فروش ویژه نانو اکسید تیتانیوم

فروش ویژه نانو اکسید تیتانیوم

افزایش کاربرد نانو اکسید تیتانیوم در مصارف گوناگون موجب شده است فروش نانو اکسید تیتانیوم افزایش یابد از این رو فروشگاه نانو صدرا امکان فروش نانو اکسید تیتانیوم را به صورت آنلاین فراهم کرده است.

فروشگاه اینترنتی نانو صدرا فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، آماده ارائه خدمات در زمینه فروش نانو اکسید تیتانیوم با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به مشتریان می باشد. نانو اکسید تیتانیوم موجود در فروشگاه در انواع مختلف و برندهای معتبر می باشند.

فروش ویژه نانو اکسید تیتانیوم

نانو اکسید تیتانیوم چیست؟

نانو اکسید تیتانیوم چیست؟ یکی از اکسیدهای معدنی که در سالهای اخیر بسیار مورد استفاده قرار گرفته است، اکسید تیتانیوم می باشد که در مقیاس نانو بدلیل داشتن خواص فوق العاده و منحصر بفرد کاربردهای فراوانی پیدا کرده است. ذرات اکسید تیتانیوم دارای خاصیت فوتوکالیستی هستند که مهمترین وجود این خاصیت در این ماده، قابلیت جذب اشعه فرابنفش است.

انواع نانو اکسید تیتانیوم در سه حالت شبکه ای روتایل، آناتاز و بروکیت وجود دارد. در مقایسه بین این سه حالت آناتاز بیشترین فعالیت فوتوکالیستی را دارد و به لحاظ ترمودینامیکی روتایل پایدارترین فاز اکسید تیتانیوم در فشار معمولی بوده و دو فاز دیگر، فازهای نیمه پایدار این سیستم بشمار می روند.

در گذشته حالت روتایل فقط در تولید محصولات صنعتی استفاده می شد ولی امروزه آناتاز بیشترین کاربرد را در تولید محصولات صنعتی دارد.

نانو اکسید تیتانیوم با خاصیت فوتوکالیستی عالی که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. از دیگر ویژگی های این ماده که نظر محققان را به خود جلب کرده می توان به سازگاری با محیط زیست، خاصیت فوق آبدوستی و نیم رسانا بودن آن اشاره کرد.

همچنین نانو ذرات اکسید تیتانیوم دارای ثبات گرمایی است که در نتیجه افزایش خواص ماندگاری در دمای بالا و تاثیر مثبت روی حفاظت اشتعال پذیری را بدنبال دارد.

امروزه نانو اکسید تیتانیوم بدلیل خواص نوری، الکتریکی و کاتالیستی بسیار عالی که دارند، دارای کاربردهای بسیار مهمی در صنایع مختلف هستند. به همین دلیل روش های تولید نانو ذرات اکسید تیتانیوم بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

پودر اکسید تیتانیوم در ابعاد نانو دارای خواص بی نظیری بوده و کاربرد وسیعی در صنایع مختلف دارد. روش های متفاوتی برای تولید نانو پودر اکسید تیتانیوم وجود دارد. از جمله آنها روش کلریده، روش سولفاته، روش سل ژل، سنتز با شعله اکسید و مایع کردن گاز خنثی می باشند. نانو اکسید تیتانیوم به عنوان یک ماده شفاف، نور ماورای بنفش را جذب می کند.

نانو اکسید تیتانیوم را می توان به صورت عمل آوری نشده در تجزیه آلاینده های زیست محیطی، توسط فتوکاتالیزور به کار برد. نانو ذرات اکسید تیتانیوم به عنوان پیگمنت دارای ویژگی های منحصر به فرد پراکنده سازی نور می باشد و در بسیاری از کاربردهایی که نیازمند روشنایی و شفافیت هستند، مورد استفاده قرار می گیرد.

نانو اکسید تیتانیوم چه کاربردی دارد

نانو اکسید تیتانیوم چه کاربردی دارد نانو اکسید تیتانیوم بدلیل خاصیت ویژه فیزیکی و شیمیایی که مرتبط با اندازه، مورفولوژی، نوع فاز و خواص بلوری نانو ذرات می باشد دارای کاربردهای فراوانی هستند که در زیر به تعدادی از آنها اشاره شده است.

تصفیه و گندزدایی ، ساخت سرامیکهای ویژه ، از بین بردن سلولهای سرطانی ، ساخت فوتوکالیست ها ، کاغذسازی ، لوازم بهداشتی و آرایشی ، پوشش های محافظ در برابر اشعه فرابنفش ، پیل های سوختیباتری ها میباشد .

برخی دیگر از کاربرد نانو اکسید عبارتند از : پوشش بر روی مصنوعات فلزی ، استفاده از نانو پودر اکسید تیتانیوم در الکترود لامپ های قوسیفتو ، کاتالیست های نیمه هادی ، کاربرد نانو اکسید تیتانیوم در صنعت متالورژیبه عنوان دی الکتریک در خازن ها ، استفاده از نانو اکسید تیتانیوم در پیل های سوختی ، پوشش بر روی سفینه های فضایی می باشد .

توزیع کنندگان نانو اکسید تیتانیوم

توزیع کنندگان نانو اکسید تیتانیوم شما می توانید خرید نانو اکسید تیتانیوم را از فروشگاه نانو صدرا انجام دهید. این محصول در برند های مختلف در نانو صدرا موجود می باشد. این فروشگاه فعال در زمینه فروش نانو اکسید تیتانیوم میباشد که آن را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می کند. برای خرید این محصول از فروشگاه نانو صدرا که توزیع کنندگان نانو اکسید تیتانیوم میباشد کافیست به وبسایت این مجموعه بروید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید