مرکز پخش نانو اکسید مس

مرکز پخش نانو اکسید مس

با پیشرفت روزافزون علم و با شناخت علم نانو، نانو مواد به یکی از مهم ترین و کلیدی ترین مواد در صنعت تبدیل شده اند. مس که یکی از پرکاربردترین عناصر شیمیایی است در مقیاس نانو نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است. نانو اکسید مس در سوخت موشک، مواد ابر رسانا، مواد ترمودینامیک و … کاربرد دارد. با توجه به مزایای بی شماری که نانواکسید مس از خود نشان داده مراکز پخش این نانو ذرات در سراسر کشو ربه ارائه محصولات با کیفیت خود اقدام نموده اند.

مرکز پخش نانو اکسید مس

مزایای استفاده از نانو اکسید مس

مزایای استفاده از نانو اکسید مس

بیشترین کاربرد مس در گذشته به دلیل قابلیت رسانایی آن در سیم های برق و ظروف بوده اما امروزه با پیشرفت علم نانو، نانو ذرات زیادی شناسایی و سنتز شده اند که یکی از این نانو ذرات، اکسید مس می باشد که با فرمول شیمیایی CuO شناخته می شود.

از مزایای استفاده از نانو ذرات اکسید مس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. میکروب زدایی
  2. کشتی سازی
  3. انرژی خورشید
  4. سوخت موشک
  5. صنعت سرامیک سازی
  6. خاصیت کاتالیزوری آن در احتراق سوخت راکت

و …

با توجه به کاربردهای فراوان نانو اکسید مس تلاش های فراوانی برای تهیه و سنتز آن انجام گرفته است. تولید نانو اکسید با صرف کمترین زمان و بیشترین خلوص از اهداف مهم شیمیدانان است و همواره مقالات متعددی در رابطه با این امر به چاپ می رسد که این که این امر نشان دهنده ارزش و کیفیت بالای آن است.

خاصیت آنتی باکتریالی نانو ذرات اکسید مس و همچنین ثبات بالای آن در حین شستشو سبب شده تا از آن در الیاف و منسوجات پزشکی مانند گاز استریل، لباس بیمار و نخ بخیه و … استفاده شود. از این رو سنتز نانو ذره مس از اهمیت بالایی برخوردار است.

تولید عمده نانو اکسید مس

تولید عمده نانو اکسید مس

با توجه به مزایای فراوان نانوذرات روش زیادی برای سنتز آنان ارائه شده است. برخی از این روش ها فقط در حد تئوری و مقاله و یا در سطح آزمایشگاهی باقی مانده اند. اما روش هایی نیز ارائه شده اند که علاوه بر کارآمد بودن در سطح آزمایشگاهی توانسته اند در سطح عمده نیز خود را ثابت کنند.

تولید به صورت عمده نانو ذرات اکسید مس به دلیل مزایای فراوانی که دارند امری حیاتی است. خوشبختانه روش های زیادی برای تولید عمده این ذرات اجرا می شود که خلوص و کیفیت متفاوتی را سبب می شوند. از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت این نانو ذارت نیز کیفیت، خلوص و همچنین سایز نانو ذرات می باشد.

پخش نانو اکسید مس در سراسر کشور به خوبی انجام شده و مشتریان به راحتی می تواند نانو اکسید مورد نظر خود را در مقدارهای مختلف با قیمت مناسب به راحتی تهیه نمایند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید