی مختصر با نانو مواد سلولز استفاده بیش از اندازه از مواد نفتی در ساخت بسته بندی مواد و اثرات مخرب زیست محیطی که به دنبال آن به وجود آمده است، تولید کنندگان را وادار به تولید نانو مواد سلولز کرده است تا امنیت و کیفیت مواد غذایی و سلامت محیط زیست تضمین شود، علاوه بر آن استفاده از این پلیمرها باعث افزایش ماندگاری مواد غذایی نیز می شود. از نانو مواد سلولز برای بهبود خواص فیزیکی یا به وجود آوردن خواص و کاربرد های جدید استفاده می شود؛ به عنوان مثال با استفاده از نانو الیاف می توان ساختار فوم ها را که اکثرا از هوا تولید شده اند تقویت کرد‌.

از نانو مواد سلولز می توان در صنعت کاغذ سازی برای اصلاح کاربرد آن استفاده نمود؛ ساختار موجود در کاغذ عمدتا الیاف سلولزی است که بسیار محکم بوده اما با اصلاح ساختار آن و تبدیل به مقیاس نانومتری، کاغذ با ویژگی مد نظر ما تبدیل می شود. کاربرد های بسیار نانو سلولز در پزشکی، مهندسی و صنایع آرایش از جمله بانداژ زخم و جراحی، ترمیم استخوان و زخم های ناشی از سوختگی، پوشش های بهداشتی، ابرو و ناخن های مصنوعی، تولید قرص های جهت تقویت و بهبود سیستم هاضمه، ماسک های پوست، حمل و نقلو انتقال هوشمندانه دارو در بدن باعث افزایش کاربرد های روز افزون آن شده است همچنین نانو سلولز در صنایع الکترونیک و مغناطیس نیز کاربرد های فراوانی دارد که می توان به کارت های اعتباری و ذخیره اطلاعات، سنسورهای زیستی به عنوان فشار، دیافراگم در تولید هدفون های خورشیدی، ساخت باتری های لیتیومی سبک انعطاف پذیر و… اشاره نمود.

کپسول های نانو سلولزی که در صنعت کشاورزی به کار می رود دو کاربرد ویژه دارند که می توان به جذب توسط خاک و خاصیت جذب کنندگی رطوبت برای حفظ رطوبت اشاره نمود، از کاربرد های نانو سلولز در صنایع غذایی می توان به استفاده به عنوان ماده اولیه در تولید انواع دسر، عامل تغلیظ کننده، کمک نگهدارنده، حامل طعم دهنده های غذایی، بهبود ماندگاری و… اشاره نمود. کاربرد های نانو سلولز در خودرو، ساختمان و هوافضا نیز به چشم میخورد. از آن جایی که نانو سلولز دارای وزن کم، مقاومت بالا و انعطاف پذیری بالایی دارد، کاربرد های زیادی در ساخت قطعات اتومبیل، هواپیما و… دارد.

مرکز پخش نانو مواد سلولز

مرکز پخش نانو مواد سلولز این محصول به دو شکل میکروبی و ژلی در بازار عرضه می شود و یکی از کاربردهای آن در صنعت پزشکی می باشد در نتیجه خریداران زیادی را به سمت خود جذب نموده است، با توجه به کاربرد های چشمگیر نانو سلولز اگر شما نیز قصد خرید نانو مواد سلولز دارید، می توانید با اعتماد به این سایت که مرکز پخش نانو مواد است، محصول خود را تهیه نمایید و اگر قصد پرسش سوال و دریافت اطلاعت دقیق تر از خواص بی نظیر نانو سلولز دارید، با مشاورین این سایت در میان بگذارید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید