مرکز پخش نانو لوله کربن چند جداره

مرکز پخش نانو لوله کربن چند جداره

جای بسی خوشحالی است که در کشور ما فعال ترین مراکز در زمینه ی پخش نانو لوله کربن چند جداره به فعالیت می پردازند. در این مراکز تلاش می شود تا حد امکان محصولاتی که بیشتر مورد نیاز بازار و مشتریان است با مناسب ترین قیمت، عالی ترین کیفیت و غیره در مدت زمان کوتاه به تمامی بازار ها پخش و توزیع شود.

مرکز پخش نانو لوله کربن چند جداره

نانو لوله کربن چند جداره چه کاربردهایی دارد؟

نانو لوله کربن چند جداره چه کاربردهایی دارد؟ به لوله ای که در امر مقیاس نانو با استفاده از ذرات نانو تولید و ساخته شده است، نانو لوله کربن می گویند که امروزه در صنایع مختلف دارای قابلیت ها و کاربردهای فراوانی است. از ویژگی های مهم این لوله ها می توان به قطر بسیار کم آن که حدود چند نانومتر است و همچنین طول آن که بسیار زیاد و به چند میلی متر می رسد، اشاره کرد. همچنین در فرایند تولید این محصول علاوه بر ذرات نانو از کربن نیز استفاده می شود.

نانو لوله های کربن دارای خواص متفاوتی هستند که هر یک از این خواص به صورت جداگانه بر اساس ویژگی هایی که دارند، تقسیم بندی شده اند. از جمله دسته بندی های خواص انواع لوله های نانو کربن می توان به: خواص حرارتی، الکتریکی، نوری، مکانیکی و غیره اشاره کرد. امروزه از این محصول در انواع مشاغل و صنعت ها به صورت گسترده استفاده می شود که دلیل آن وجود ویژگی ها و خصوصیات منحصر بفرد در این محصول می باشد.

از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای نانولوله کربن می توان به: کاربردهای محیط زیستی، ساخت انواع وسایل ورزشی مانند: اسکی، تخته های موج، تیر کمان و غیره، تولید انواع دستگاه های سنجش، رنگ های دریایی، انواع باتری ها با دوام و طول عمر بیشتر و غیره اشاره کرد. البته این محصول دارای کاربردهای بسیار دیگری است که در آینده مورد استفاده تولیدکنندگان و افراد قرار می گیرد.

توزیع کننده نانو لوله کربن چند جداره

توزیع کننده نانو لوله کربن چند جداره در کشور ایران معروف ترین و برترین افراد در زمینه ی توزیع انواع نانو لوله های کربن چند جداره که یکی از مدل های کاربردی و مهم این نوع لوله ها می باشد، به فعالیت مشغول هستند. از اصلی ترین و مهمترین اهداف و معیارهای توزیع کننده نانو لوله کربن، پخش و توزیع یک محصول درجه یک و اورجینال با قابلیت ها و کاربردهای مختلف به تمامی بازار های خرید و فروش در سراسر کشور می باشد.

این توزیع کننده ها نمونه های مختلفی از این محصول را از نظر: برند و مارک، میزان ضخامت و اندازه، نوع کاربرد و مصرف توزیع می کنند تا مشتریان و متقاضیان متناسب با نیاز و سلیقه خود اقدام به خریداری این محصول نمایند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید