سفارش عمده نانو لوله کربنی تک دیواره

سفارش عمده نانو لوله کربنی تک دیواره

نانو لوله کربنی محصولی است که ساختار دیواره آن از کربن تشکیل شده است و ضخامت آن در حد نانومتر است.

این نانو لوله ها در واقع مقطع هایی از شبکه های شش ضلعی هستند که اتم های آنها از کربن تشکیل شده است و با اتصال به هم ساختار لوله ای توخالی را تشکیل داده اند.

سفارش نانو لوله کربنی تک دیواره به صورت عمده از فروشنده این محصول به راحتی امکان پذیر است و کسانی که به این نوع محصول نیاز دارند می توانند آن را به صورت عمده سفارش دهن.د و در اسرع وقت در آدرس مورد نظر خود آن را دریافت دارند.

سفارش عمده نانو لوله کربنی تک دیواره

بررسی کیفیت نانو لوله کربنی تک دیواره

بررسی کیفیت نانو لوله کربنی تک دیواره نانو لوله های کربنی موادی می ‌باشند که از آنها جهت کاربردهای صنعتی و پزشکی استفاده می شود.

در این نانو لوله نحوه قرارگیری اتم های کربن به شکلی است که در صفحات گرافیک نیز وجود دارد و این محصول از قرار گرفتن صفحات خالص گرافیت بر روی هم تشکیل می شود.

نانو لوله کربنی تک دیواره ساختاری تشکیل شده از کربن است که قطر آن حدود 0.8 تا 2 نانومتر است و کیفیت این لوله به گونه ای است که حالت رسانا و نیمه رسانا دارد همچنین سطح دیواره آن کاملاً صاف است و امکان تفکیک آن به راحتی وجود دارد.

این نانو لوله تک دیواره از ویژگی ترابری و پرتابه ای برخوردار است و چگالی سطحی آن بالا می باشد و همین عامل باعث شده است که از آن به عنوان تقویت کننده در کامپوزیت ها استفاده شود و یکی از مواد برای ساختن نانو ماشین ها باشد علاوه بر این در ساخت پیل های سوختی و تشخیص سرطان نیز مفید باشد.

تولید کننده نانو لوله کربنی تک دیواره

تولید کننده نانو لوله کربنی تک دیواره تولید کننده نانو لوله کربنی تک دیواره اقدام به ارائه بهترین این لوله در خالص ترین شکل ممکن نموده است تا بیشترین کیفیت و کارایی را داشته باشد. خرید از این تولید کننده با پایین ترین نرخ ممکن صورت می ‌گیرد و سفارش نانو لوله به صورت عمده از این تولید کننده بهترین روش تهیه این محصول می باشد.

برای خرید این نانو لوله کربنی نیاز به مراجعه حضوری نبوده و از طریق همین وب سایت که توسط تولید کننده راه اندازی شده است می توان انواع مختلف این نانو لوله را از بخش محصولات مشاهده و گزینه مورد نظر را به راحتی انتخاب سفارش داد.

این تولید کننده نقشی برای واسطه‌ها قائل نشده و با راه اندازی این وب سایت عملاً از تاثیر آنها در افزایش قیمت این محصول جلوگیری نموده است تا خریداران عمده از پرداخت هزینه اضافه خودداری کنند.

تولید کننده این محصول را در مقیاس بالا تولید کرده و قادر به تامین نیاز صادرکنندگان نیز می ‌باشد و کمترین قیمت را برای آن در نظر گرفته است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید